питане за шпер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- stanimir_stoilov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 21
 - Регистриран на: 8.11.2007
 
питане за шпер
взех един шпер голямо прасе ,но ми го дадоха без тея за които се захващат полуоските с 6-те болта,в смисъл че се вижда само дупка и не съм се занимавал с такива дейности за да знам.Надявам се да помогнете,понеже сега на е30ката ми полуоските са хванати на по 6 болта и незнам кое трябва да се измести за да стане
http://store.picbg.net/pubpic/22/92/5b6 ... 372292.jpg
ето това се вижда там където трябва да са полуоските
			
		http://store.picbg.net/pubpic/22/92/5b6 ... 372292.jpg
ето това се вижда там където трябва да са полуоските
- beni barzia
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 164
 - Регистриран на: 21.01.2005
 - Местоположение: Novi Iskar
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5
 
- stanimir_stoilov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 21
 - Регистриран на: 8.11.2007
 
а как се свалят старите чашки,питам така спешно понеже и двата дифа са пред мен,а колата е без диф в момента и не мога да я карам
			
		- beni barzia
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 164
 - Регистриран на: 21.01.2005
 - Местоположение: Novi Iskar
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5
 
- Bendji
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 37
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: у гаражу
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е33 karting edition
 
Фланците се вадят много лесно. Взимаш една по-голяма и дебела отверка или нещо по-здраво и широко което да вкараш между фланеца и дифа.След което използваш дифа за опора и избутвал фланеца навън.  
			Welcome to BMW Airlines !!!

		
- Mecho Puh
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 403
 - Регистриран на: 21.12.2007
 - Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
 - Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
 - Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
 
.
Bendji написа:Фланците се вадят много лесно. Взимаш една по-голяма и дебела отверка или нещо по-здраво и широко което да вкараш между фланеца и дифа.След което използваш дифа за опора и избутвал фланеца навън.
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани