AGR клапан

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Дек 2008, 16:10

V-max написа:няма датчик , който да следи кислорода ;) Освен количество и температура на въздуха няма други показатели . АГРа е много след всички тези датчици и неговата роля е да намалява мощността , така че НЯМА вариант в който с него твоя мотор да върви повече

Кажи как точно го изолираш, може би там е проблема


Запушвам тръбичката която влиза в клапана....
Така го изолирам...
Другото което ми идва в главата е датчика за изходните газове... няма ли такъв ?
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0% ... 0%B4%D0%B0

Принципно съм си малко дървен философ и пак казвам че не разбирам много много ... просто следвам логиката. Предполагам имаме такъв датчик....

А и в спора се ражда истината в крайна сметка...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2008, 16:15

такива датцичи има на колите с ПДФ филтри (за твърди частици) , тоест след 2005та година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Дек 2008, 16:41

V-max написа:такива датцичи има на колите с ПДФ филтри (за твърди частици) , тоест след 2005та година


Искаш да кажеш че нямам ламбда сонда ли на моя двигател ?
Или просто ламбдата мери друго и подава друга информация на компа ?
:driving:
В крайна сметка които му се занимава да опита да запуши АГР-то...
И ако колата работи по-добре както при много колеги .... така да го остави.
Може и да не съм прав за въздуха и дебитомера... може пък и да не го излорам както каза колегата V-Max клапана както трябва или пък да имам точно аз друг проблем.... но е факт че колата като е с отворен клапан работи по-добре поне при мен !

ПС. V-Max.... да се надявам да намеря време да дойда при теб скоро за софтуера.... там можем да продължим разговора... но с чипс и бира например ! Винаги е готино да поспориш с човек които знае повече от теб в дадена област :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 10 Дек 2008, 19:12

При този двигател няма сонда и нищо не мери изходящите газове. При мен след изолирането на клапана колата тръгна много по добре в низките обороти. Дебитомера ми е нов както и всичко друго. Единствения минус е че като махнах и катализаторите започна да пропушва и мирише на гадно(все едно 30годишен форд ескорт) :D Карам така вече 70к км.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Дек 2008, 19:31

Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2008, 19:53

milennyc написа:Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.


би ли се обосновал, поне малко :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Дек 2008, 20:20

V-max написа:
milennyc написа:Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.


би ли се обосновал, поне малко :D


Мога да ти кажа какво се случи едва ли ще е обосновка но нали целта е тук да си помагаме.

След като ми оправиха колата в сервиза, ги питах как е всичко и те казаха: Поне аз като я пробвах има едно затихване в оборотите на 4 или 5 скоротст м/у 2000 и 2500 оборота. Понеже когато колата ми взе да пуши и да гиби мощност аз изолирах АГР-то и наистина имаше ефект. На тихи обороти нито пуши ни чудо. Но като и дам гас започваше да пуши пак! А сега кагато питах майстора да изолирам ли пак АГР-то за да подобря това което се случва м/у 2000-2500 оборота той ми каза че това помага ако дебитомера си заминава и помага само на тихи обороти! Сервиза е в Пловдив за който се води че е оторизиран на Бош. Повечето помпи ги правели тук поне така пише във Форума ( Авел Бош ). Това е от мен дано съм бил полезен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 10 Дек 2008, 20:35

Сигурно влияе агр клапана ако успеете да карате само на тихи обороти :mhihi: ако ви докажа че само тогава отваря това кланче сигурно ще ме наградите :mhihi: .Замислете се ако той отваря като натиснеш колата дали няма половината налягане на турбото да мине през него и директно през ауспуха незнам защо си мислите че от там смучи някакъв въздух по-точно изгорели газове когато мотора е натоварен :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 10 Дек 2008, 20:37

kronos написа:При този двигател няма сонда и нищо не мери изходящите газове. При мен след изолирането на клапана колата тръгна много по добре в низките обороти. Дебитомера ми е нов както и всичко друго. Единствения минус е че като махнах и катализаторите започна да пропушва и мирише на гадно(все едно 30годишен форд ескорт) :D Карам така вече 70к км.

Все пак е за екологията този клапан колега нормално е :mhihi:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Дек 2008, 20:42

plamen_hh написа:Сигурно влияе агр клапана ако успеете да карате само на тихи обороти :mhihi: ако ви докажа че само тогава отваря това кланче сигурно ще ме наградите :mhihi: .Замислете се ако той отваря като натиснеш колата дали няма половината налягане на турбото да мине през него и директно през ауспуха незнам защо си мислите че от там смучи някакъв въздух по-точно изгорели газове когато мотора е натоварен :?:


Тук става въпрос за следното! Кога да се иолира и ще има уж положителен ефект. А това кога влияе дали на тихи или високи обороти не мога да ти кажа не сам супер специялист. Но аз принципно написах във форума да не се запушва. Все пак БМВ ако не е било нужно нямаше да го слагат. Т.е това което правим е при наличие на проблем. Не виждам защо ако колата ти е на 100% 6 да си излолираш клапана.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2008, 21:21

прочети по-нагоре и ще разбереш защо са го сложили ;) Прав е колегата , че АГРа не работи постоянно


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Дек 2008, 21:47

V-max написа:прочети по-нагоре и ще разбереш защо са го сложили ;) Прав е колегата , че АГРа не работи постоянно


Аз съм сагласен с колегата. Аз просто казах следното. Че ако колата ти няма проблем, защо да изолираш клапана? И най-често изолирането се свързва с проблем с дебитомера. Все пак той регулира въздуха. А ако дебитомера ти е проблемен дали на тихи дали на високи пак си е проблемен. Но когато е на тихи обороти нормално е да има по малко влияние. И от тук по пътя на логиката като нстъпваш влянието ми е по изразено. А и след като в сервиза ми казаха да не го излорирам пак, понеже няма да има ефект при моя проблем (лекото заглъхване на 4 и 5 скорост на 2000-2500 оборота). За това дадох само съвет, но всеки сам преценя за себеси. И ако мога да съм полезен във форума ще се радвам. Все пак за това е създаден форума да си помагаме и да споделяш.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2008, 22:24

И най-често изолирането се свързва с проблем с дебитомера. Все пак той регулира въздуха. А ако дебитомера ти е проблемен дали на тихи дали на високи пак си е проблемен


повечето хора по света и у нас го изолират за по-добър перформанс , това че някой "майстор" го свързва с дебитомер не значи нищо :D Една кола с дебитомер за смяна няма какво да я съживи, това е ясно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 10 Дек 2008, 22:57

Ако не работи (изолиран или не отваря) горивната смес става по богата на кислород. В ниските обороти е супер за мотора,няма засмукване на отработели газове, но във високите като надуе турбината става мн бързо изгаряне, повишаване на t в горивната камера, а от там и... Нещо като детонация (аванса чука при бензиновите). Аз на мойта съм пробвал с изолиран клапан при ниски обороти както казах е супер, но във високи дори над 3хил оборота не поема... Така се променя съотношението на горивната смес, което води до детонация мн бързо изгаряне, което фабрично по зададени данни от ЕКЮто не трябва да е така. V-max ти се занимаваш с чипове и тези настройки Какво става при бедна горивна смес според теб. Според мен и на практика което ми показа колата не е добре за вървенето... Чел съм че тдс пукат глава от този клапан!


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2008, 23:13

аз с гориво ги захранвам без проблем , особено пък ТДСите :mhihi: :mhihi: Както е отбелязъл колегата по-нагоре АГРа не функционира във всички обороти , а пък за сместта какво да ти кажа - няма осезаемо обедняване със сигурност , по-скоро оптимално и чисто горене

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook