Спирачната течност -тъи под казанчето-проблема отстранен !
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Спирачната течност -тъи под казанчето-проблема отстранен !
Здравейте колеги,
Имам следният проблем -преди няколко дни ми светна лампичката за недостатъчно ниво на течността в казанчето за спирачките .Не е от накладки,защото накладките са ми сменени преди 10 000 км. Другото ,което забелязах ,че и съединителя взе да отделя малко кофти когато е ниско нивото на казанчето .Значи това не търпи отлагане и мисля веднага да го оправя. Отворих капака и налях в казанчето ,но забелязах ,че под него е улято. Седмица по-късно пак проверих нивото и гледам ,че пада и сигурно пак ще ми светне ..Видях ,че теча е под казанчето -там където се свързва към тръбите ...Някой ми беше казал ,че имало някакви гумички ли какво там .... Имате ли идея колко струва ремонта -искам да попитам да ми обясните точно какво се сменя защото е ясно ,че ще ходя на сервиз да е оправят ама не искам нещо да ме прецакат да плащам за нещо ,което не са го сменили ..
Благодаря Ви предварително !
Имам следният проблем -преди няколко дни ми светна лампичката за недостатъчно ниво на течността в казанчето за спирачките .Не е от накладки,защото накладките са ми сменени преди 10 000 км. Другото ,което забелязах ,че и съединителя взе да отделя малко кофти когато е ниско нивото на казанчето .Значи това не търпи отлагане и мисля веднага да го оправя. Отворих капака и налях в казанчето ,но забелязах ,че под него е улято. Седмица по-късно пак проверих нивото и гледам ,че пада и сигурно пак ще ми светне ..Видях ,че теча е под казанчето -там където се свързва към тръбите ...Някой ми беше казал ,че имало някакви гумички ли какво там .... Имате ли идея колко струва ремонта -искам да попитам да ми обясните точно какво се сменя защото е ясно ,че ще ходя на сервиз да е оправят ама не искам нещо да ме прецакат да плащам за нещо ,което не са го сменили ..
Благодаря Ви предварително !
Последна промяна Vasko на 26 Ное 2008, 21:44, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
зависи каква ти е помпата, 2 вида са гумичките.
след 92 мисля, че беше слагат АТЕ, а преди това LUCAS ако не се лъжа. иначе гумичките са само 2 по около 7-8 лв е бройката.
ремонта с гумичките на майстор би ти се вързал около 50 лв, като според мен задължително си смении спирачната течност, 1литър е достатъчен за цялата система и за доливане при обезвъздушаване.
след 92 мисля, че беше слагат АТЕ, а преди това LUCAS ако не се лъжа. иначе гумичките са само 2 по около 7-8 лв е бройката.
ремонта с гумичките на майстор би ти се вързал около 50 лв, като според мен задължително си смении спирачната течност, 1литър е достатъчен за цялата система и за доливане при обезвъздушаване.

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Колеги, проблема е отсранен.Оказаха се гумички .. Естествено смених и спирачната течност и обезвъздуших...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами сподели де, колко струват гумичките, за каква помпа, колко легна ремонта и т.н., нали за това е идеята да се публикуват теми във форума, а не някой да пита нещо и после да добави реших проблема 


- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Stanchev написа:ами сподели де, колко струват гумичките, за каква помпа, колко легна ремонта и т.н., нали за това е идеята да се публикуват теми във форума, а не някой да пита нещо и после да добави реших проблема
Ами ходих в сервиза на BMW - ''Найси Кар'' в Пловдив на Асеновградско шосе. Цялата процедура със смяна на гумичките - 2 броя, наливане на нова спирачна течност и някаква тапа и обезвъздушаване на системата е точно 80 лв. Освен това ти дават гаранция .
По принцип ако идеш на майстор няма да ти вземе по-малко от 50лв. и не се знае какви ще ги свърши, тъй че .Пък и аз съм доволен от качеството на услугите в този сервиз. Момчетата работят добре. Винаги там ходя и си поддържам колата ..Дори и 3-ката която преди карах и сега е кара баща ми пак там ходеше и винаги бях доволен ...Още веднъж ще подчертая... Много е важно колите Ви да ги пипат само на едно и също място в сервиз където знаят историята на колата минимум от година и половина ,защото знаят цялата история на колата пък и ако случайно имате проблем ,който не знаете от къде е може лесно да го открият като елиминират това ,което са ремонтирали преди. Пък и винаги като цъкнете на компютъра може да направите справка за предходните ремонти на колата ,какво ви предстои в скоро време да смените и колко евентуално ще ви струва...
Колеги, не забравяте, че за да може колата да Ви служи вярно трябва да се грижите за нея .Не ви препоръчвам да си правите експерименти като постоянно сменяте майсторите и всеки бъзика колата Ви и се учи на нея .По-добре веднъж да платите дори и малко по-скъпо за ремонта ,но след това да си карате спокойно ,а не да губите време и нерви и пари като киснете по разни опашки в разни сервизчета и разни 'самозванци ' се тупат в гърдите обяснявайки колко много разбират от BMW ..
Желая на всички лек ден от мен !
sineok_pi4_ написа: Ами ходих в сервиза на BMW - ''Найси Кар'' в Пловдив на Асеновградско шосе. Цялата процедура със смяна на гумичките - 2 броя, наливане на нова спирачна течност и някаква тапа и обезвъздушаване на системата е точно 80 лв. Освен това ти дават гаранция....
важното е ти да си доволен.....иначе за самата работа - спирачна течност около 15 лв и ако правилно съм рабрал две гумички, които свързват помпата със съда - още около 10 лв и прави общо 25 лв за материали. самата смяна става без да махаш помпата, само махаш спир. течност, вадиш съда, сменяш гумичките и после слагаш отново съда трае около 10 мин. самото обезвъздушаване, сигурно можеш и да минеш без него тъй като помпата така или иначе е пълна и въздух няма от къде да влезне. а гаранцията....нали знаеш - гаранция, франция. общо взето, те почти нищо не са направили, че каква гаранция да ти датат?
та с две думи, малко скъпичко ми се вижда.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани