E30 325E
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
E30 325E
Ще ми обясните ли що за кола е това? Разбрах, че е с 2700м3-двигател.Струва ли си? Колата е двоен стоп 87 г. 

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
BMW 325e
BMW 325e е един малко особен за традицията на марката модел. Разработван в края на 70-те по време на петролна криза, двигателя (първо слаган в Е28 528е) е силно дефорсиран M20. Наистина имат общи черти с 325i (M20/B25), доколкото главата е една и съща, а също и диаметъра на цилиндъра е същия (84mm), но хода при M20B27 е малко по-голям (81 vs 75mm). В Е30 този модел се произвежда само между 1985 и 1987 и има два вариант на двигателя: по-ранните развиват мощност от 122 к.с., по-късните модификации ('87?) са 127к.с. Мощността не е много защото ограничителя на оборотите е на едва 5000 об/мин, за разлика от бегачката 325i, която достига до 6500об/мин. За сметка на това двигателя на 325e е оптимизиран за въртящ момент и развива внушителните 240Nm при едва 3000 об/мин, срещу 227Nm при 4200 оборота на E30 BMW 325i. Поначало означението с буквата "e" идва от гръцката буква ета, която във физиката се използва за означаване на К.П.Д.: това означение ясно показва какви са били основните приоритети при разработката на този мотор: ефективност, икономичност. Конструктивно една от основните разлики между М20В25 и М20В27 е това че клапаните на първия, високооборотен мотор са с двойни пружини, докато на втория - единични: решение което позволява да се вдигне кпд-то, за сметка на максимално допустимите обороти. А самия автомобил е оборудван с дълъг диференциал (2.93), за разлика от 325i-ците (3.64, 3.73, 3.91) - също решение което прави колата не толкова бърза на ускорение, но доста по-икономична, а и този диференциал, в комбинация с добрия въртящ момент прави необходимостта от превключване на предавките по-рядка. Но въпреки скромната си мощ, 325e именно поради въртящия момент се набира добре от 0 до 100 км/ч, и все пак - това не е модел, който можем да определим като бегачка. Има варианти, при който с комбинация от разни части може да се сглоби 327i - високооборотен 2700 ссм двигател, който ще е около 200к.с., но това иска допълнителни средства и "experience"... 

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: E30 325E
pepe написа:Ще ми обясните ли що за кола е това? Разбрах, че е с 2700м3-двигател.Струва ли си? Колата е двоен стоп 87 г.
ПРОДАВА ЛИ СЕ?????
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани