Много странен проблем с паленето!!! Помощ!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Много странен проблем с паленето!!! Помощ!!!
Първо да кажа че изчетох темите за проблеми с паленето, но такъв като моя не срещнах никъде!!!!!!!!!
Значи, въпросния проблем се появи от около две-три седмици. Колата ми нощува в гараж/темперетурата в него не е кой знае колко по-висока от външната-няма отопление в гаража/ и сутрин пали без проблем. Обаче отивам на работа и по обяд паля колата/температура навън 10-15 градуса/ и едвам пали! Стартера върти без проблем, но много се чуди дали да запали! Трябва да държа ключа завъртян около 4-5секунди за да запали и то много трудно с тресене и подскачане на обороти, но за секунди. В момента в който запали оборотите се заковават! Като е топъл двигателя пали без проблем! Колата е 320D автоматик 136к.с.
Помагайте, щото усещам че скоро май няма и да иска да запали въобще!!!
Какво би могло да бъде според вас???
Значи, въпросния проблем се появи от около две-три седмици. Колата ми нощува в гараж/темперетурата в него не е кой знае колко по-висока от външната-няма отопление в гаража/ и сутрин пали без проблем. Обаче отивам на работа и по обяд паля колата/температура навън 10-15 градуса/ и едвам пали! Стартера върти без проблем, но много се чуди дали да запали! Трябва да държа ключа завъртян около 4-5секунди за да запали и то много трудно с тресене и подскачане на обороти, но за секунди. В момента в който запали оборотите се заковават! Като е топъл двигателя пали без проблем! Колата е 320D автоматик 136к.с.
Помагайте, щото усещам че скоро май няма и да иска да запали въобще!!!
Какво би могло да бъде според вас???
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Много странен проблем с паленето!!! Помощ!!!
Моя проблем беще същия и вече спря да пали затова и аз пуснах тема тая вечер. И ми казахе че, май ще е от акумолатора но ще видим тази работа
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Много странен проблем с паленето!!! Помощ!!!
Next написа:Моя проблем беще същия и вече спря да пали затова и аз пуснах тема тая вечер. И ми казахе че, май ще е от акумолатора но ще видим тази работа
и аз така мисля , и може би свещите за подгрев в допълнение

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
При мен го има същия проблем. Предисторията е следната. До преди месец колата палеше нормално, но в един хубав ден ми изгоря нафтовата помпа. Не ми се искаше да повярвам и в опитите си да запаля колата, акумулатора се изтощи. Оправиха ми помпата. тръгвам да паля в сервиза и се появява въпросния проблем с паленето. Там ми казаха, че като се позареди позареди ще се оправи. Забравих да кажа, че ми семниха и подграващите свещи. Имаше две изгорели. ( Излиза, че с две свещи пали по добре
). Изключвам варианта със свещите, защото миналата седмица беше доста топло. При мен няма тресене, но когато колата не е напълно студена пали трудно. Звъннах пак в сервиза и измислиха следното обяснение. Когато колата е студена, помпата вкарва повече гориво. Когато колата е по-топла горивото е по-малко, заради някакви екологични норми и се разчита повече на обороти на от акумулатора. Ако
акумулатора е слаб, не може да вдигне необходимите обороти и колата пали по-трудно. Миналата седмица пробвах с друг акумулатор и запали по-лесно, а той дори беше по слаб - 65Ah. На първо време мисля да позаредя малко моя със зарядно и да пробвам пак. Ако не, май ще го сменян моя. Ще пиша, ако има някакво развитие.

акумулатора е слаб, не може да вдигне необходимите обороти и колата пали по-трудно. Миналата седмица пробвах с друг акумулатор и запали по-лесно, а той дори беше по слаб - 65Ah. На първо време мисля да позаредя малко моя със зарядно и да пробвам пак. Ако не, май ще го сменян моя. Ще пиша, ако има някакво развитие.
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Утре най-вероятно ще хода на диагностика - дано там излезе какъв е проблема! А сега да видим като си тръгвам от работа какво ще е положението...?! Ако на диагностиката разберат какво и е ще споделя веднага!
Но и според мен не е акумулатора, защото ток си има и си върти
.
Но и според мен не е акумулатора, защото ток си има и си върти

- niki CA 2925 KB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 2.03.2007
- Местоположение: София
И при мен скоро го имах този проблем и се оказа акумолатора просто сутринта не вурти само някакво 4к4к4к звънах на един приятел и каза 4е е акумо..... и така и стаан нов и вси4ко е ок
(ЕЦВАНЕ)
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
И при мен скоро го имах този проблем и се оказа акумолатора просто сутринта не вурти само някакво 4к4к4к звънах на един приятел и каза 4е е акумо..... и така и стаан нов и вси4ко е ок
Не е същото!!!
При мен си върти и има ток! Нещо друго ще е!
Аз също палех трудно , въртеше 5-6 секунди и палеше и започваше да тресе и клати след 10на секунди се оправяше , смених свещите върти 1/4 оборт и Пали ЧАТМАК . Бяха ми изгоряли 4 свещи хахаахах . Много внимавайте при смяната ! Другия вариант е Акумулатор .plamen_hh написа:Свещи е затова претриса при палене защото някой цилиндър пали по къснои при мене е така .
АВТОЧАСТИ , МАСЛА , АКУМУЛАТОРИ ,НАВИГАЦИИ ,ТОП ЦЕНИ !!!
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
оффф и аз имам някоя свещ за смяна, някой може ли да сподели, колко е труда по смяната /в лева/
то е ясно че са на гадно място......по принцип задължително ли се свалят колекторите или може и без да се сваля 


ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
bad_bad_boy написа:оффф и аз имам някоя свещ за смяна, някой може ли да сподели, колко е труда по смяната /в лева/то е ясно че са на гадно място......по принцип задължително ли се свалят колекторите или може и без да се сваля
Свалят се и аз днеска ги замерих и на 1-ви цилиндър ми е изгоряла затова ми претриса като паля иначе си пали на оборот

bad_bad_boy написа:оффф и аз имам някоя свещ за смяна, някой може ли да сподели, колко е труда по смяната /в лева/то е ясно че са на гадно място......по принцип задължително ли се свалят колекторите или може и без да се сваля
Свалят се и аз днеска ги замерих и на 1-ви цилиндър ми е изгоряла затова ми претриса като паля иначе си пали на оборот

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]