Моля,ако можете помогнете(охладителна система)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Моля,ако можете помогнете(охладителна система)
Здравейте,понеже съм нов и имам Е30 от няма и месец.Всичко беше точно влюбих се в тази кола.Но сега отскоро почна да ми прави мизерии.Като я караш до 2500 оборота кротко нищо,като и дадеш напрежение и избива марку4а отгоре на радиатора и съответно губи всичката течност.Много пъти сменях скобата на марку4а(стегната е добре),днес си взех нова капачка на радиатора и винтила за обезвъдушаването.Обезвъздушабах я няколко пъти добре(с антифриз) но пак продължава да избива маркуча
Ако може някакви съвети ще съм ви много благодарен . БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
забравих да кажа,че е М40б18


- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Ем явно проблема е малко по сериозен, според мен е духнала гарнитурата на главата.. или пък не е обезвъздушена, ама това второто ме съмнява.
- iliyan.
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: probaciy
- Мечтае да кара: e30 1200 hp
- Детайли за колата: brutal zavodska
1
на радиатора преливника ено тънко маркуче ако има такова виж данее задрьстено Апа при мен докато не отвия маркуча на парното да рукне от там нема оправия
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: 1
iliyan. написа:на радиатора преливника ено тънко маркуче ако има такова виж данее задрьстено Апа при мен докато не отвия маркуча на парното да рукне от там нема оправия
да ама човека е с М40, и там няма тънки маркучета като при теб

иначе по темата



ми аз имам съмнения в гарнитурата но не трябва ли да меши маслото с водата(и двете са си чисти),ако е спукана главата 6те греее повече и няма да има мощност а учудващо много имам досега нищо в моя клас не ме е било дори и М20б20 пак,по принцип е добре само като и се подаде напрежение да се сучи или да се дърпам само тогава избива маркуча от някаде идва много високо наляане,но представа си нямам вече 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
BaNDiDko написа:ми аз имам съмнения в гарнитурата но не трябва ли да меши маслото с водата(и двете са си чисти),ако е спукана главата 6те греее повече и няма да има мощност а учудващо много имам досега нищо в моя клас не ме е било дори и М20б20 пак,по принцип е добре само като и се подаде напрежение да се сучи или да се дърпам само тогава избива маркуча от някаде идва много високо наляане,но представа си нямам вече
Не е задължително условието да меси масло с вода когато е издухала гарнитурата. Пробвай след като загрее твърдостта на маркуча, който влиза в горната част на радиатора. Отвори капачката на радиатора и подай газ. Виж дали не се образуват мехури в преливното казанче. Форсирай на място и виж дали изпуска прекомерно бял дим от ауспуха. Това са симптомите на издухала гарнитура. Това за обезвъздушаването го забрави. Дори и да не е обезвъздушена както трябва, в най-лошия случай ще прегрява мотора, или няма да имаш парно.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
BaNDiDko написа:Ивчо да знаеш,че верно ще се окаже гарнитура.Има ги тези неща.Маркуча е мек,но топъл.Има доста бял дим,а преди не беше така.Мислех,че е конденз,но явно не само това.Течноста си кипи.Каква е цената на гарнитурата ясно е че ще е![]()
![]()
За всеки случай се консултирай с майстор. Цената на гарнитурата я дават около 50 евро, или към 90 лв. Тези цени ги дават за оригинални части. Възможно е да се намерят и по-евтини. В дару кар откъдето си купувам някои неща тези цени дори са по-високи. Сложи отгоре и други разходи: Задължително шлайфане на глава и за труд.
Благодаря на всички дето се отзоваха.След много ръчкане,питане,акъли и ''мамата'' най-накрая открих шибания проблем-всичко идваше от това,че накрайника дето излиза от радиатора и се вкарва в маркъча се беше раздробил и почти не беше останало нищо от него.Затова скобата няма къде да стегне хубаво(съвсем леко ловеше) и при най-малкото напрежение избива маркуча(изкача).Елементарно беше,но кой да се сети винаги гледаш най-лошото.Инсталирахме една ножа пласмасова тръбичка,уплатнихме я добре и я напъхахме в гърловината на радиатора,отгоре маркуча стегнат добре на 2 места със скоби и всичко е точно.Няма проблеми дори и при много газ.Благодаря ви и пожелавам много безаварийни километри на всички,че ина4е само ядове
.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани