Питане подглавници??????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- to6o6o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 coupe M3
- Мечтае да кара: M6
Питане подглавници??????
Колеги купих си подглавници за купе,досега несъм имал искам да питам какво трябва да се направи да ги сложа,а тъпото е че нямам дупки и за такова,има и едни щивчета кудето законтря самите вилици и тях ги няма от къде мога и тях да си ги закупя. Мерси колеги предварително 

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
преди 1 седмица един колега продаде такава кора с трети стоп тук във форума за 150 лева
4 8 15 16 23 42
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Колега и аз на твоето положение.Имам подглавници но ниямам дупки на кората.Разбрах преди време от един колега че като се свали кората от долу си има шаблончета за дупките.Проверих в дару за пласмаските който стоят на кората,има ги но само с поръча и трябва да се чака за тях.Повече ме притеснява дали има място кадето да се законтрят подглавниците.Ако някой друг колега знае нещо повече моля да каже.
Поздрави...........
Поздрави...........
- ppp58
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328I coupe,Octavia 1.9 TDI
На ламарината върху която стои задната кора има заводски
заварени четири цилиндрични втулки които служат за водачи на
прътовете на задните подглавници. На тези втулки има направени хоризонтални процепи в които влизат стоманени "фиби" /подобни на тези които са на пластмасовите водачи на предните стъкла/ .
Тези "фиби" служат за фиксиране положението /височината/на задните подглавници.
Отворите на кората могат да се пробият ,като се постави кората на
мястото си ,фиксира се добре да не се мести и се пробива от долу
на горе с подходящо свредло.
заварени четири цилиндрични втулки които служат за водачи на
прътовете на задните подглавници. На тези втулки има направени хоризонтални процепи в които влизат стоманени "фиби" /подобни на тези които са на пластмасовите водачи на предните стъкла/ .
Тези "фиби" служат за фиксиране положението /височината/на задните подглавници.
Отворите на кората могат да се пробият ,като се постави кората на
мястото си ,фиксира се добре да не се мести и се пробива от долу
на горе с подходящо свредло.
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
ppp58 написа:На ламарината върху която стои задната кора има заводски
заварени четири цилиндрични втулки които служат за водачи на
прътовете на задните подглавници. На тези втулки има направени хоризонтални процепи в които влизат стоманени "фиби" /подобни на тези които са на пластмасовите водачи на предните стъкла/ .
Тези "фиби" служат за фиксиране положението /височината/на задните подглавници.
Отворите на кората могат да се пробият ,като се постави кората на
мястото си ,фиксира се добре да не се мести и се пробива от долу
на горе с подходящо свредло.
Мерси колега за полезната информация



- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
ppp58 написа:...
Виждам,че имаш опит с задните подглавници та да питам..от време оно ме мъчи един проблем,а именно откъде има "поглед" към въпросните фиби,че искам да си сваля въпросните и да ги претапицирам

- ppp58
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328I coupe,Octavia 1.9 TDI
До "фибите" се достига само след като се свали задната кора.
Що се отнася до свалянето на подглавниците става като се издърпат
нагоре с по- голямо усилие за да се преодолее съпротивлението на
"фибите".
Що се отнася до свалянето на подглавниците става като се издърпат
нагоре с по- голямо усилие за да се преодолее съпротивлението на
"фибите".
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
^ Повярвай ми не успях..явно никога не са сваляни въпросните...пъхах си ръката в дупката,която се получава като вдигна подглавника максимално нагоре...е е*и му майката,имах усещането,че кокала ми ще се строши,ма тия пусти подглавници не мръднаха...а как аджеба да сваля кората,като пръчките на въпросните излизат от нея и тя има евентуално движение само нагоре-надолу? 

Не е нужно да махаш цялата кора за да махнеш поглавниците. И аз много се чудех и се маех първия път когато ми се наложи, но след няколко опита успях. Не си спомням точно какъв беше ъгъла под който ги натисках, но мисля че успешния опит беше с натиск настрани и напред/нагоре, а не само нагоре. Малко трудно излизат наистина, но опитай с леки удари (с ръка) от долу нагоре и натиск настрани. И мен ме убеждаваха че само през отзад се махали подглавниците, но успях да ги сваля и директно през купето, което значи че всеки би могъл, просто опитай малко "по технично" :-)
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Абе и днеска си джитках...де*ба мама му де*ба...старо куче съм в тая среда Е36,ма това ми е неразгадан проблем...по-лесно ми е да зацепвам ваноса ебати..накрая ще хвана флекса и ще си реша сичките ядове 

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани