E38

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 27.12.2004

E38

Мнение от setra49 » 27 Дек 2004, 19:27

Колеги имам МНОГО голямо питане

Е38 / 98 година има ли серийно оборудване - регулиране на фарове на височина. Щото където и да погледна по другите Е38-ци до бутона за осветление на таблото липсва този за регулиране на височината на фаровете.

Та кажете..има ли?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 27 Дек 2004, 20:53

Би трябвало да има все пак го има серийно в Е34 !
Уффф завидях ти за тази Е38 :P ама благородно
May the BMW force be with you!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 27.12.2004

Мнение от setra49 » 27 Дек 2004, 21:44

Хмммм.... недей... толкова проблеми си имам с нея за момента че ми е писнала... Не от техническо естество, колкото от документално, опитвам се да я регистрирам в Австрия...

Впрочем тук техниците на Денцел твърдят че Е38 серийно е без такъв регулатор... просто ме сбъркват

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 27 Дек 2004, 23:04

Автоматичен е ;)
Поне би трябвало да е автоматичен, ако няма копче за същото - зависи от това колко е натоварена, компютърът сам си изчислява дали да ги смъкне или вдигне :idea:
MORE BEER!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 27 Дек 2004, 23:07

Mного лесно можеш да разбереш като погледнеш отзад фара дали има машинката за регулиране или не :!: А пък дали има сериино ... много се съмнявам да го няма :!:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 27 Дек 2004, 23:36

Мисля че е възможно да няма такова нещо ако колата е поръчана в изпълнение за еди коя си страна и примерно там по закон да има подобна простотия дето да забранява ръчно регулиране на фаровете или нещо подобно :roll: :confused:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 28 Дек 2004, 10:11

слушайте Azrail бе хора ... нали и аз съм така - с автоматичен. Като ги светна са плътно долу и след 1 сек се вдигат нагоре. Има със сигурност 2 сензора на шасито отзад, които регулират фаровете ...

Между другото ксенон са ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на автоматично регулиране!

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 28 Дек 2004, 10:25

CheGevara написа:слушайте Azrail бе хора ...


:ok:
MORE BEER!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 27.12.2004

Мнение от setra49 » 28 Дек 2004, 14:11

Ама няма машинки, това си е проблема... и като ги светна си седят нормално и не се мърдат. и не са ксенон, а напълно нормални.
та въпроса е сега накъде, щом обезателно искат да има регулиране.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.06.2006
Мечтае да кара: kon

Re: E38

Мнение от edrabuca » 07 Юни 2006, 2:02

setra49 написа:Колеги имам МНОГО голямо питане

Е38 / 98 година има ли серийно оборудване - регулиране на фарове на височина. Щото където и да погледна по другите Е38-ци до бутона за осветление на таблото липсва този за регулиране на височината на фаровете.

Та кажете..има ли?

мдаа...няма механичен регулатор, защото не е петица :)
има една джаджа на десния носач и според натоварването в купето се саморегулират фаровете чрез нея

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 07 Юни 2006, 7:50

отговор след 1 година и 6 месеца!!! Респект !!!
кой каза, че старите теми не се четат :mhihi:

п.п. смали си аватара, че ей сега ще се събудят тия, дето им се появява "delete" бутон като ти отворят профила :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.06.2006
Мечтае да кара: kon

Мнение от edrabuca » 07 Юни 2006, 9:13

CheGevara написа:отговор след 1 година и 6 месеца!!! Респект !!!
кой каза, че старите теми не се четат :mhihi:

п.п. смали си аватара, че ей сега ще се събудят тия, дето им се появява "delete" бутон като ти отворят профила :mhihi:


по добре късно, отколкото по късно
хахаха
аз това нещо моето го махнах, щото един майстор го строши понеже го помисли за регулатор на спирачките ми хахаха
приличало му на кантарче..
ама после схванах вече за кво е
и е 250 кинта ново. май

а за мене всичко е нова тема, нали съм пресен фен де :)
а това с аватара не знам как става, понеже го дърпам от нета а не от моят мозък :)

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 07 Юни 2006, 14:10

Другия вариант е колата да е с адаптивно окачване в които случай не и трябва регулирането на фаровете, а може и с автоматично регулиране и с адаптивно окачване.. че, ако нещо откаже.. ;) :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.06.2006
Мечтае да кара: kon

Мнение от edrabuca » 07 Юни 2006, 14:48

както казва един тип :
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).

bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май :)

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.06.2006
Мечтае да кара: kon

Мнение от edrabuca » 07 Юни 2006, 14:48

както казва един тип :
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).

bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май :)

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook