М Power вече с турбо и 4х4 задвижване
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
М Power вече с турбо и 4х4 задвижване
Все по-сериозните екологични изисквания, цените на горивата и тежката ситуация на световният автомобилен пазар, принуди баварската марка да замени високотехнологичните, атмосферни двигатели на М-моделите си с по-малки, турбоагрегати.
Подобно на Audi, които скоро съобщиха, че залагат на по-малки двигатели, сега и BMW обявиха, че още през следващата година ще започнат интегрирането на двигатели с по-малък обем.
Първият модел на марката от М-серията, който ще бъде оборудван с такъв турбоагрегат е BMW X6 M Power. Освен новият двигател, прекият конкурент на Porsche Cayenne GTS и Mercedes-Benz ML63 AMG ще бъде и първият М-модел на BMW със задвижване на четирите колела. X6 xDrive M ще се появи през Юни 2009 година и ще се оборудва с турбоагрегата V8, който ще се поставя и на новите М5 и М6.
Този нов турбоагрегат ще бъде базиран на сегашният 4.4-литров V8, с който се оборудва X6 xDrive 5.0is. Той ще произвежда мощност близка до тази на 5.0-литровия V10 двигател на М5 и М6. Петстотинте конски сили ще ускоряват голямото SUV до 100км/ч за около 5 секунди и ще му позволяват да развива максимална скорост от 250 км/ч.
Според баварската фирма, новият M Power-турбодвигател няма да има по-добри динамични показатели от сегашният атмосферен V10, но ще предлага значително по-нисък разход на гориво и ниски стойности на вредни емисии. За това ще спомагат и някой нови системи, които ще се интегрират на новите М-модели - "stop/start"(изключваща двигателя по време на престой) и система при която използваната за спиране на автомобила енергия се натрупва за повторна употреба.
Тези нововъведения в спорното подразделение на BMW трябва да "изчистят" единственият недостатък на горещата М серия - високият разход на гориво.

Подобно на Audi, които скоро съобщиха, че залагат на по-малки двигатели, сега и BMW обявиха, че още през следващата година ще започнат интегрирането на двигатели с по-малък обем.
Първият модел на марката от М-серията, който ще бъде оборудван с такъв турбоагрегат е BMW X6 M Power. Освен новият двигател, прекият конкурент на Porsche Cayenne GTS и Mercedes-Benz ML63 AMG ще бъде и първият М-модел на BMW със задвижване на четирите колела. X6 xDrive M ще се появи през Юни 2009 година и ще се оборудва с турбоагрегата V8, който ще се поставя и на новите М5 и М6.
Този нов турбоагрегат ще бъде базиран на сегашният 4.4-литров V8, с който се оборудва X6 xDrive 5.0is. Той ще произвежда мощност близка до тази на 5.0-литровия V10 двигател на М5 и М6. Петстотинте конски сили ще ускоряват голямото SUV до 100км/ч за около 5 секунди и ще му позволяват да развива максимална скорост от 250 км/ч.
Според баварската фирма, новият M Power-турбодвигател няма да има по-добри динамични показатели от сегашният атмосферен V10, но ще предлага значително по-нисък разход на гориво и ниски стойности на вредни емисии. За това ще спомагат и някой нови системи, които ще се интегрират на новите М-модели - "stop/start"(изключваща двигателя по време на престой) и система при която използваната за спиране на автомобила енергия се натрупва за повторна употреба.
Тези нововъведения в спорното подразделение на BMW трябва да "изчистят" единственият недостатък на горещата М серия - високият разход на гориво.


- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Ванка, интересни статийки пействаш, ама трябваше да предупредиш преди да влизаш толкова остро с тази.......АБЕ КВИ ЩАР ПО ЩАР, КВИ М-КОВИ Х6 УЕЕЕ, АБЕ ТЕЯ БМВ Е*АТ ЛИ СЕ БЕЕЕЕ
трябва да му припомня думите на шефа на М GmbH Марио тайсъна - "по добре 1000кг от колкото 1000кс" преди да се пускат пародийни тунинговани канапета като Х6М
и аз съм убеден, че разхода, който прокламират от БМВ за значително по - нисък от атмосверния В10, няма да е вярно, а за тротъл респонса вие преценете.....

трябва да му припомня думите на шефа на М GmbH Марио тайсъна - "по добре 1000кг от колкото 1000кс" преди да се пускат пародийни тунинговани канапета като Х6М
и аз съм убеден, че разхода, който прокламират от БМВ за значително по - нисък от атмосверния В10, няма да е вярно, а за тротъл респонса вие преценете.....
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- dizle
- Дружба Дринк Тийм
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Само на БИРА !
Re: М Power вече с турбо и 4х4 задвижване
///Ivan написа:Тези нововъведения в спорното подразделение на BMW трябва да "изчистят" единственият недостатък на горещата М серия - високият разход на гориво.

да се надяваме, че ще успеят да "изчистят" този недостатък...


Слабите се стремят към порядъка, силните владеят xаоса!

- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: М Power вече с турбо и 4х4 задвижване
dizle написа:///Ivan написа:Тези нововъведения в спорното подразделение на BMW трябва да "изчистят" единственият недостатък на горещата М серия - високият разход на гориво.
![]()
да се надяваме, че ще успеят да "изчистят" този недостатък...
що твойта много ли гори
- dizle
- Дружба Дринк Тийм
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Само на БИРА !
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
единствения недостатък-големия разход!пак големи простотии,да не горят ем-човитемодели 50на100
ще дам 200 кинта за 500коня и ще питам за разход
и наистина тва недоразумение х6 къде го врат да го правят бегачка

ще дам 200 кинта за 500коня и ще питам за разход

и наистина тва недоразумение х6 къде го врат да го правят бегачка
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
надявам се да не е M Power, а M Sport. ако не, поредното разводняване. иначе е ясно, че атмосферен двигател на такова прасе е неадекватно решение.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
или статията е пълни гув,а или тия верно са откачили кои си купува м-повер и гледа разхода боли ме колко харчи нали лети друго си е по книжка да напишеш 9/100 урбан
хората хаправиха коли 600коня тия няма да се различават от м5 е60 така само си гонят клиенти нещо друго ,знаеш ли кога ще знам че вместо м5 мога да купя рс6 и ще викам аз съм фен на бмв предпочитам да дам150к ма да карам бмв





- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30


смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани