До Колегите с дизела които палят трудно когато е топла
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
До Колегите с дизела които палят трудно когато е топла
Здравейте ако има проблем с нафтовата помпа колата ще гасне!
в повечето случай става въпрос за акумулатор преди 20 дни ходех до германия с една 525 тдс на мой приятел и взех едно х5 и отиваме да го прегледа ме в сервиз на бош( този сервиз е на роднина на сестра ми и не реже главата с цени и покрай x5 чу как се мъче 5 и погледная замерия и вика проблем акумулатор а моя приятел сменя акумулатор нов на бош ) Взех ми нов бош акумулатор и вече пали тип топ макарче германеца каза и веригата е за смяна.Така че извода е че от много неща може да не пали топла не само от нафтовата помпа защото аз имам е34 тдс и не палеше от стартер
в повечето случай става въпрос за акумулатор преди 20 дни ходех до германия с една 525 тдс на мой приятел и взех едно х5 и отиваме да го прегледа ме в сервиз на бош( този сервиз е на роднина на сестра ми и не реже главата с цени и покрай x5 чу как се мъче 5 и погледная замерия и вика проблем акумулатор а моя приятел сменя акумулатор нов на бош ) Взех ми нов бош акумулатор и вече пали тип топ макарче германеца каза и веригата е за смяна.Така че извода е че от много неща може да не пали топла не само от нафтовата помпа защото аз имам е34 тдс и не палеше от стартер
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
РЕ
В МНОГО КРАЕН СЛУЧАИ Е ПОМПАТА.Говорел съм германеца и той спомена че като се сложи нова плочка се оправя дори и проблемите да са верига и др неща
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
да така е но доколкото гледам тази вапросна плочка по пистите мисля че докато е нова и пистите не са изхабени няма проблем да компенсира другите проблеми и за това майсторите викат ел плочката но това е най скъпия вариянт дадох примера с колегата неговата тдс е купена 2 години от дилър на бмв от германия в момента е на 190 00 реални км и за това дадох пример че тук всякакви майстори плочка та плочка а за 110 евро си реши проблема и то с немски бош (преди месец беше си взел от бош същия акумолатор голяма врява беше после в магазина които си беше взел акумолатора
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
при мен аз съм минал през сичките работи дето изброихте - акумулатор, дюзи, стартер ама пак като стопли мотора зор запалва.Също така на високите обороти пуши страшно много черен дим.За мотора съм 100% сигурен, че ми е в ред тъй като му правих вече основен ремонт. според мене само помпата остава да е и мисля тази седмица да давам да ми я отварят.Някои правил ли е помпата си и знае ли точно какъв проблем създава. в смисъл по електрониката нещо или механика?
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
при мен аз съм минал през сичките работи дето изброихте - акумулатор, дюзи, стартер ама пак като стопли мотора зор запалва.Също така на високите обороти пуши страшно много черен дим.За мотора съм 100% сигурен, че ми е в ред тъй като му правих вече основен ремонт. според мене само помпата остава да е и мисля тази седмица да давам да ми я отварят.Някои правил ли е помпата си и знае ли точно какъв проблем създава. в смисъл по електрониката нещо или механика?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани