Зима и автоматик!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Зима и автоматик!
Ето че зимата доиде и поради спецификата на нашите автомобили реших да задам един -два въпроса като се надявам всеки да сподели опит и мнение.За първи път ще карам автоматик през зимата и затова ме интересува има ли нещо което трябва да се знае ,или нещо специфично при автоматика!Карал съм доста коли със задно предаване но не и в комбинация със автоматик ! Ще се радвам ако всеки изкаже мнение и препоръки за да няма......!
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Колега на мен ще ми е първа зима с BMW автоматик, но съм карал доста други коли съз задни и автомат, според мен няма особена разлика, само не трябва дасе прекалява с кик-дауна
И ако има лед DTC да свети на таблото.

- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Колеги, прочетете си в книжките, Когато на дисплея свети DTC тогава, то е включено, като допълнение към DSC, а когато свети триъгълника със стрелката, тогава системите са изключени. И какво различни има в стептроника от ръчните скорости, просто минаваш на по ниска предавка и пак спираш на скорост 

- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
На мен ще ми е втора зима с автоматик, и няма никакви особености, освен тези, които колегите са ти казали. За спиране със скорост- или пускаш газта, или минаваш на ръчен режим и следователно на по ниска предавка 

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
S_GonzaLes написа:Колеги, прочетете си в книжките, Когато на дисплея свети DTC тогава, то е включено, като допълнение към DSC, а когато свети триъгълника със стрелката, тогава системите са изключени. И какво различни има в стептроника от ръчните скорости, просто минаваш на по ниска предавка и пак спираш на скорост
нещо май обърка колегата! свети ли надписа ДТЦ -начи системата е изключена,свети ли стрелката с вниманието -начи сичко е изключено и не работи. в никакъв случай не натискай хокчето и да ти светне на екрана ,особено през зимата.....!така оставаш без ангели-пазители електронни....
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Незнам ма май тук пише друго, не трябва постоянно да се кара с него но все пак не значи че щом свети е изключено:
Ако иска някой нека го преведе.
Повече инфо на страница 79 от ръководството за Е90.
- Код: Избери целия код
DTC Dynamic Traction Control
DTC is a version of DSC in which the drive output
is optimized for particular road conditions,
e.g. unplowed snow-covered roads. The system
assures the maximal drive output, but with
reduced driving stability. It is therefore necessary
to drive with appropriate caution.
You may find it useful to briefly activate DTC
under the following special circumstances:
> When driving uphill on snow-covered roads,
in slush or on unplowed, snow-covered
roads
> When rocking a stuck vehicle free or starting
off in deep snow or on loose ground
> When driving with snow chains
Activating DTC
Briefly press the button; the DTC indicator
lamps in the instrument cluster come on.
Deactivating DTC again
Press the button again; the DTC indicator
lamps in the instrument cluster go out.
Ако иска някой нека го преведе.
Повече инфо на страница 79 от ръководството за Е90.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
имаше грешки и в един друг менюъл...! не съм чел но знам ,че не трябва да свети ,за да работи!100% ... ако свети ,начи не работи на първа степен ако пише дтц. ако свети и внемание със стрелка начи и втора степен е изключена и нищо от системите за контрол не работи.
ако само примигва по време на каране-начи се включва но тогава примигва вниманието със стрелката. тва е гаранция....
ако само примигва по време на каране-начи се включва но тогава примигва вниманието със стрелката. тва е гаранция....
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Абе и на 1ва серия пишеше така... то има и още ма ме мързи да слягам картинките, е там е написано като за идиоти... btw в събота когато улиците бях доста претрупани, карах с летните гуми и ако не бях натиснал DTC сигурно нямаше да излезна от гаража, а така успях след 10 минути мъка 

- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
DTC
DTC-то е включено когато свети индикатора на таблото ,т'ва е 100% СИГУРНО.И точно като от предния цитат има смисъл от него само на сняг и киша.Ако сте забелязали ДТЦ винаги трябва да се включва при стартиране на автомобила,т.е. автомобила не помни настройката след като е изгасен.
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Всичко това е верно! А и ми го каза дилър в Мкар, и аз гледах малко странно..! но после прочетох книжката и ми стана ясно..! те хората са си го написали, ама кой да чете 

- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Пичове, всички сте прави
Значи, ДСЦ включва и системата ДТЦ, проблема е че когато всичко е активирано (ДСЦ) и гумите пребоксуват, не само че се отнема газта но и се натискат спирачките (основно на задните гуми), което практически не позволява на нито една гума да превърти.
Така, ако ДСЦ е изключено (на екрана пише ДТЦ) тогава само ДТЦ е включено, което значи че системата позволява да превъртат двете задни колела заедно като с блокиран диф. Това е полезно в сняг и на светофара ако искате да резнете някой. Лошото е че ако задницата тръгне в някоя посока требе с волана да овладееш иначе може да чукнеш нещо (аз така например едно дърво цунах като се опитвах миналата зима да се кача в гаража по заснежен наклон нагоре)
Всъщност ДСЦ е DSC (Dynamic Stability Control) или както е по известно при други марки - ESP
ДТЦ е DTC (Dynamic TRACTION Control) и е нещо като електронен самоблокиращ диференциал, ама не съвсем

Значи, ДСЦ включва и системата ДТЦ, проблема е че когато всичко е активирано (ДСЦ) и гумите пребоксуват, не само че се отнема газта но и се натискат спирачките (основно на задните гуми), което практически не позволява на нито една гума да превърти.
Така, ако ДСЦ е изключено (на екрана пише ДТЦ) тогава само ДТЦ е включено, което значи че системата позволява да превъртат двете задни колела заедно като с блокиран диф. Това е полезно в сняг и на светофара ако искате да резнете някой. Лошото е че ако задницата тръгне в някоя посока требе с волана да овладееш иначе може да чукнеш нещо (аз така например едно дърво цунах като се опитвах миналата зима да се кача в гаража по заснежен наклон нагоре)
Всъщност ДСЦ е DSC (Dynamic Stability Control) или както е по известно при други марки - ESP
ДТЦ е DTC (Dynamic TRACTION Control) и е нещо като електронен самоблокиращ диференциал, ама не съвсем

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани