Street Racing с Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			41 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
niko_first написа:beni barzia написа:DirtySouth написа:Ми аз малко объркано съм го написалВ е30ката се слага в момента мотор от Е36 М50Б20 с ванос и ми е интересно с този мотор кой е30ки ще дърпат кой ще падат
това с читава ис-ка Е30 ще е интересен двубой
абе според мене дваеската ше бие ,се пак е повечко HP.
Двайсетака с ванос ще бие ИС-а само ако й сложиш диф с предавателно отношение 3.64. Стандартния диф на Е30, М42 май беше 4.10. Другия вариант е да ползваш 17 цола джанти за ваноса и гуми колкото да не опират в калниците. В противен случай ИС-а ще бие ваноса на старт до около 100 км/час. Над 120-130 км/час ИС-а няма никакъв шанс.
- drft
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 246
 - Регистриран на: 7.05.2008
 - Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
 - Мечтае да кара: Supra
 
Re: .
ми дьржа се доволно добре ама онова с което се пробвах беше 4 вратиjorofaceoff написа:drft написа:jorofaceoff написа:Аз ги биемсамо че в Е36 и то без зор,значи сичко над 2.3 е пред него,без ЕТ-то
А 2,3-то ш"пада ли или ш"4бие
Начиии.... не е за подценяване 23-ката тъй ли?
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
		- S-stail
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 724
 - Регистриран на: 27.12.2004
 - Местоположение: Плевен
 - Кара: м42б20 турбо
 - Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
 
ивчо3 написа:niko_first написа:beni barzia написа:DirtySouth написа:Ми аз малко объркано съм го написалВ е30ката се слага в момента мотор от Е36 М50Б20 с ванос и ми е интересно с този мотор кой е30ки ще дърпат кой ще падат
това с читава ис-ка Е30 ще е интересен двубой
абе според мене дваеската ше бие ,се пак е повечко HP.
Над 120-130 км/час ИС-а няма никакъв шанс.
Tва проверено ли е с повече от една кола щото при мене различно стоят нешата със 4.10 стария диф.
п.с. И не се пренавивайте толкова с тея по къси дифове,щото
аз откакто минах на 4.45 вече ме подминават след 5 /тяхна 3-4/
коли дето преди ги биех с 4.10ката
- beni barzia
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 164
 - Регистриран на: 21.01.2005
 - Местоположение: Novi Iskar
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5
 
- DirtySouth
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3911
 - Регистриран на: 11.12.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
 - Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
 
Не 
 Има проблем датчика на коляновия вал , но щом стане готова веднага ще се докара
			I'm slowly drifting 

		
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Аз имам чувство, че понякога късото число може да преебе колата. Първо си викаш - по-малко натоварване за мотора, повече обороти - ще върви повече. Е да, ама не ! Щото трябав много бързо да включваш скорости, пък и развъртането на мотора си има някакви условности, оригиналния диф и кутия са изчислени доста добре в някои случаи. Ако с оригиналния сетъп се удря ограничител, не виждам смисъл да се слагат по-къси дифове. Вече ако примерно стига 5000 и нещо на 5-та, явно идва дълъг дифа.
			BMW only!
		- LeX
 - Капетано
 - 
				
			 - Мнения: 3364
 - Регистриран на: 20.01.2004
 - Местоположение: далеко от родината
 - Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
 
Това което каза amd и аз мисля че е така. Моята кола с 3.67 върви много по-добре от колкото като беше с 4.10 С 3.91 би вървяла най-добре ама доктора не иска да правиме трампа  
			
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
за рацерство 3.64 не идва ли малко тегъв,от първа като набиеш втора и оп-леко замисляне,тия обороти бая падат
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- LeX
 - Капетано
 - 
				
			 - Мнения: 3364
 - Регистриран на: 20.01.2004
 - Местоположение: далеко от родината
 - Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
 
Чипа е направен с прекъсвач на 7200об. аз сменям на 7к, оборотите падат горе-доло там където е най-големия въртящ момент на колата  
 Абе с две думи, няма много замисляне  
			
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
аз съм на мнение че за секи мотор си има диф които е подходящ за него и не винаги това е оригиналния с които излиза колата от завода теи че секи тряя пробва няколко дифа на колата си и да си прецени кои е наи подходящ за мотора му,за това с какъв цолаж ще кара и за стила му на каране,дали ще е да се пързаля по завоите или ще се дърпа по правите
			
		- YOKOHAMA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 175
 - Регистриран на: 15.09.2004
 - Местоположение: В.Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: М-ки
 - Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
 
!
бонго написа:LeX написа:бонго написа:нали, и аз да се възползвам от темата: Да предположим, че се дърпам с М52Б28 в Е36 а Аз май/ако времето покаже ще съм с М50Б25 без анус кой ще пичели
36-цата те бие
Ще се видиАкой пичели? Еми тоя дет прибира
И ти така прибра парите за джантите, а не ми прати пълния комплект, нали
			41 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	