Какво мислите за автосервиз БЛЕЙЗ?
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kris_j
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 2004г
- Мечтае да кара: чисто нова Скания
Ами не, мерси
Те щом като не са ги оправили когато трябва, защо ли да си мисля че после ще се справят по-добре?
Забравих да кажа, че нито съм ги ограничил в пари, нито от към свобода на действие - отидох и казах правете квото трябва за да е всичко ОК, те прегледаха казаха много мило какво трябва да се смени аз се съгласих без никакви забележки и резултата е налице - те забогатели а мойта кола некачествено ремонтирана.
Oт тогава само в Камор и сега знам че веднага някой ще изреве СКЪПО да СКЪПО ама КАЧЕСТВЕНО И ОРГИНАЛНО
защото е много неприятно да платиш скъпо а да получиш нищо.
Нищо лично против сервиза.
Ако работеха както трябва още щях да си ходя при тях.
Даже сега мисля да потърся фактурите, за dа ви покажа за какви суми става въпрос и то срещу никакво качество на услугата.
Те щом като не са ги оправили когато трябва, защо ли да си мисля че после ще се справят по-добре?
Забравих да кажа, че нито съм ги ограничил в пари, нито от към свобода на действие - отидох и казах правете квото трябва за да е всичко ОК, те прегледаха казаха много мило какво трябва да се смени аз се съгласих без никакви забележки и резултата е налице - те забогатели а мойта кола некачествено ремонтирана.
Oт тогава само в Камор и сега знам че веднага някой ще изреве СКЪПО да СКЪПО ама КАЧЕСТВЕНО И ОРГИНАЛНО
защото е много неприятно да платиш скъпо а да получиш нищо.
Нищо лично против сервиза.
Ако работеха както трябва още щях да си ходя при тях.
Даже сега мисля да потърся фактурите, за dа ви покажа за какви суми става въпрос и то срещу никакво качество на услугата.
- kris_j
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 2004г
- Мечтае да кара: чисто нова Скания
V8 написа:Личен опит: по-добре Камората.
Не е по-добре, а си е НАЙ-ДОБРЕ
поне знаеш за какво си даваш паричките.
А ето и обещаното
на дали е позволено, но ако има нещо админите ще ме поизтрият
Става въпрос за Е36!
и след 6 месеца в Камор ги смених полвината неща
а амортесьорите ме беше срам да ги изхвърля защото ни ставаха дори и за боклука
Аз лично държа на колата си и не бих ходил в сервиз, който не е фирмен. Може в Камор да е скъпо, ама засега съм много доволен. Блейз са СИ ПОВЯРВАЛИ, ама много, ако колата е еФтина не я поглеждат (колата на жената например ), за моита се избиват, ама няма да им дам да я пипнат. Гадно ми стана защото закарах колата на жената и се държът гадно. Не съм сигурен че частите са истински поне цената им е по-висока.
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Гледам, че темата е старичка, но не намерих по-нова за сервиза (а и не исках да пускам нова, да не ме овикате ). Не знам защо не са активни темите около този сервиз - по принцип преди да отида в него бях останал с впечатление че е един от добрите и специализирани за БМВ и че ще има доста коментари... но като гледам че последния пост тук е от преди повече от година, не знам - да не е позалязал вече ?
Както и да е - да споделя впечатление и питане.
Трябваше ми диагностика на 320-ка преди покупка на автомобил и във форума ми казаха че не си заслужава да хвърлям толкова пари в Камор и Дару, а просто не успях да се свържа с препочачният ми Бачо Кольо... та пуснах няколко search-а тук и намерих Блейз като препоръчан за БМВ... нямах много време да проучвам, та реших да е там.
Хората се оказаха любезни - пълния тест за колата отне около 30 мин. (диагностика на двигател и електроника + преглед на ходовата част) - казано честно си мислех че ще е повече ?
Основно имах притеснения за двигателя - в смисъл не че нещо усетих проблем в звученето и работата му, но си притеснявах за скрити грешки или др... Двигателя се оказа горе-долу ОК, единствено ми откриха че някакъв датчик на разпределителния вал е за смяна ? (нямам идея какво е това).
По ходовата част обаче ме разбиха. Като ми направиха списък с нещата за смяна + труда - сумата излезе около 3 хил.лв. (с ДДС-то).
Колата която обмислям да купувам е сравнително запазена и няма видими проблеми с движението и стабилността... и в следващия момент спирачни дискове, накладки, тампони и т.н.
Питах всичко ли е спешно на първо време и отговора беше "да".... Пак казвам, не се усещаха никакви проблеми с движението и най-вече спирането на колата... тези чаркове не се ли сменят при проблем, който се усеща ?
Мисълта ми е - знам че за да караш кола в перфектно техническ състояние трябва да сменяш чарковете преди да се счупили, но все пак... възможно ли е от Блейз да са се попрестарали с препоръките за смяна ? Все пак караме стари коли и казано честно изискванията ми са да са безопасни и комфортни за каране (без дразнещи шумове, тракания и т.н), а не всичко по тях да лъщи от новост - тогава по-добре да си търся директно нова кола ?
Моля ако някой е ходил скоро да сподели мнение - дали имат навика да се съсредоточават в препоръката за смяна на най-наложащите части или са на принципа "всичко е за смяна, докато не стане ново" - пак казвам знам че новите части са по-добри и по-сигурни от старите, но все пак... ?
Както и да е - да споделя впечатление и питане.
Трябваше ми диагностика на 320-ка преди покупка на автомобил и във форума ми казаха че не си заслужава да хвърлям толкова пари в Камор и Дару, а просто не успях да се свържа с препочачният ми Бачо Кольо... та пуснах няколко search-а тук и намерих Блейз като препоръчан за БМВ... нямах много време да проучвам, та реших да е там.
Хората се оказаха любезни - пълния тест за колата отне около 30 мин. (диагностика на двигател и електроника + преглед на ходовата част) - казано честно си мислех че ще е повече ?
Основно имах притеснения за двигателя - в смисъл не че нещо усетих проблем в звученето и работата му, но си притеснявах за скрити грешки или др... Двигателя се оказа горе-долу ОК, единствено ми откриха че някакъв датчик на разпределителния вал е за смяна ? (нямам идея какво е това).
По ходовата част обаче ме разбиха. Като ми направиха списък с нещата за смяна + труда - сумата излезе около 3 хил.лв. (с ДДС-то).
Колата която обмислям да купувам е сравнително запазена и няма видими проблеми с движението и стабилността... и в следващия момент спирачни дискове, накладки, тампони и т.н.
Питах всичко ли е спешно на първо време и отговора беше "да".... Пак казвам, не се усещаха никакви проблеми с движението и най-вече спирането на колата... тези чаркове не се ли сменят при проблем, който се усеща ?
Мисълта ми е - знам че за да караш кола в перфектно техническ състояние трябва да сменяш чарковете преди да се счупили, но все пак... възможно ли е от Блейз да са се попрестарали с препоръките за смяна ? Все пак караме стари коли и казано честно изискванията ми са да са безопасни и комфортни за каране (без дразнещи шумове, тракания и т.н), а не всичко по тях да лъщи от новост - тогава по-добре да си търся директно нова кола ?
Моля ако някой е ходил скоро да сподели мнение - дали имат навика да се съсредоточават в препоръката за смяна на най-наложащите части или са на принципа "всичко е за смяна, докато не стане ново" - пак казвам знам че новите части са по-добри и по-сигурни от старите, но все пак... ?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
bmwdriver написа:От кое моделно семейство е 320-ката?Е36,Е46?Питам,за да ти кажа
реалните цени на частите.
Здравей,
Благодаря за любезния постинг... Първо се извинявам за забавения отговор, но бях извън града за събота и неделя...
Колата е Е36, по VIN code следва да е произведена ноември 1995 г.
По отношение на частите - по-големите (като цена) са следните:
1.) Лентов кабел за волана - 257 лв. (Това си е наистина за смяна - наистина е дразнещ проблема).
От другите неща, за които си нямам идея дали наистина са толкова зле, че да са за смяна:
2.) Датчик разпределителен вал - 174 лв.
3.) Накладки ръчна - 130 лв.
4.) Спирачен диск - 183 лв. за 1 бр. (нужни 2)
5.) Накладки - 178 лв.
6.) Спирачен диск - 108 лв. за 1 бр. (нужни 2)
7.) Накладки - 162 лв.
8.) Вътрешен накрайник - 121 лв. за бр.
9.) Тръбичка - 144 лв.
10.) Каре кардан - 91 лв.
Цените са с ДДС... иначе останалите по-дребни суми не съм ги описвал (филтри, семернги, тампони и др.).
Работата по смяната на горните неща е оценена на около 660 лв. (пак с ДДС-то).
Та това е, наистина ще съм ти благодарен за евентуален коментар и цени за сравнение.
И как смяташ дали от фирмата са склонни да препоръчват за смяна и неща които все още не им е дошло времето ?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ще ти напиша приблизителни цени на частите,за които имам представа колко струват:
1.) Лентов кабел за волана - тази част трябва да е оригинална и вероятно цената и е такава
2.) Датчик разпределителен вал - тук важи горното
3.) Накладки ръчна - предполагам не повече от 50-60 лв.
4.) Спирачен диск - предни Brembo MAX -116 лв/бр,около 75-80 лв обикновено Brembo
5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)
6.) Спирачен диск - това явно са задните,точна цена не знам,но съдейки
по цената на предните не трябва да надвишават 80-90 лв./бр
7.) Накладки - около 60 лв
8.) Вътрешен накрайник - 28 лв MEYLE
9.) Тръбичка - (не знам за коя тръбичка става въпрос)
10.) Каре кардан - купувах го за около 60 лв на FEBI
1.) Лентов кабел за волана - тази част трябва да е оригинална и вероятно цената и е такава
2.) Датчик разпределителен вал - тук важи горното
3.) Накладки ръчна - предполагам не повече от 50-60 лв.
4.) Спирачен диск - предни Brembo MAX -116 лв/бр,около 75-80 лв обикновено Brembo
5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)
6.) Спирачен диск - това явно са задните,точна цена не знам,но съдейки
по цената на предните не трябва да надвишават 80-90 лв./бр
7.) Накладки - около 60 лв
8.) Вътрешен накрайник - 28 лв MEYLE
9.) Тръбичка - (не знам за коя тръбичка става въпрос)
10.) Каре кардан - купувах го за около 60 лв на FEBI
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Hellrider написа:че са те изсилили почти двойно е факт, но мисля, че са доста проблемите с тази кола и е по-добре да я прескочиш
Хм, казано честно точно това се опитвам да установя - имам предвид, че почти бях сигурен че цените са позавишени... но се опитвам да разбера дали колата е толкова зле или се опитват да ме вкарат и в разходи които не се налагат на първо време...
Както казах, на возия не се усещат проблеми във вървенето или спирането...
По принцип ми е лесно да прескоча И тази кола, но поне на двигател и возия, това е най-добрата на която съм поподал до момента... Не знам колко по-добра кола на 12-13 г. може да очаквам... Знам че на стара кола почти всичко и е за смяна, въпроса е колко спешно и наложително е това в действителност - иначе в сервиза може да ме накарат и двигателя да сменя...
- Georgieff
- младши ентусиаст
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)
Не слагай накладки Текстар, закупени от България - не знам ментета ли продават, или накладките са кофти, но моите свиреха като на стар москвич, няколко други човека също имаха проблеми с тях - виж из сервизния форум и в Е39.
Сега съм с JURID и съм много доволен.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Georgieff написа:5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)
Не слагай накладки Текстар, закупени от България - не знам ментета ли продават, или накладките са кофти, но моите свиреха като на стар москвич, няколко други човека също имаха проблеми с тях - виж из сервизния форум и в Е39.
Сега съм с JURID и съм много доволен.
Ами аз си ги купих от вносителя В&Д Ауто и нямах никакъв проблем
- alexsch
- ентусиаст
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
аз съм доволен от сервиза! като бях там за диагностика се отнесаха много присърце с нещата! малко е на кофти място, ама не може всичко....иначе цените са ясни- скъпо е! но все пак говорим за БМВ
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани