Е60 300 коня за продан

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Е60 300 коня за продан

Мнение от Sapa » 03 Дек 2008, 0:47

Така-а-а,

Любимата кола, нещо не пожела да се разбере с новия компресор и в знак на несъгласие двигателя се предаде.

Към момента никой не може да даде разумно обяснение какво е причинило щетата, но резултата е, че блока и буталата (най-вероятно) са за смяна.

Компресорът от ESSTuning, последен вик на модата, с допълнителен воден охладител, не би трябвало да прави такива неща, но предполагам не е помогнал за обратното.

В крайна сметка, Камор ми предлагат нов двигател, но истината е, че вече не ми се занимава и продавам колата. Е60 525и 2004, 85000 км с мноооого екстри.

Продавам колата без компресора (всички части са налични, освен повредените де). Ако някой все пак е фен, иска да кара Е60 300 коня бензин и му се занимава мога да дам и компресора с всички екстри към него. Цената ще е доста под пазарната дори и да се вземе предвид нов двигател.

Ако някой има интерес само към компресора (http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=226&subcat2=228&id=268) нека вдигне ръка, той става за всички двигатели М54 2.5. Пратете ЛС ако имате интерес

Това е момчета, много ми е мъчно, но след това което ми се случи през уикенда не мисля, че ще ми доставя голямо удоволствие да си карам пак любимата... :bcry:
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 03 Дек 2008, 8:57

Бахти :shock: :shock: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 03 Дек 2008, 10:33

Ааааааааа баси случката честно. Много неприятно :( Съжалявам колега . Хвърли много усилия и пари и накрая ... няма да коментирам.
Специалист-Икономист

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 03 Дек 2008, 11:08

Много лошо развитие на проекта ...
Опита ми подсказва, че пак някой български "майстор-разбирач" е
пипнал тук там за да "подобри" работата на ЕСС ... вследсвие на което
най-вероятно колата е обедняла сериозно и колегата предполагам
не е успял да чуе детонациите .... и резултата е налице.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 03 Дек 2008, 11:33

Нищо не сме подобрявали по кит-а на ЕСС. Както си е оригинално с техните части и софтуер. Не знам какво му е станало. Ще отоврим двигателя може би другата седмица и ще разберем
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 03 Дек 2008, 12:29

лоша работа....!! аз тъкмо щях да ти задавам въпроси като как се е получило,но при тва развитие на ситуацията явно се отказвам да си праа експерименти и оставам само на чип-тунинг и филтри.....!!
оше веднъж-искерон ти съчуствам....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 03 Дек 2008, 12:34

Еб@ти коня.... кофти работа.... а подобни неща не се ли покриват евентуално от ESS, т.е. да имаш някви гаранционни условия? Щото като нищо може проблема да е в тях и да е "духнал" мотора точно от това... не вярвам М54 на 85к километра да думне така лесно..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 03 Дек 2008, 14:02

кофти тръпка, съчувствам на колегата мераклия :(
извода какъв е>? от магаре кон не става, така че едно 540/545 би било по доброто решение, пожелавам такова да е следващото
е, извадил си късмет /ако може да се каже така/ че не се е запалила колата

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Е60 300 коня за продан

Мнение от Huku » 03 Дек 2008, 22:12

Дано и всички в този подфорум си вземат бележка да не си правят такива а и други експерименти.
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Re: Е60 300 коня за продан

Мнение от Мишу » 03 Дек 2008, 22:57

Huku написа:Дано и всички в този подфорум си вземат бележка да не си правят такива а и други експерименти.


добре това че на 1 се е случило не означава че на всеки ще се случи пича ще вземе и че си оправи колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 03 Дек 2008, 23:01

аз си мисля че ако го беше сложил норвежеца немаше да има проблеми. ма може и да греша...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 04 Дек 2008, 0:39

Благодаря на всички за съчувствието.

Утре ще водим колата да отворят двигателя и ще се опитаме да разберем какво и защо се е случило.

Не мисля че е от монтажа, с този монтаж колата си вървеше 1000 км яко газ за около месец и изведнъж нещо и стана. Освен това, монтажа е повече от прост, много трябва да се потрудиш за да объркаш
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 04 Дек 2008, 22:01

Пиши после от какво е станало ,че на всички ни е интересно.
обичам BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 05 Дек 2008, 19:36

zlobicar написа:Пиши после от какво е станало ,че на всички ни е интересно.


Ами то е ясно, че е от компресора. Никой не го е изчислявал за
такова натоварване, присажда се нещо което е на трети производител,
който съответно гледа да продава стоката си, обявява че става за този и този мотор, и както при всяко
производство ако в двигателя нещо е било по-слабо /някоя мотовилка, биелен лагер, сегмент и т.н./, НО е било в технически допуск за
спецификациите си /M54/ и е щяло да си издържи без тази интервенция още 200-300-400к км, сега е поддало и става белята.
И ако не беше станало сега, то рано или късно щеше да се случи
нещо подобно, направиш ли такава интервенция, значи си си прежалил колата.
Просто мотора си отговаря на определени тех. спецификации,
и когато не е предвиден компресор, който го напъва извън тях и
съответно се получава така.

Навремето в някои АРЗ-тата /АвтоРемонтниЗаводи/ имаха състезателни отбори и им слагаха турбо за лада/жигула :mhihi: , което се монтираше на изпускателните тръби, разпределителния вал беше със заострени гърбици и празния ход беше 3000 об./мин, ако мотора изкараше 2-3к км се радваха.

Колега, съжелявам за колата ти :( , но вече всички в този форум
с мании за тунинг ще имат едно наум.
Винаги съм казвал, че от фабричното "по убо нема" /лично мнение/.
BMW - Усещане за автомобил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 05 Дек 2008, 20:18

направо им отваряш очите на тунингистите с тия АРЗ-та,начи на изпускателите се слагало турбото :roll:

Следваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook