Пичове Помагайте. е46 - код за грешка P0171

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.09.2008
Местоположение: Пловдив

Пичове Помагайте. е46 - код за грешка P0171

Мнение от Петър_E46 » 25 Ное 2008, 13:10

Здравейте на всички.
Искам да ви помоля за помощ. Светна ми жълтата лампа на таблото. След диагностика се разбра, че грешката ми е P0171. Която след изчисване се вдига пак след около 30-150 км. Всеки път е различно. Колата не си променя режима на работа. Върви си перфектно.

Направиха ми диагностика и ми казаха, че нямам проблем с датчици.

От 6 месеца обикалям сервизи за да може някой да ми каже от къде може да е тази грешка. Похарчил съм повече от 1000 лв, в опити да разгадая, какво точно не е наред.

Колата върви перфектно, нямам проблеми с разхода.

Казват ми, че катализатора ми е за смяна, въпреки, че този код е за бедна горивна смес. Ако някой е имал или има подобен проблем, нека да сподели какво е направил, и дали е разрешил проблема.

Колата ми е E46 318i. 2000г.

Благодаря ви за помощта.
BMW E46 328 MPower

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 25 Ное 2008, 14:10

няма ли описание на кода в самия софтуер с който четете колата?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 25 Ное 2008, 14:15

F171
171 Engine throttle valve

Това е грешката, по принцип така показва след почистване на дюзи с ултразвук и иска диагностика и изчистване, а на теб щом ти се появява така и след чистене на грешката - задължително провери да нямаш некои дюзи заминали. Другото е от ЕКУ-то да идва грешна информация - в такъв случай не знам какво е решението.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Петър_E46 » 25 Ное 2008, 14:15

описанието на грешката е бедна на въздух горивна смес, и от там започват самнениата за датчика които определя сместа, но той е ок, и не може да се разбере защо вдига тази грешка. Може ли да е от катализатора? Преди месец го смених с нов, но не е оригинален?
BMW E46 328 MPower

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 25 Ное 2008, 14:30

Катализатора няма общо със входящите, а с изходящите газове... ;) Другото, което ми идва на ум е дебитомера? Филтрите как са? Най-вече въздушния?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 25 Ное 2008, 15:35

Това май си е " детска болест " при бензинките. И мойта е записва същата грешка за " бедна " смес и никой не може да каже от какво е. Само предположения и да съм почвал да сменям на ред. От някъде май смучи въздух. И вече май се примерих, вървенето си е нормално. Ако откриеш нещо- пиши.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 25 Ное 2008, 15:45

Отпред има един датчик с буксичка. Точно над масления филтър. Управлява подаването на гориво.
Провери него. Виж дали буксата не е зацапана, жичката разкъсана (тя прави един Г-образен завой при самата букса и там може да има някъв проблем) :confused:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Код P 4530

Мнение от alexsch » 25 Ное 2008, 16:39

Колеги, ентусиазирах се от темата за другия кодза грешка - та да попитам- аз имам ето този проблем:

Р 4530

нящкой знае ли какво точно се крие зад него и какво да си сменя?

PS може би не е лоша идея да се постне някъде като важна тема списък със всички кодове и тяхното описание.

Ups! исках да го пусна като отделна тема, а не като отговор. моля авторът на темата за извинение!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 22.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: да го карат

Мнение от ITK » 25 Ное 2008, 18:57

Аз от месец - два имам абсолютно същия проблем (318/2000 г.) ....ходих и в Камор, където най-нагло ми смениха клапана, увериха ме че само той е проблема, подаването на въздуха, взеха ми 160 лева и точно на ДРУГИЯ ден лампата пак светна...повече в КАМОР не стъпвам, каквото ще да става.. :evil:
така и аз ходих вече на няколко места за диагностики, чистиме грешката и след това светва...
Разходът мисля е както преди, вървенето също.....
При диагностиката работата на дебитомер, ламбди сонди и други са напълно в допуските си, т.е. всичко работи нормално.....
Забелязах обаче че колкото пъти след чистене на грешката светне, винаги е при добре загряла кола, движила се поне 1 час и стояла в доволни задръствания.....
Така, обяснението, което последно получих е че нещо е тръгнало да се преебава и рано или късно ще се преебе, но дали е дебитомер, дали са ламбди или катализатор на този етап явно и Господ не може да каже....
Сега пак е светнала проклетията и като намеря време трябва пак да ида да я видят на комп....
F**k them all!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 25 Ное 2008, 22:13

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=42392

всички кодове грешки... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 25 Ное 2008, 23:50

За мене има два варианта дебитомер и ламбда сонда те следят за сместта ;) прижали ги и по може да се оправи от колкото да тичаш по сервизите само .

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Петър_E46 » 26 Ное 2008, 11:36

ITK написа:Аз от месец - два имам абсолютно същия проблем (318/2000 г.) ....ходих и в Камор, където най-нагло ми смениха клапана, увериха ме че само той е проблема, подаването на въздуха, взеха ми 160 лева и точно на ДРУГИЯ ден лампата пак светна...повече в КАМОР не стъпвам, каквото ще да става.. :evil:
така и аз ходих вече на няколко места за диагностики, чистиме грешката и след това светва...
Разходът мисля е както преди, вървенето също.....
При диагностиката работата на дебитомер, ламбди сонди и други са напълно в допуските си, т.е. всичко работи нормално.....
Забелязах обаче че колкото пъти след чистене на грешката светне, винаги е при добре загряла кола, движила се поне 1 час и стояла в доволни задръствания.....
Така, обяснението, което последно получих е че нещо е тръгнало да се преебава и рано или късно ще се преебе, но дали е дебитомер, дали са ламбди или катализатор на този етап явно и Господ не може да каже....
Сега пак е светнала проклетията и като намеря време трябва пак да ида да я видят на комп....


Здравей, пиша ти във връзка с оторизираните сервизи на БМВ в Бълагария, според мен са пълна трагедия. Аз съм от Пловдив и веднъж ми се наложи да ползвам М-Кар, във връзка с моя проблем с светенето на контролната лампа Check Engine. Там ми казаха че е от уплътнението на климатроника, много не възможно. Оправиха го и изтриха грешката но на другиа ден пак светна, взеха ми 140лв. и не решиха проблема. Още не съм го решил този проблем, но в момента започнах да правя пълно разследване на причинита и твърдо смятам да го реша. Ще ви пиша като имам резултат
BMW E46 328 MPower

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Петър_E46 » 26 Ное 2008, 11:40

Колеги, благодаряви много за съветите. Решил съм проблема да го реша независимо от всичко. Ако имам някакво развитие ще ви държа в течение.
BMW E46 328 MPower

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 22.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: да го карат

Мнение от ITK » 26 Ное 2008, 11:42

Еми то или е дебитомера, или някоя от двете ламбди, както и колегата по-горе е писал те следят подаваната смес...обаче кое е на тоя етап при мен не могат да установят....като се разваляло тотално - тогава...ама сега не може да се сменя наред, къде ще му излезе края, дай да сменим всичко та ега се оправи, явно Камор, а и други на този принцип действат...да им имам и обученията в Германия, и претенциите... :evil:
F**k them all!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 26 Ное 2008, 12:20

Аз имах същият проблем - още го имам. И аз нямам разлика във вървенето. Освен дебитомера всичко е прегледано. Някой нагоре беше казал, че при диагностики всичко било наред - дори дебитомера. Дебитомер не се хваща на диагностика, само с каране доколкото знам и някакъв уред вързан към него през това време.

Сменял съм 2 ламбди от общо 4-те, другите си греят, не прегрява колата, не харчи повече, не се движи по-малко. Абе енигма е. Пролетта като сменям маслата ще сменя и дебитомера и ще видя дали е от него - защото при мен горе-долу само той остана.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook