бензинова помпа налягане
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
бензинова помпа налягане
Колеги някой знае ли какво трябва да е налягането на горивото мерено на рейката за дюзите, че днес ходих да ми го мерят на празен ход е 2,4 бара при подаване на газ вдига до 2,9 дали е добре или помпапа или регулатора зе бъзикат и затова колата ми забива при рязко подава на газ особено сутрин е ужас.
Между другото кото окачиха маркуча за вакума на регулатора на бензина на рейкат вдигна на 3 бара.
Може ли да се провери преди да сменя нещо, че майстора не ми даде окончателен отговор кое е проблема.
Колата е е46 1.9, 105 коня
Между другото кото окачиха маркуча за вакума на регулатора на бензина на рейкат вдигна на 3 бара.
Може ли да се провери преди да сменя нещо, че майстора не ми даде окончателен отговор кое е проблема.
Колата е е46 1.9, 105 коня
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
В датата го дават така ама дали мойто е нормално те се съмняват в помпата ама като загрее колата не забива толкова плюс това като окачиха вакума на регулатора на горивото налягането отиде на 3 бара така, че си мисля, че не е от помпата иначе какво ще вдигне налягането.
Иначе колата пали от раз и след 30 сек започва да забива при по рязко подаване на газ и припуква.
На диагностика не открива грешка, а чистих и дюзите не знам какво може да е.
Иначе колата пали от раз и след 30 сек започва да забива при по рязко подаване на газ и припуква.
На диагностика не открива грешка, а чистих и дюзите не знам какво може да е.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
И аз така си мислех но дебитомера и ланда сондата ги смених още като купих колата преди 4 месеца сложих чисто нови бошови и затова вече не знам от къде идва тоя проблем а май се задълбочава сутрин няма тръгване докато не позагрее поне да мине синята зона и се пооправя и температурния датчик е наред поне така показва на диагностика
Освен налягането е хубаво да се измери и дебита.Сутрин нуждите от гориво са по-голями,и не те сьветвам да откачаш които и да е датчик по време на работа , дори когато е на контакт може да регистрира грешка,а това не е добре.За намален дебит може да е причина запушен горивен филтьр или спукан маркуч от помпата до изхода от резервоара т.е. бьтре в резервоара.Смачкан трьбопровод за бензина сьщо.Що се отнася до налягането-в норма е,явно и регулатора на налягането си работи.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани