БМВ 320д 136 2000г или Голф 4 2002г на 131

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 27 Ное 2008, 21:06

Сега първо щом се чудиш между БМВ и Голф ти не заслужаваш БМВ просто нямат нищо общо :mhihi: Второ ако не изкарваш лев се отказвай не че на голфа се евтини частите ама както и да е аз имам 320d от март месец и скоро си направих сметка че от тогава до сега съм дал по него 2400 лева че и малко нагоре.Пък тия 150 лева за нафта на месец странно ми звучи щото няма да се разминеш само с тях :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 27 Ное 2008, 22:17

Мерси момчета ... ще имам в предвид какво сте казали ... пък след известно време ще се похваля с какво съм се сдобил и кое съмсметнал за най-правилно. 2500лв общо с обслужване и гориво .. не е толкова мн

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 27 Ное 2008, 22:46

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

Ето това си заслужава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Ное 2008, 22:52

bad_bad_boy написа:Ами съвсем различни са,
1,Голфа е много лек и като го настъпиш просто се изстрелва, БМВ-то е леко по тромаво
2. Бмв е по-качествен автомобил, но всеки ден си плащаш за това
3.Разход Г4-6,5-7,0л/100кмг радско х БМВ-8,5-9л/100км градско
4. Точно не мога да ти кажа в проценти, но за това което най-често се сменя, например по ходовата част на БМВ-то са два пъти по - скъпи нещата, за турбини и ГНП, няма смисъл да ти говоря :mhihi:
5. зависи за какво ще ползваш колата, ако караш много градско вземи голфа, ако повече навън БМВ-то
бмв-то не гори 8,5-9 градско,мойто(е46 320д 136кс+чип) с 18цола джанти ми гори 7,5-8,а ако съм със зимните 15ски ще е по-малко,горенето на голфа е същото и двете ако са читави ще вървят едно и също даже давам малко предимство за бмв-то във високите скорости и извън градско,а за вървенето просто предното предаване дава грешно усещане за по-голямо вървене но дефакто вървенето е едно и също,подръжката на бмв-то като консумативи е по-ефтино понеже е с верига,голфа има 5 ролки и да се обслужи напълно 1000лв нети мърдат,окачването на голф 4 е доста здраво а на бмв-то е доста по-скъпо,друго несе сещам....

ПС и преди бмв-то имах голф 4 тди 110кс,и всичко което казвам е от опит...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 28 Ное 2008, 0:07

2400 без да смятам маслата и горивата колега това са пари само по части даже аз си ги сменям не я карам в сервиз.Успех ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 28 Ное 2008, 0:41

Казваш че обслужването на бмв-то е по-евтино от на голфа. На голфа окачването е здраво ... на бмв-то не е ли здраво ? Действителност каква е разлика в цените .... горе долу колко ти излизаше голфа на месец или година и колко ти излиза БМВ-то за същото време ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 28 Ное 2008, 0:43

plamen_hh написа:2400 без да смятам маслата и горивата колега това са пари само по части даже аз си ги сменям не я карам в сервиз.Успех ;)

аз лично бих се насочил към Бмв е46 320Д комон рейл поради доста причини,а за голфа това изобщо не може да му стъпи на малкия пръст на бмв-то аз като бивш собственик ще кажа някой предимства
изключително нисък разход на гориво второто което като проблеми създава доста по-малко от 136-коня дизела на бмв
правиш му някой корекци и ти гарантирам,че няма чупене аз го спуках от настъпване през 20-те хиляди километри,които го навих малко е капризно към нафта,но това не е болка за умиране
3-тото което с тези корекций ,които беше моето и то за нищо пари се правят ставаш към 190 коня и биеш астра 16в с чип и т.н това,ако не го вярваш на лично мога да ти кажа какво се прави и даже бих сложил пари на бмв-то срещу такава астра със С20ХЕ мотор
4-тото което е като автомобил в сравнение с голфа 4-ката не може и да става дума за сравнение
говорят се за комон рейла на 320д че не бил добър и много главоболия това също не е вярно просто се изискват малко корекции и си ти! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Мнение от dimodi » 28 Ное 2008, 1:00

Айде и аз ще си кажа мнението по тая тема, понеже и на мен ми предстои да купя кола. :D :D Сега съм в процес на търсене. :lol: :lol: За разлика от тебе сам напълно убеден какво искам - 320Д фейслифт. Защото съм фен на марката БМВ, а точно този модел винаги си ми е харесвал. После си зададох само един въпрос - разполагам ли в момента с пари за да поддържам такава кола?Отговорът беше да и въпросът приключи.
Според мен всичко опира до финансите. И е важна моментната ситуация. Няма смисъл да се опитвам да прогнозирам дали след една година ще имам пари за смяна на не знам кое си. Че след една година може да съм напред с парите и да си купя М6. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 28 Ное 2008, 1:02

ThE BeAsT написа:Казваш че обслужването на бмв-то е по-евтино от на голфа. На голфа окачването е здраво ... на бмв-то не е ли здраво ? Действителност каква е разлика в цените .... горе долу колко ти излизаше голфа на месец или година и колко ти излиза БМВ-то за същото време ???
и на бмв-то е здраво но е по-скъпо,разлика в цените точна немога да кажа понеже вече има доста различни марки с доста различни цени на части,но като цяло щом си решил да даваш толкова пари за кола знай че която и от двете да вземеш няма да ти идва ефтино подръжката,а това колко излиза на година е трудно да се каже понеже незнаеш какво ще стане с колата след месец два или повече....но и двете коли са добри и аз давам глас за бмв-то :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Ное 2008, 2:22

Oleg-16V написа:
plamen_hh написа:2400 без да смятам маслата и горивата колега това са пари само по части даже аз си ги сменям не я карам в сервиз.Успех ;)

аз лично бих се насочил към Бмв е46 320Д комон рейл поради доста причини,а за голфа това изобщо не може да му стъпи на малкия пръст на бмв-то аз като бивш собственик ще кажа някой предимства
изключително нисък разход на гориво второто което като проблеми създава доста по-малко от 136-коня дизела на бмв
правиш му някой корекци и ти гарантирам,че няма чупене аз го спуках от настъпване през 20-те хиляди километри,които го навих малко е капризно към нафта,но това не е болка за умиране
3-тото което с тези корекций ,които беше моето и то за нищо пари се правят ставаш към 190 коня и биеш астра 16в с чип и т.н това,ако не го вярваш на лично мога да ти кажа какво се прави и даже бих сложил пари на бмв-то срещу такава астра със С20ХЕ мотор
4-тото което е като автомобил в сравнение с голфа 4-ката не може и да става дума за сравнение
говорят се за комон рейла на 320д че не бил добър и много главоболия това също не е вярно просто се изискват малко корекции и си ти! :twisted:


Колега, я дай някой жокер! Какви точно корекции се правят? Може и на лс ако искаш.
Фен съм на сажда-повер, че за това :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 28 Ное 2008, 3:21

kronos написа:
Oleg-16V написа:
plamen_hh написа:2400 без да смятам маслата и горивата колега това са пари само по части даже аз си ги сменям не я карам в сервиз.Успех ;)

аз лично бих се насочил към Бмв е46 320Д комон рейл поради доста причини,а за голфа това изобщо не може да му стъпи на малкия пръст на бмв-то аз като бивш собственик ще кажа някой предимства
изключително нисък разход на гориво второто което като проблеми създава доста по-малко от 136-коня дизела на бмв
правиш му някой корекци и ти гарантирам,че няма чупене аз го спуках от настъпване през 20-те хиляди километри,които го навих малко е капризно към нафта,но това не е болка за умиране
3-тото което с тези корекций ,които беше моето и то за нищо пари се правят ставаш към 190 коня и биеш астра 16в с чип и т.н това,ако не го вярваш на лично мога да ти кажа какво се прави и даже бих сложил пари на бмв-то срещу такава астра със С20ХЕ мотор
4-тото което е като автомобил в сравнение с голфа 4-ката не може и да става дума за сравнение
говорят се за комон рейла на 320д че не бил добър и много главоболия това също не е вярно просто се изискват малко корекции и си ти! :twisted:


Колега, я дай някой жокер! Какви точно корекции се правят? Може и на лс ако искаш.
Фен съм на сажда-повер, че за това :D
и аз искам да разбера :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 28 Ное 2008, 9:49

VRPerformance написа:
kronos написа:
Oleg-16V написа:
plamen_hh написа:.....


Колега, я дай някой жокер! Какви точно корекции се правят? Може и на лс ако искаш.
Фен съм на сажда-повер, че за това :D
и аз искам да разбера :mhihi:


какви корекции ... почупил я е ... сега и скъсва гъза от каране а на следващия собственик тежко му ... 320д 150кс + чип е безумно глупава комбинация ... турбото на това БМВ е абсолютно същото турбо което прави 131кс в Г4, но опънато на повече оборота - на ръба на възможностите си ... нз ... влизам в друга тема

Олег, един съвет от мен - когато тръгнеш да продаваш космическият ти кораб спести на купувачите това че "харчи 5/100 градско" и "има чип" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна tankishev на 28 Ное 2008, 10:56, променена общо 1 път
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София

Мнение от ПЕХЛИВАНИН » 28 Ное 2008, 10:32

VRPerformance написа:
бмв-то не гори 8,5-9 градско,мойто(е46 320д 136кс+чип) с 18цола джанти ми гори 7,5-8,а ако съм със зимните 15ски ще е по-малко
...


Колега, това са ти впечатленията от Русе кадето няма такива задръствания и десетки(имам чуваството стотици светофари преди да стигна до работа ) и разхода ми миеля че не е падал под 9 л.
А аз съм от София-момчето също.
П.П. + това съм с 15-ки
грам не се рабира с търсачката :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 28 Ное 2008, 17:11

колеги какви фейс-лифтове, момчето говори за 11-12000лева бюджет все пак :confused:
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 28 Ное 2008, 17:12

какви корекции ... почупил я е ... сега и скъсва гъза от каране а на следващия собственик тежко му ... 320д 150кс + чип е безумно глупава комбинация ... турбото на това БМВ е абсолютно същото турбо което прави 131кс в Г4, но опънато на повече оборота - на ръба на възможностите си ... нз ... влизам в друга тема

Олег, един съвет от мен - когато тръгнеш да продаваш космическият ти кораб спести на купувачите това че "харчи 5/100 градско" и "има чип" :mhihi: :mhihi: :mhihi:[/quote]


колега ти да не си спал на отворен прозорец говориш пълни глупости аз имам изминати доста километри с тази кола и не си ти човека който ще се прави на големия разбирач кое било глупава комбинация и кое не по стечение на обстоятелствата щях да продължа да си я карам и я продадох единствено заради това че си взех 330д,а не че съм я счупил харчеше ми 5.3 градско извън градско с 180-200-5.1
тези работи не си ги измислям,а просто споделям впечатления ко съм аз виновен,че бмв са направили ненадминат 2-литров дизел
а това за чупенето си го избий от главата щото е смешно правят се някой работи не говоря само по всмукателния колектор и на други места,за да не се чупи и то с минимални средства и разхода едно,че пада второ колата става супер надеждна и здрава ,а и за твоя информация като я продадох бая се чудиха как е възможно така да върви,а и въобще никакво изпушване до 4600оборота при положение,че е без катализатори как така не изпушва много интересно :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook