ладичка......

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Мнение от KUMHO » 21 Дек 2004, 13:12

Prozak ще напишеш ли подробностите за обтегача и маховика тук във форума Много ще сам ти благодарен

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 21 Дек 2004, 13:16

тази лади4ка сам тия ка4ил само за да види6 идеята моге да ти помогне с несто и кулера не е от рено 5 а е от фиат DUKATO ще ти ка4а още снимки 4ао

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 21 Дек 2004, 13:47

дове4ера сте ти ка4а снимка на такъв маховик а за колелото сте се помъ4а да намериа 4ертеж това което мога да ти кажа е 4е се прави от ангренагното колело на колиановиа вал като вътре му се набива един или два ролкови лагера .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 21 Дек 2004, 18:58

да за моаховика сьм чувал че го праат от някви такива ламарини а после как го центровате като е толкова лек с коляновия вал???????? :roll: моя маховик е минаван на струг и е с 3кг по лек колкото до успокоителя знам че се прави и такава интервенция ама не сьм се сетил с какво да го заменя или как га до премахна
ти какво ще ми предложиш :help: :help: :help: :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 21 Дек 2004, 20:10

зна4и за оптега4а ве4е ти казах какво колело сте използва6 зна4и формата му триабва да е нещо като бумеранг като оста но колелото седи в средата (в ъгъла) зна4и ако ще си прави6 такав оптега4 трябва да има6 на предвит 4е като упъне6 веригата тя не триабва да се упира в колелото което върти маслената помпа и делкото но също триабва да седи и далеще от оста на оптега4а (имаи и в предвид 4е при определени обороти веригата испада в резонанс )зна4и оста на колелото трябва да доиде около 1.5, 2 см по на доло от 4елото на блока А относно маховика стом на твоя си му свалил три кила няма какво пове4е да иска6 това което ти говория с титанивия моховик е да отиде6 на пистата (като търси6 ниакакав максимум)Ина4е за баланса ниама птроблем а моге6 ли да напи6е6 колко то4но ти тежи маховика и да ка4и6 снимка

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 21 Дек 2004, 20:13

ако иска6 мога да те светна и един номер с кобилиците с които номер ако го направи6 и подложи6 по една 1 мм 6аиба на пружините на клапаните се полу4ава ефекта на 270 градусоб вал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 21 Дек 2004, 22:53

с удоволствие бих ти дал снимка на свяка 4аст по отделно ама ве4е ги сглобихме и .. не стааа :winky: :winky: :winky: ама взето е от страната кьм двигателя а не от 4елото което се тьрка вьв феродото на сьединителя има и други варианти да се праат големи дупки на фреза ама мно се чупат така и могат да ти разрежат някада краката :( ами колкото до газоразпределителния вал имам познат стругар които може да ги прави ама вика 12 000 уборота правят а тоя руски мотор ме сьмнява да издьржи на 12 000 уборота и и ще си изгубя ниските :idea: кажи ми по подробно за тая далавера с шаибите по 1 мм на пружините :help: прав си за тоците и ти и постман амиможе ли да сменя вместо цялото делко само вакумпомпата а??????щото в тия снимки пьрвите се вижда 4е вакумпомпата е бая масивни4а !!!! не искам да сменям и да прегаждам друго делко а само да сменя вакума ! ще стане ли и от кво автомобилче ! постман ми спомена че бенз. помпата е на 0,2 - 0,3 бара а на мен щели да ми тряат 0,5 бара ??? от кво да взаимстам помпа ??????????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 21 Дек 2004, 23:40

KA_sport написа:...постман ми спомена че бенз. помпата е на 0,2 - 0,3 бара а на мен щели да ми тряат 0,5 бара ??? от кво да взаимстам помпа ??????????


Postman написа:Значи ти трябва помпа, която да е способна да поддържа на всеки режим на налягането на пълнене, по-високо с примерно 0,5 бара налягане на горивото....... ............ ........... ........... ................ ..............няма нужда да откриваш топлата вода - потърси от Рено 5 турбo...


Започвам да се чудя защо ли писах всичко това...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 22 Дек 2004, 22:54

зна4и за кобилиците не си ме разбрал правилно аз карах Kadet 1.6 карбуратор и направих тази далавера с кобилиците(препаботих ги) и полу4их следните резултати на студен мотор компресиата от 12.8 на 13.4 а на топал от 13.2 на 13.9 зна4и на студен мотор си губе6е празния ход до 2000оборота(без смука4) а на топъл до 1800 1900оборота зависи от бензина Хода на клапана от 9.8мм отиде на 11.9 при мене (а при тебе требва и от горе)от на4ало не моге6е да варви пове4е от 6000оборота защото клапаните не можеха да се върнат на време ( огън през гарнето ....... и подобни неща) но след това сложи6 под прогините на клапаните по една стоманена 6аиба с дебелина 1.5мм и нещата се оправиха до 7 500 няма6е пробле.ао те интересува пове4е относно прераотката на кобилиците на мене ми илезе 11 лева.Ако иска6 и да ти кажа пове4е за кобилиците пи6и и с одоволствие сте ти обясня. относно вакома на делкото мислиа 4е на първото алди 80 1.6 карбуратор вакума е подобен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 22 Дек 2004, 23:04

абе прозак как измерихте повдигането на клапаните ми е много интересно ... 6тото аз доколкото знам повдигането на клапана се определя единствено и само от гърбицата на разпр вал .... или опилите са с над 2мм луфт на клапаните ??? ... :roll: бах тея спортни кобилици.... :help:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 22 Дек 2004, 23:21

Vgz хубаво си мисли6 4е хода на клапана зависи само от гърбицата на вала само 4е това въжи за колите без кобилици(където вала директно натиска клапана)при колите с кобилици кадето кобилиците не се нижат на кобили4ен вал като бмвтата като се промени формата на кобилицата ( и в слу4ая с опела застото тои е с хидравли4ни новдига4и се подлогат тод повдига4ите се подложат 6аиби с то4но определена дебелина )може6 да си промени6 хода на клапана Какво става представиси 4е има6 лост и една опорна то4ка ако опорната то4ка е по средата на лоста ти като го натисне6 от единия краи с 5 см на доло тои сте се вдигне с 5 цм от другия края( так да ре4ем е при заводските кобилици) но ако премести6 опорната то4ка пове4е към себеси и отново натисне6 лоста с 5 см тои отт другата страна няма да се вдигне с 5 см а със 8 (да ре4ем за да схване6 каква е идеята) 4ао

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 22 Дек 2004, 23:30

Prozak написа:...при колите с кобилици кадето кобилиците не се нижат на кобили4ен вал като бмвтата като се промени формата на кобилицата ( и в слу4ая с опела застото тои е с хидравли4ни новдига4и се подлогат тод повдига4ите се подложат 6аиби с то4но определена дебелина )може6 да си промени6 хода на клапана...

Батка, моите уважения за опитите, които си правиш, но тези глупости ги спести на нас останалите или си ги говорете на лични съобщения. Повечето хора тук преди да си представят такива неща, се чели че не стават...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 22 Дек 2004, 23:38

postman благодариа за уважението но ако не ми вярва6 питаи LIDIAGSM тои е виждал опела как работе6е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 22 Дек 2004, 23:43

Аз съм сигурен, че Опела е работел така и мисля че знам и защо, но ти какво си очаквал като си се изходил на газоразпредлението, може би да литне?
Това, което е глупост и аз много точно съм цитирал е това, че си увеличил хода на клапана по този начин с 2 мм. Нищо друго...Ако не съм прав, значи сигурно си измерил новия ход на клапана по някакъв начин? Как и с какво? Витруална скица в главата ти ли?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 22 Дек 2004, 23:53

не просто при свалена глава стегнах кожуха на вала към главата като смених кобилиците и подложи6 6аиби на повдига4ите за да могат да оберат луфта на клапана и след това измерих хода на клапана ( ти сте каже6 4е повдига4а е бил пълен и от това е до6ъл този ход ноаз се погриги6 преди да го измерия да испразня повдига4а и после го напълних на ново направих два оборота за да му доиде луфт около 0.20 и след това мерих.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook