Датчик за подгряващите свещи ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Датчик за подгряващите свещи ?
Искам да попитам има ли Датчик за подгряващите свещи когато някоия е изгоряла и да показва вътре на таблото ?
защото при ниските температури от -15 онзи дни запалих трудно отидох на диагностика и ми казаха че дава грешка и на 4-те свещи и на още някаква коиато е свързана с тях.
защото при ниските температури от -15 онзи дни запалих трудно отидох на диагностика и ми казаха че дава грешка и на 4-те свещи и на още някаква коиато е свързана с тях.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
- morskivalk
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530E 2020
Re: Датчик за подгряващите свещи ?
gggalf написа:Искам да попитам има ли Датчик за подгряващите свещи когато някоия е изгоряла и да показва вътре на таблото ?
защото при ниските температури от -15 онзи дни запалих трудно отидох на диагностика и ми казаха че дава грешка и на 4-те свещи и на още някаква коиато е свързана с тях.
Пич,на диагностиката най-добре ще ти кажат дали имаш изгорели свещи или не.На мен ми бяха изгорели 2 ,трагнаха да ги сменят,но уви за мой късмет и 2-те се скъсаха при развъртането и глей ко ста'а,сваляй глава, пробивай и си ебало мамата за 900 кинта.Мамка им свещи.Тай че внимавай да не пострадаш и ти.Успех
P.S.На мен борд компютъра нищо не ми показваше.
- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Колега,
аз карам същия Компакт като теб и имам същия проблем. На диагностиката в Дару кар ми казаха, че имам изгоряла свещ на 4-ти цилиндър, но ме посъветваха да си я карам така, защото ремонта бил много тежък и можело при вадене да се счупи свеща. Увериха ме също така, че няма да има проблем със запалването през зимата. До сега не съм имал такива проблеми.
Иначе за датчика....на мен нищо не ми свети, което ме навежда на мисълта, че просто няма датчик за изгорели свещи. Единствено лампичката "DDE" знам, че показва кога свещите са загряли и можеш да палиш...Това мога да кажа аз по въпроса.
аз карам същия Компакт като теб и имам същия проблем. На диагностиката в Дару кар ми казаха, че имам изгоряла свещ на 4-ти цилиндър, но ме посъветваха да си я карам така, защото ремонта бил много тежък и можело при вадене да се счупи свеща. Увериха ме също така, че няма да има проблем със запалването през зимата. До сега не съм имал такива проблеми.
Иначе за датчика....на мен нищо не ми свети, което ме навежда на мисълта, че просто няма датчик за изгорели свещи. Единствено лампичката "DDE" знам, че показва кога свещите са загряли и можеш да палиш...Това мога да кажа аз по въпроса.
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
и аз само това забелиазах много тъпо е измисленоsider23 написа:Колега,
аз карам същия Компакт като теб и имам същия проблем. На диагностиката в Дару кар ми казаха, че имам изгоряла свещ на 4-ти цилиндър, но ме посъветваха да си я карам така, защото ремонта бил много тежък и можело при вадене да се счупи свеща. Увериха ме също така, че няма да има проблем със запалването през зимата. До сега не съм имал такива проблеми.
Иначе за датчика....на мен нищо не ми свети, което ме навежда на мисълта, че просто няма датчик за изгорели свещи. Единствено лампичката "DDE" знам, че показва кога свещите са загряли и можеш да палиш...Това мога да кажа аз по въпроса.

- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
колега,
ако ходиш да сменяш свещи, сподели после в кой сервиз и дали си доволен.
а така и така караш същия Компакт, та ми е любопитно - колко ти харчи градско? аз четох, четох разни теми тук за разхода, но тия цифри (7-8-9 л/100 км) са ми нереални. аз до колкото съм успял да я засеча моята е някъде към 10л/100 км...а сега зимата дори и отгоре малко...
ако ходиш да сменяш свещи, сподели после в кой сервиз и дали си доволен.
а така и така караш същия Компакт, та ми е любопитно - колко ти харчи градско? аз четох, четох разни теми тук за разхода, но тия цифри (7-8-9 л/100 км) са ми нереални. аз до колкото съм успял да я засеча моята е някъде към 10л/100 км...а сега зимата дори и отгоре малко...
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
10 чак маи не стигам за градско но не съм го засичал ще го прбвам и ще пишаsider23 написа:колега,
ако ходиш да сменяш свещи, сподели после в кой сервиз и дали си доволен.
а така и така караш същия Компакт, та ми е любопитно - колко ти харчи градско? аз четох, четох разни теми тук за разхода, но тия цифри (7-8-9 л/100 км) са ми нереални. аз до колкото съм успял да я засеча моята е някъде към 10л/100 км...а сега зимата дори и отгоре малко...

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
датчик няма
Нищо няма да светне , има само свещи и реле пускащо и спиращо тока за подгряването
Сменяйте си ги всичките в комплект за да не става двойна работата 



- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
на мен на компа ми дава грешка на 4-те свещи и на нещо свъразно с тях(или поне така каза диагностика:) ) и се оказа че не идва ток към свещите сигурно е от това реле което казваш но каде се намира ? в аудтодата-та има един модеул за свещите тои ли е това реле ?V-max написа:датчик нямаНищо няма да светне , има само свещи и реле пускащо и спиращо тока за подгряването
Сменяйте си ги всичките в комплект за да не става двойна работата
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
Датчик на таблото наистина няма. Хваща се само на диагностика. Лошото е, че диагностиката не казва дали проблема е в релето или в свещите, а повярвайте ми проблема много често е в релето. Така, че както казва колегата V-max сменяйте и релето и свещите ако искате да е сигурна работата. Релето струва около 170лв. Свещите са около 35-40лв. парчето. Смяната на свещите е около 60лв. - играчка е щото се сваля всмукателният колектор.
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
можеш ли да ми кажеш каде е това реле защото с маистора не можахме да го намерих а на диагностика ми дава грешка и на 4-те свещи и продължава да я дава а ние сменихме една значи трябва да е релето но каде да го намеря ?
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
На гадно място е. Не знам как да ти го опиша. Намира се много близо до стартера. По-удобно е да се смени като се вдигне колата на повдигач или на канал. Свалят се отдолу корите. Стартера е в лявата част на колата под всмукателния колектор. Гледаш най-късият кабел, който излиза от стартера и той те води до релето. По-къс е от педя. Релето е черно на цвят и с големина горе долу колкото цигарена кутия. Захванато е с два болта. Хубаво е преди да го смениш да изключиш масата на акумулатора, защото дебелият кабел, който влиза в релето е вързан на +12В дори и при изгасен двигател. Иначе като го изключиш от релето ако го допреш до шасито ще има фоерверки.
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
мерси мнskp написа:На гадно място е. Не знам как да ти го опиша. Намира се много близо до стартера. По-удобно е да се смени като се вдигне колата на повдигач или на канал. Свалят се отдолу корите. Стартера е в лявата част на колата под всмукателния колектор. Гледаш най-късият кабел, който излиза от стартера и той те води до релето. По-къс е от педя. Релето е черно на цвят и с големина горе долу колкото цигарена кутия. Захванато е с два болта. Хубаво е преди да го смениш да изключиш масата на акумулатора, защото дебелият кабел, който влиза в релето е вързан на +12В дори и при изгасен двигател. Иначе като го изключиш от релето ако го допреш до шасито ще има фоерверки.


19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани