Висок разход 318 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Дек 2008, 12:36

th3_pest написа:....

Друг ти е проблема според мен :roll:
Моята е с чип и извънградско дава около 6-6.5л със 130-140км/ч.
Градско в софия около 8.5-9л.на 100км.
Повече от 7.2 извънградско не ми е давала и това го постигна доста трудно :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 02 Дек 2008, 19:21

Дай някакъв съвет по въпроса! Кулера,тръбата, маркучите към турбото ги проверих почистих преди няма и месец. Мислих си че имах спукана тръба ама излезна игоряла гарнитура на изходящите колектори. Маркучето към мапа го смених направо. С които стане на въпрос за разхода на колата и като му кажа 8-9 извънградско при скорост 120-130км/ч се учудва за 1.7 двигател! Единственото което ми казаха и четох в форума е, че като виското е зацепено постоянно вдигало с 1-2л! Ако е от то виско само да ходя купя едно, ама ме съмнява!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Дек 2008, 12:51

th3_pest написа:Дай някакъв съвет по въпроса! Кулера,тръбата, маркучите към турбото ги проверих почистих преди няма и месец. Мислих си че имах спукана тръба ама излезна игоряла гарнитура на изходящите колектори. Маркучето към мапа го смених направо. С които стане на въпрос за разхода на колата и като му кажа 8-9 извънградско при скорост 120-130км/ч се учудва за 1.7 двигател! Единственото което ми казаха и четох в форума е, че като виското е зацепено постоянно вдигало с 1-2л! Ако е от то виско само да ходя купя едно, ама ме съмнява!

Виското едва ли ще ти вдигне толкова много разхода.
По вероятно е ГНП-то да не е регулирано правилно.
Запушен катализатор :roll:
На диагностика какво излиза всичконаред ли е?
Масло харчили,мощността как е?
Премери и компресията да видиш какво ще покаже и си провери всички маркучи за нафтата включително и тия за обратната нафта,може да прокапва от някъде(имах подобен случай с 324-ката преди години).
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 03 Дек 2008, 16:46

Между другото, шунтирал ли си Евро II клапана (EGR)?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 03 Дек 2008, 17:30

ми за него незнам, но мисля до ходя да видя дали е с катализатор, защото от тоя къде я купих ми каза че го е махнал и е сложил рез. гърне! МИ на диагностика всичко си ок поне така казаха. Ще ходя още на едно място да видя кво ще кажат и те. Иначе колата си пали от раз няма значение топла и студена,не пуши, пуши само когато я изръчкам яко и то си пуши черно. Гори масло ама малко за 8-9к 1литър и си мисля,че си е нормално.Изчетох цялата тема в Е34 за тдс и направих доста неща. Колато си върви доволно поне аз така си мисля, има си ряз!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 04 Дек 2008, 18:09

Днеска ходих да видя дали наистина е махнат катализатора и ми казаха. че направо съм с тръба! Купих една добавка за горивото.Този уикенд ще имам малко извънградско ще я засека пак ама ме съмнява да даде друг разход, даже в града ми прави впечатление че стрълката ми пада доста вързо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 04 Дек 2008, 18:38

Днес също проверих и Еуро2 клапана не е щутиран. Утре ще му сложа една капачка и ще пробвам. Колеги кажете някои добър майстор около Надежда дами регулира ГНП-то до Супер Дизел не мисе ходидами одерът кожата. Иначе прочетох цялата тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 04 Дек 2008, 19:13

Здравейте,
колега пробвал ли си с 90 км/ч какъв разход ти дава. От кога я имаш колата? Този разход винаги ли ти е бил такъв? Усещаш ли затрудняване на двигателя след определени обороти? Например с 120 км/ч на колко оборота си?
Относно регулиране на ГНП мога да ти посоча Юве на симеоновско шосе, 80 лв ще ти вземат за смяна на гарнитури на ГНП и регулиране, при мен бяха забравили едни болтчета на колекторите да ги сложат но иначе доста хора ги хвалят повече от другите.
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 04 Дек 2008, 19:24

колата я имам от около година и полувина, но я карах само градско. Сега от 4-5 месеца я карам само извънградско и лятото си мислих че е заради климата ма сега некарам на клима а на парно и разхода си е същия даже ми се струва че е отгоре даже което ме навежда на мисълта че с колата става нещо! На 25.11 ходих до Велинград и обратно нз колко точно километри са ама думна полувин резервоар

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 04 Дек 2008, 19:27

сега проверих 130км и обратно 130=260км и стрелката закова малко преди средата. Аре да не е 30л ама около 25-26л си ги изхарчи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 04 Дек 2008, 19:37

Здравейте,
а градско в София как е? До Велинград има доста завои, как я караш по принцип(спортен стил, или бавно по бавно)! Натоварана ли беше колата?
Относно добавка, не препоръчват никакви(заради ГНП), опитай с препарата на БМВ, не помня името му (дизел шпулинг или нещо подобно беше нека някой колега който го знае на изуст да го напише, ако не, ще го открия и ще ти го напиша)
swh_bmw написа:...колега пробвал ли си с 90 км/ч какъв разход ти дава? Усещаш ли затрудняване на двигателя след определени обороти? Например с 120 км/ч на колко оборота си?

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 04 Дек 2008, 19:49

затруднения има само понякои път като намаля малко на някое кръстовище и примерно трябва да включиш втора, само че при мен на втора леко се зачудва ама си ускорява леко! Във високите съшо го имаше примерно от 3500 към 4000 , но след почистването на кулера изчезна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 04 Дек 2008, 21:29

err0r написа:Отваряш капака, махаш акумулатора, махаш оплътнението, което е зад него, после развиваш винтчетата на капака, който ще видиш. Вадиш сивата кутия, дето е вътре и сравняваш номера, който е написан върху нея с тия, дето аз съм пуснал. Ако има съвпадение, значи ти върши работа. :D


а само по вин-а не може ли да разбере номера на еку-то си ?
BMW 318is

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Дек 2008, 22:06

Ако знае точно кой ECU е монтиран между отделните дати - значи може... 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 04 Дек 2008, 22:32

A като запалиш сутин случва ли се да припушва отзад и да подскачат оборотите няколко пъти, докато се закрепи?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook