E38
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E38
Колеги имам МНОГО голямо питане
Е38 / 98 година има ли серийно оборудване - регулиране на фарове на височина. Щото където и да погледна по другите Е38-ци до бутона за осветление на таблото липсва този за регулиране на височината на фаровете.
Та кажете..има ли?
Е38 / 98 година има ли серийно оборудване - регулиране на фарове на височина. Щото където и да погледна по другите Е38-ци до бутона за осветление на таблото липсва този за регулиране на височината на фаровете.
Та кажете..има ли?
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Би трябвало да има все пак го има серийно в Е34 !
Уффф завидях ти за тази Е38
ама благородно
Уффф завидях ти за тази Е38

May the BMW force be with you!
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Автоматичен е
Поне би трябвало да е автоматичен, ако няма копче за същото - зависи от това колко е натоварена, компютърът сам си изчислява дали да ги смъкне или вдигне

Поне би трябвало да е автоматичен, ако няма копче за същото - зависи от това колко е натоварена, компютърът сам си изчислява дали да ги смъкне или вдигне

MORE BEER!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Mного лесно можеш да разбереш като погледнеш отзад фара дали има машинката за регулиране или не
А пък дали има сериино ... много се съмнявам да го няма 




R.I.P Landikar
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Мисля че е възможно да няма такова нещо ако колата е поръчана в изпълнение за еди коя си страна и примерно там по закон да има подобна простотия дето да забранява ръчно регулиране на фаровете или нещо подобно



- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
слушайте Azrail бе хора ... нали и аз съм така - с автоматичен. Като ги светна са плътно долу и след 1 сек се вдигат нагоре. Има със сигурност 2 сензора на шасито отзад, които регулират фаровете ...
Между другото ксенон са ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на автоматично регулиране!
Между другото ксенон са ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на автоматично регулиране!
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Re: E38
setra49 написа:Колеги имам МНОГО голямо питане
Е38 / 98 година има ли серийно оборудване - регулиране на фарове на височина. Щото където и да погледна по другите Е38-ци до бутона за осветление на таблото липсва този за регулиране на височината на фаровете.
Та кажете..има ли?
мдаа...няма механичен регулатор, защото не е петица

има една джаджа на десния носач и според натоварването в купето се саморегулират фаровете чрез нея
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
отговор след 1 година и 6 месеца!!! Респект !!!
кой каза, че старите теми не се четат
п.п. смали си аватара, че ей сега ще се събудят тия, дето им се появява "delete" бутон като ти отворят профила
кой каза, че старите теми не се четат

п.п. смали си аватара, че ей сега ще се събудят тия, дето им се появява "delete" бутон като ти отворят профила

CheGevara написа:отговор след 1 година и 6 месеца!!! Респект !!!
кой каза, че старите теми не се четат
п.п. смали си аватара, че ей сега ще се събудят тия, дето им се появява "delete" бутон като ти отворят профила
по добре късно, отколкото по късно
хахаха
аз това нещо моето го махнах, щото един майстор го строши понеже го помисли за регулатор на спирачките ми хахаха
приличало му на кантарче..
ама после схванах вече за кво е
и е 250 кинта ново. май
а за мене всичко е нова тема, нали съм пресен фен де

а това с аватара не знам как става, понеже го дърпам от нета а не от моят мозък

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Другия вариант е колата да е с адаптивно окачване в които случай не и трябва регулирането на фаровете, а може и с автоматично регулиране и с адаптивно окачване.. че, ако нещо откаже..



както казва един тип :
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).
bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).
bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май

както казва един тип :
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).
bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).
bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани