Пичове Помагайте. е46 - код за грешка P0171
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Пичове Помагайте. е46 - код за грешка P0171
Здравейте на всички.
Искам да ви помоля за помощ. Светна ми жълтата лампа на таблото. След диагностика се разбра, че грешката ми е P0171. Която след изчисване се вдига пак след около 30-150 км. Всеки път е различно. Колата не си променя режима на работа. Върви си перфектно.
Направиха ми диагностика и ми казаха, че нямам проблем с датчици.
От 6 месеца обикалям сервизи за да може някой да ми каже от къде може да е тази грешка. Похарчил съм повече от 1000 лв, в опити да разгадая, какво точно не е наред.
Колата върви перфектно, нямам проблеми с разхода.
Казват ми, че катализатора ми е за смяна, въпреки, че този код е за бедна горивна смес. Ако някой е имал или има подобен проблем, нека да сподели какво е направил, и дали е разрешил проблема.
Колата ми е E46 318i. 2000г.
Благодаря ви за помощта.
Искам да ви помоля за помощ. Светна ми жълтата лампа на таблото. След диагностика се разбра, че грешката ми е P0171. Която след изчисване се вдига пак след около 30-150 км. Всеки път е различно. Колата не си променя режима на работа. Върви си перфектно.
Направиха ми диагностика и ми казаха, че нямам проблем с датчици.
От 6 месеца обикалям сервизи за да може някой да ми каже от къде може да е тази грешка. Похарчил съм повече от 1000 лв, в опити да разгадая, какво точно не е наред.
Колата върви перфектно, нямам проблеми с разхода.
Казват ми, че катализатора ми е за смяна, въпреки, че този код е за бедна горивна смес. Ако някой е имал или има подобен проблем, нека да сподели какво е направил, и дали е разрешил проблема.
Колата ми е E46 318i. 2000г.
Благодаря ви за помощта.
BMW E46 328 MPower
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- Гост
-
F171
171 Engine throttle valve
Това е грешката, по принцип така показва след почистване на дюзи с ултразвук и иска диагностика и изчистване, а на теб щом ти се появява така и след чистене на грешката - задължително провери да нямаш некои дюзи заминали. Другото е от ЕКУ-то да идва грешна информация - в такъв случай не знам какво е решението.
171 Engine throttle valve
Това е грешката, по принцип така показва след почистване на дюзи с ултразвук и иска диагностика и изчистване, а на теб щом ти се появява така и след чистене на грешката - задължително провери да нямаш некои дюзи заминали. Другото е от ЕКУ-то да идва грешна информация - в такъв случай не знам какво е решението.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Това май си е " детска болест " при бензинките. И мойта е записва същата грешка за " бедна " смес и никой не може да каже от какво е. Само предположения и да съм почвал да сменям на ред. От някъде май смучи въздух. И вече май се примерих, вървенето си е нормално. Ако откриеш нещо- пиши.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Отпред има един датчик с буксичка. Точно над масления филтър. Управлява подаването на гориво.
Провери него. Виж дали буксата не е зацапана, жичката разкъсана (тя прави един Г-образен завой при самата букса и там може да има някъв проблем)
Провери него. Виж дали буксата не е зацапана, жичката разкъсана (тя прави един Г-образен завой при самата букса и там може да има някъв проблем)

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Код P 4530
Колеги, ентусиазирах се от темата за другия кодза грешка - та да попитам- аз имам ето този проблем:
Р 4530
нящкой знае ли какво точно се крие зад него и какво да си сменя?
PS може би не е лоша идея да се постне някъде като важна тема списък със всички кодове и тяхното описание.
Ups! исках да го пусна като отделна тема, а не като отговор. моля авторът на темата за извинение!
Р 4530
нящкой знае ли какво точно се крие зад него и какво да си сменя?
PS може би не е лоша идея да се постне някъде като важна тема списък със всички кодове и тяхното описание.
Ups! исках да го пусна като отделна тема, а не като отговор. моля авторът на темата за извинение!
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Аз от месец - два имам абсолютно същия проблем (318/2000 г.) ....ходих и в Камор, където най-нагло ми смениха клапана, увериха ме че само той е проблема, подаването на въздуха, взеха ми 160 лева и точно на ДРУГИЯ ден лампата пак светна...повече в КАМОР не стъпвам, каквото ще да става..
така и аз ходих вече на няколко места за диагностики, чистиме грешката и след това светва...
Разходът мисля е както преди, вървенето също.....
При диагностиката работата на дебитомер, ламбди сонди и други са напълно в допуските си, т.е. всичко работи нормално.....
Забелязах обаче че колкото пъти след чистене на грешката светне, винаги е при добре загряла кола, движила се поне 1 час и стояла в доволни задръствания.....
Така, обяснението, което последно получих е че нещо е тръгнало да се преебава и рано или късно ще се преебе, но дали е дебитомер, дали са ламбди или катализатор на този етап явно и Господ не може да каже....
Сега пак е светнала проклетията и като намеря време трябва пак да ида да я видят на комп....

така и аз ходих вече на няколко места за диагностики, чистиме грешката и след това светва...
Разходът мисля е както преди, вървенето също.....
При диагностиката работата на дебитомер, ламбди сонди и други са напълно в допуските си, т.е. всичко работи нормално.....
Забелязах обаче че колкото пъти след чистене на грешката светне, винаги е при добре загряла кола, движила се поне 1 час и стояла в доволни задръствания.....
Така, обяснението, което последно получих е че нещо е тръгнало да се преебава и рано или късно ще се преебе, но дали е дебитомер, дали са ламбди или катализатор на този етап явно и Господ не може да каже....
Сега пак е светнала проклетията и като намеря време трябва пак да ида да я видят на комп....
F**k them all!
ITK написа:Аз от месец - два имам абсолютно същия проблем (318/2000 г.) ....ходих и в Камор, където най-нагло ми смениха клапана, увериха ме че само той е проблема, подаването на въздуха, взеха ми 160 лева и точно на ДРУГИЯ ден лампата пак светна...повече в КАМОР не стъпвам, каквото ще да става..![]()
така и аз ходих вече на няколко места за диагностики, чистиме грешката и след това светва...
Разходът мисля е както преди, вървенето също.....
При диагностиката работата на дебитомер, ламбди сонди и други са напълно в допуските си, т.е. всичко работи нормално.....
Забелязах обаче че колкото пъти след чистене на грешката светне, винаги е при добре загряла кола, движила се поне 1 час и стояла в доволни задръствания.....
Така, обяснението, което последно получих е че нещо е тръгнало да се преебава и рано или късно ще се преебе, но дали е дебитомер, дали са ламбди или катализатор на този етап явно и Господ не може да каже....
Сега пак е светнала проклетията и като намеря време трябва пак да ида да я видят на комп....
Здравей, пиша ти във връзка с оторизираните сервизи на БМВ в Бълагария, според мен са пълна трагедия. Аз съм от Пловдив и веднъж ми се наложи да ползвам М-Кар, във връзка с моя проблем с светенето на контролната лампа Check Engine. Там ми казаха че е от уплътнението на климатроника, много не възможно. Оправиха го и изтриха грешката но на другиа ден пак светна, взеха ми 140лв. и не решиха проблема. Още не съм го решил този проблем, но в момента започнах да правя пълно разследване на причинита и твърдо смятам да го реша. Ще ви пиша като имам резултат
BMW E46 328 MPower
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Еми то или е дебитомера, или някоя от двете ламбди, както и колегата по-горе е писал те следят подаваната смес...обаче кое е на тоя етап при мен не могат да установят....като се разваляло тотално - тогава...ама сега не може да се сменя наред, къде ще му излезе края, дай да сменим всичко та ега се оправи, явно Камор, а и други на този принцип действат...да им имам и обученията в Германия, и претенциите... 

F**k them all!
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Аз имах същият проблем - още го имам. И аз нямам разлика във вървенето. Освен дебитомера всичко е прегледано. Някой нагоре беше казал, че при диагностики всичко било наред - дори дебитомера. Дебитомер не се хваща на диагностика, само с каране доколкото знам и някакъв уред вързан към него през това време.
Сменял съм 2 ламбди от общо 4-те, другите си греят, не прегрява колата, не харчи повече, не се движи по-малко. Абе енигма е. Пролетта като сменям маслата ще сменя и дебитомера и ще видя дали е от него - защото при мен горе-долу само той остана.
Сменял съм 2 ламбди от общо 4-те, другите си греят, не прегрява колата, не харчи повече, не се движи по-малко. Абе енигма е. Пролетта като сменям маслата ще сменя и дебитомера и ще видя дали е от него - защото при мен горе-долу само той остана.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани