BMW Group разширява пазарния си дял
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
BMW Group разширява пазарния си дял
Въпреки спада на продажбите поради световната икономическа криза, баварският концерн увеличава присъствието си на пазара на луксозни автомобили.
За периода януари – ноември 2008 г. BMW Group е продала 1 323 572 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce. Това е с 1,8% по-малко в сравнение със същия период предходната година, когато техният брой е бил 1 347 957. Въпреки низходящата тенденция, породена от световната криза, пазарният дял на групата в премиум сегмента нараства.
Ян Робъртсън, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за маркетинг и продажби, коментира: „Търсенето на автомобили в глобален мащаб отбеляза пореден спад през ноември. Независимо от това пазарният дял на BMW Group в премиум сегмента се увеличава, а две от нашите марки - MINI и Rolls-Royce, бележат ръст в продажбите в сравнение с 2007 г. MINI продължава да бъде марката с най-голям ръст в премиум сегмента.”
През ноември в цял свят са доставени 81 357 автомобила с марката BMW, което е 26,2% по-малко в сравнение с предходната година (110 246). Общо за единадесетте месеца от началото на година продажбите са 1 105 112, или с 3,5% по-малко отколкото за същия период през 2007 г. - 1 145 061. Независимо от това пускането на пазара на новото BMW Серия 7 на 15 ноември 2008 г. отбеляза огромен успех. Само в първите две седмици след официалната премиера 677 автомобила са доставени на клиенти.
Ръстът при MINI за периода януари – ноември 2008 г. в световен мащаб е 7,6%, или 217 405 продадени автомобила (при 202 075 през 2007 г.). Продажбите на Rolls-Royce пък надминаха 1 055, което е с 28,5% повече в сравнение със същия период на 2007 г. (821 автомобила) и надхвърля рекордните 1 010 продажби, постигнати през цялата 2007 г.
Продажбите на BMW Group в България от началото на 2008 г. са изключително успешни. За периода до края на ноември ръстът на продажбите на BMW България е 60% спрямо същия период на 2007 г. Продадени са общо 912 автомобила BMW.
Продажбите на MINI в България са нараснали с 39% същия период.
За периода януари – ноември 2008 г. BMW Group е продала 1 323 572 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce. Това е с 1,8% по-малко в сравнение със същия период предходната година, когато техният брой е бил 1 347 957. Въпреки низходящата тенденция, породена от световната криза, пазарният дял на групата в премиум сегмента нараства.
Ян Робъртсън, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за маркетинг и продажби, коментира: „Търсенето на автомобили в глобален мащаб отбеляза пореден спад през ноември. Независимо от това пазарният дял на BMW Group в премиум сегмента се увеличава, а две от нашите марки - MINI и Rolls-Royce, бележат ръст в продажбите в сравнение с 2007 г. MINI продължава да бъде марката с най-голям ръст в премиум сегмента.”
През ноември в цял свят са доставени 81 357 автомобила с марката BMW, което е 26,2% по-малко в сравнение с предходната година (110 246). Общо за единадесетте месеца от началото на година продажбите са 1 105 112, или с 3,5% по-малко отколкото за същия период през 2007 г. - 1 145 061. Независимо от това пускането на пазара на новото BMW Серия 7 на 15 ноември 2008 г. отбеляза огромен успех. Само в първите две седмици след официалната премиера 677 автомобила са доставени на клиенти.
Ръстът при MINI за периода януари – ноември 2008 г. в световен мащаб е 7,6%, или 217 405 продадени автомобила (при 202 075 през 2007 г.). Продажбите на Rolls-Royce пък надминаха 1 055, което е с 28,5% повече в сравнение със същия период на 2007 г. (821 автомобила) и надхвърля рекордните 1 010 продажби, постигнати през цялата 2007 г.
Продажбите на BMW Group в България от началото на 2008 г. са изключително успешни. За периода до края на ноември ръстът на продажбите на BMW България е 60% спрямо същия период на 2007 г. Продадени са общо 912 автомобила BMW.
Продажбите на MINI в България са нараснали с 39% същия период.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- dizle
- Дружба Дринк Тийм
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Само на БИРА !
bum_bum написа:....богатите са станали още по- богати....
така си е... там на високо парите растат по-бързо от колкото си мислим....


Слабите се стремят към порядъка, силните владеят xаоса!

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани