търся колега с 320 в региона на централна България
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
търся колега с 320 в региона на централна България
получиха се съмнения, че заглъхването може да е от дебитомер-тестван е с някакъв спрей, който пръска горивовъздушна смес, при което двиг. заработва брез грижи. така се познавал дебитомер, който е тръгнал да заминава, но не дава никакви грешки на диагностика.
Молабата ми е ако има колега с 320 М50Б20 без ванос/91-92г/ в района Габрово, Севлиево, Търново,Ловеч, Казанлък да пробваме дали е наистина от дебитомера. дебитомера е БОШ 0 280 212 010
за да знам дали да ръся една шапка пари за нов
също ако някой има читав втора ръка за продан да свирка, за да го пробваме, ако е ОК го земам на мига
Молабата ми е ако има колега с 320 М50Б20 без ванос/91-92г/ в района Габрово, Севлиево, Търново,Ловеч, Казанлък да пробваме дали е наистина от дебитомера. дебитомера е БОШ 0 280 212 010
за да знам дали да ръся една шапка пари за нов
също ако някой има читав втора ръка за продан да свирка, за да го пробваме, ако е ОК го земам на мига

дебитомер
Моя дебитомер беше същия и от него си променяше оборотите а когато го изключвах нямаше никаква разлика в работата на двигателя. Когато изпуши тотално колата не искаше да запали и като го изключих се оправи, в този случай се кара на някакъв авариен режим при който се вземат предварително зададени параметри от компютъра. Нов оригинален дебитомер е 950 лв, на Сименс 850 /цени в Даскалов кар/, по моргите около 250 лв, аз намерих за 60 лв от едно ударено, ако искаш търси в мобиле обяви за катастрофирали и на части и ако имаш късмет ще намериш нещо на нормална цена
- Батька Махно
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 купе , 94
Добре,де,като е намерен проблема земи кажи какъв е-да научим и ние нещо 

Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Батька Махно написа:Добре,де,като е намерен проблема земи кажи какъв е-да научим и ние нещо
Това си е строго секретно...нали автомонтьорите ще останат без работа...

в тая тема не съм писъл какъв е проблема, затова няма и решение!
не случайно, а за да не се повтарям-има си отделна тема в която 3 страници се бистри тоя въпрос...има и решение
темата е М50 гърми в смукателите, или нещо подобно беше
а като се замислиш, че търсех бобини, колегата Саби ми предлага да пробваме и след това пиша, че е намерен проблема логично е да са БОБИНИТЕ
П.С. може да заключвате! надявам се да не ми се налага скоро да тествам чаркове
не случайно, а за да не се повтарям-има си отделна тема в която 3 страници се бистри тоя въпрос...има и решение
темата е М50 гърми в смукателите, или нещо подобно беше

а като се замислиш, че търсех бобини, колегата Саби ми предлага да пробваме и след това пиша, че е намерен проблема логично е да са БОБИНИТЕ

П.С. може да заключвате! надявам се да не ми се налага скоро да тествам чаркове

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
^ Бе то,че е логично,логично е ама може още нещо да се е сетил,да сте го приложили и да е станало...и аз си махнах за лудо мин.лято катализатора,щото ми миришеше на развалени яйца в колата и чух доста капацитети,па то се оказа заминал акомулатор...после пък не искаше да пали и ми викат бензинова помпа,пък то се оказа някво смешно реле в бушониерата - и това го откри човек,който няма никакви допирни точки с колите и грам нищо не разбира...тъй че...
Ма се пак евала че сте решили проблема

Ма се пак евала че сте решили проблема
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани