капачка за масло - гасне М52b20
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
капачка за масло - гасне М52b20
здравейте, колеги,
много интересна работа
значи днес тръгнахме с жената да огледаме за една бима за нея (иска да кара мойта, бе! А! То тъй къде го дават!?!)
И се спряхме на една Е36 М52В20. Добре изглеждаше - привлече ме. Паля двигателя - оса! И какво ми трябваше и аз не знам и отвих капачката за маслото та да погледна какво става под нея - не че очаквах наклепи или други работи (аз досега на bmw не съм виждал там отлагания), ама на ей тъй по навик.
Та значи отвивам капачката, вдигам я и двигателя - тък - тък и изгасна!
А! викам на продавача К`ВО СТАВА ВЕ!
А, той взе да ми обяснява, че като отвориш и дебитомера се обърквал и бла-бла!
Сега сериозно - някой има ли идея що така?
Поздрави,
Дамян
много интересна работа

значи днес тръгнахме с жената да огледаме за една бима за нея (иска да кара мойта, бе! А! То тъй къде го дават!?!)



И се спряхме на една Е36 М52В20. Добре изглеждаше - привлече ме. Паля двигателя - оса! И какво ми трябваше и аз не знам и отвих капачката за маслото та да погледна какво става под нея - не че очаквах наклепи или други работи (аз досега на bmw не съм виждал там отлагания), ама на ей тъй по навик.
Та значи отвивам капачката, вдигам я и двигателя - тък - тък и изгасна!

А! викам на продавача К`ВО СТАВА ВЕ!
А, той взе да ми обяснява, че като отвориш и дебитомера се обърквал и бла-бла!
Сега сериозно - някой има ли идея що така?
Поздрави,
Дамян

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...чувал съм че е нормално за инжекциите да го правят, те си искали херметически затвирен мотор за добра работа. Моето (бивше) Е30 М20В20 също ми гаснеше като му отворех капачката или извадех щеката за маслото. Сегашната М50тка само и падат оборотите без да гасне !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Моята не гасне , но погледни тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=117326
Дано да ти помогне това инфо
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=117326
Дано да ти помогне това инфо
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...има логикаjullydjs написа:Моята не гасне , но погледни тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=117326
Дано да ти помогне това инфо

Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
TazzMann написа:...има логикаjullydjs написа:Моята не гасне , но погледни тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=117326
Дано да ти помогне това инфоно аз така и не съм срещал такова БМВ дето да не тресе при отворена капачка, мойто включително (като не ми пипа маслото)
Значи до колкото знам е нормално да притресе за момент ( 1, 2 секунди ), и после стабилизира, но не трябва да гасне
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
TazzMann написа:...има логикаjullydjs написа:Моята не гасне , но погледни тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=117326
Дано да ти помогне това инфоно аз така и не съм срещал такова БМВ дето да не тресе при отворена капачка, мойто включително (като не ми пипа маслото)
Мойто не тресе,както още 2 от десетината ,които гледах,както и на колегите със сменени гумички на клапаните от темата.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
като отвориш капачката засмуква много въздух след дебитомера и тои неможе да отчете това обеднява сместа и затова почва да тресе напълно нормално е да тресевъзможно е и да огасне
като я затвориш бачка ли нормално няма дерт

като я затвориш бачка ли нормално няма дерт

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
stambo_81dg написа:като отвориш капачката засмуква много въздух след дебитомера и тои неможе да отчете това обеднява сместа и затова почва да тресе напълно нормално е да тресевъзможно е и да огасне![]()
като я затвориш бачка ли нормално няма дерт
А откъде минава този паразитен въздух за да достигне до клапаните.

Нормално е да огасне мотора. Ако само претриса и след сек. се стабилизират оборотите значи дебитомера не е в ред. Случайно лятото правихме този експеримент с Е60 и също гаснеше. Също така гасне , и като се откачи маркуча който идва от клапана на картерните газове. Дори и щеката за маслото като се извади също.
А колегата zvetiko толкова глупости е написал в предишната тема, че се чудя дали изобщо е виждал разглобен двигател, и дали е запознат с принципа на работата му?
А колегата zvetiko толкова глупости е написал в предишната тема, че се чудя дали изобщо е виждал разглобен двигател, и дали е запознат с принципа на работата му?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
е дали ще отвиеш капачката на маслото, ще махнеш щеката или маркуча на картерните газове е абсолютно едно и също, но факта че гасне ме притеснява много. По смътни спомени тая работа значеше бая ремонт по мотора от сорта на сегменти, лагери и всичките прилежащи





- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:stambo_81dg написа:като отвориш капачката засмуква много въздух след дебитомера и тои неможе да отчете това обеднява сместа и затова почва да тресе напълно нормално е да тресевъзможно е и да огасне![]()
като я затвориш бачка ли нормално няма дерт
А откъде минава този паразитен въздух за да достигне до клапаните.
като отвориш капачката през неиния отвор през отдушника за картерните газове които влиза в колекторите и навлиза в двигателя.така дебитомера не го отчита






някои да пробва на двигател м10 с инжекция и м10 карбуратор как е при двата двигателя
ivoo написа:А колегата zvetiko толкова глупости е написал в предишната тема, че се чудя дали изобщо е виждал разглобен двигател, и дали е запознат с принципа на работата му?
подкрепям, гумичките нямат абсолютно нищо общо с това




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivoo написа:Нормално е да огасне мотора. Ако само претриса и след сек. се стабилизират оборотите значи дебитомера не е в ред. Случайно лятото правихме този експеримент с Е60 и също гаснеше. Също така гасне , и като се откачи маркуча който идва от клапана на картерните газове. Дори и щеката за маслото като се извади също.
А колегата zvetiko толкова глупости е написал в предишната тема, че се чудя дали изобщо е виждал разглобен двигател, и дали е запознат с принципа на работата му?
Е да очевидно и в Дару кар ,които са официални представители на BMW от където го зная това са глупаци-абе ,че са глупаци ,глупаци са ,но ,че имат необходимата техническа литература,от където четат,не може да им се отрече.
След като си толкова отворен ,остава да обясниш защо на двигатели с нови гумички ,при отваряне на капачката двигателя нито тресе ,нито гасне-според теб със смяната на гумичките сигурно се поврежда дебитомера,а най-вероятно и клапана за картерните газове.Може да посочиш и мнение на човек с нови гумички ,на който двигателя гасне.А ако не можеш глупака си ти.
Между другото може да се осведомиш и за какво служат гумичките на клапаните,защото очевидно не знаеш

Значи ,като се извади и щеката за маслото на работеш двигател трябва да изгасне,в противен случай не е в ред дебитомера .


А можеш ли да обясниш как се подържат празните обороти-очевидно нямаш представа, след като пишеш,че имало връзка между подържането на празни обороти,отворена капачка и повреден дебитомер.Ако не знаеш мога да ти обясня за да не пишеш глупости,като човек многократно разглобявал двигатели и отлично запознат с работата им.

45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани