До Колегите с дизела които палят трудно когато е топла

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

До Колегите с дизела които палят трудно когато е топла

Мнение от BAVAREC1 » 13 Дек 2008, 13:12

Здравейте ако има проблем с нафтовата помпа колата ще гасне!
в повечето случай става въпрос за акумулатор преди 20 дни ходех до германия с една 525 тдс на мой приятел и взех едно х5 и отиваме да го прегледа ме в сервиз на бош( този сервиз е на роднина на сестра ми и не реже главата с цени и покрай x5 чу как се мъче 5 и погледная замерия и вика проблем акумулатор а моя приятел сменя акумулатор нов на бош ) Взех ми нов бош акумулатор и вече пали тип топ макарче германеца каза и веригата е за смяна.Така че извода е че от много неща може да не пали топла не само от нафтовата помпа защото аз имам е34 тдс и не палеше от стартер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Дек 2008, 17:15

тдс-а не пали топъл от стартер акумулатор центровка разтеглена верига или от помпа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

РЕ

Мнение от BAVAREC1 » 13 Дек 2008, 18:43

В МНОГО КРАЕН СЛУЧАИ Е ПОМПАТА.Говорел съм германеца и той спомена че като се сложи нова плочка се оправя дори и проблемите да са верига и др неща

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Дек 2008, 19:17

зависи колега ама имаш право че по рядко е от помпата но плочката все пак си е част от помпата нали :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Мнение от BAVAREC1 » 13 Дек 2008, 20:50

да така е но доколкото гледам тази вапросна плочка по пистите мисля че докато е нова и пистите не са изхабени няма проблем да компенсира другите проблеми и за това майсторите викат ел плочката но това е най скъпия вариянт дадох примера с колегата неговата тдс е купена 2 години от дилър на бмв от германия в момента е на 190 00 реални км и за това дадох пример че тук всякакви майстори плочка та плочка а за 110 евро си реши проблема и то с немски бош (преди месец беше си взел от бош същия акумолатор голяма врява беше после в магазина които си беше взел акумолатора


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

дюза

Мнение от mashina » 14 Дек 2008, 23:45

Не е лошо да провериш дюзите,при мене една от тях беше виновна за трудния топъл старт.Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 15 Дек 2008, 17:02

при мен аз съм минал през сичките работи дето изброихте - акумулатор, дюзи, стартер ама пак като стопли мотора зор запалва.Също така на високите обороти пуши страшно много черен дим.За мотора съм 100% сигурен, че ми е в ред тъй като му правих вече основен ремонт. според мене само помпата остава да е и мисля тази седмица да давам да ми я отварят.Някои правил ли е помпата си и знае ли точно какъв проблем създава. в смисъл по електрониката нещо или механика?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 15 Дек 2008, 17:04

при мен аз съм минал през сичките работи дето изброихте - акумулатор, дюзи, стартер ама пак като стопли мотора зор запалва.Също така на високите обороти пуши страшно много черен дим.За мотора съм 100% сигурен, че ми е в ред тъй като му правих вече основен ремонт. според мене само помпата остава да е и мисля тази седмица да давам да ми я отварят.Някои правил ли е помпата си и знае ли точно какъв проблем създава. в смисъл по електрониката нещо или механика?

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook