спешно за реда на кабелите на свештите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

спешно за реда на кабелите на свештите

Мнение от radi_bmw_e36 » 27 Ное 2008, 13:28

някои знае ли как е реда на кабелите от свештите кам бубините
318ис

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 27 Ное 2008, 13:46

между бубините трябва да има една пластинка на която са гравирани цифри които съответстват на номера на цилиндъра и бубината ;)
ако случайно я нямаш тая пластинка някой колега да погледне на неговата и да ти помогне :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: спешно за реда на кабелите на свештите

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2008, 14:38

radi_bmw_e36 написа:някои знае ли как е реда на кабелите от свештите кам бубините
318ис


Бобините са 1234 от предната част на колата към двигателя.По този начин редиш и лулите-коя лула на кой номер отговаря може да провериш с мултицет след като я откачиш от бобината.И аз бях направил голяма каша-дължината на кабелите не отговаря на никаква логика.Може да погледнеш дали върху кабелите няма номерата на цилиндрите. Ето и снимка-дано ти помогне;)

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: На пътя
Пол: Мъж
Кара: BMW 381is coupe
Мечтае да кара: BMW M3 3.2 CSL

Мнение от MasterPlay » 27 Ное 2008, 15:31

Освен на моята , така направих и на друг 92' ис. 1 бубина с 4 цилиндър, 2-1, 3-2, 4-3. Имай в предвид че сме събирали двигателите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 27 Ное 2008, 17:33

тоест дължината на кабелите играе роля единствено за да достигнат до бубината , няма ли ефект върху работата на двигателя ?
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2008, 17:57

phantomas написа:тоест дължината на кабелите играе роля единствено за да достигнат до бубината , няма ли ефект върху работата на двигателя ?


Напротив-кабелите се подреждат като номерата на бобините да съотвестват на номерата на цилиндрите,като дължината е АЛОГИЧНА- четвърти цилиндър,който е най-близо до началото на снопа от кабели е с най-дългият кабел,първи със следващият по дължина,следващата дължина е на втори и най-късият е на трети.Ако не се подредят правилно двигателя няма да тръгне. Както казах,за да сте 100% сигурни направете проверка с мултицет.;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 27 Ное 2008, 21:38

ако кабелите са сложени без значение дължината , но правилно спрямо бубина - цилиндри , какъв проблем може да се очаква ?
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2008, 22:26

phantomas написа:ако кабелите са сложени без значение дължината , но правилно спрямо бубина - цилиндри , какъв проблем може да се очаква ?


Тогава няма да има проблем.Важното е да са наредени по съотвествие ,а ECU си знае работата кога на кой цилиндър да подаде искра. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook