330D размисли и страсти :)))

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

330D размисли и страсти :)))

Мнение от V-max » 17 Ное 2008, 22:53

Както личи от заглавието -пускам темата като сбор от мисли и преживявания свързани с тази машина, на времето или не , доста силна и вярна :D След 3 месеца и 10к километра тя основно е нахлула в живота ми , нямам предвид финансовото нахлуване (за него може много да се говори)))) а по-скоро доста е времето , което прекарвам да мисля и да правя нещо по колата... Да я представиме и нея, че смених надписа от аватара - 330Д Комби 204кс модел2005 . За всички докосвали М57 след лифтинга , било то на Е46, Е60 или на Х5 е пресен спомена от мощния торк който те лепи на седалката :mhihi: :mhihi: Мдааа, и звука на шестака с мощен гарет без вакуумен контрол просто задоволява всеки вкус .... Заслужава си всеки лев акциз и нафта , не че е склонен на лакомия мотора , просто няма как да се кара бавно и спокойно, поне за мен не виждам такъв :D

В този ред на мисли такава кола въобще не е за човек склонен на компромиси относно подръжка и консумативи. Не казвам , че е за гъзари с пари , но колата си иска своето по всяко време и ако не и се даде навреме красотата приключваа със сълзи и загуба на пари :confused: Нови гуми всеки сезон, старите особено отзад не изглеждат никак добре, втора година с тях ще е компромис. Масло 0W30 Longlife на всеки 15000км , пране на спортния филтър на всеки 6-7000км, проверка и тест на дюзите всяка година са само част от негативите в нашата БГ реалност... Този мотор иска хубава евро нафта , без сяра и керосин с двутактово масло , никакъв биодизел... за хубавия път дане започвам :evil: Все неща които ги няма тук , поне за окачването спрях да мисля .

Купих моята на пълен късмет , без дори да я оглеждам, направо си я поръчах директно от турска автокъща в Германия през мобилето :mhihi: :mhihi: :mhihi: Сигурно ви звучи странно , но правя така за 3ти път и попадам на добри коли , задължително само с 1 предишен собственик и поне минимална сервизна история . Турците пък се оказаха доста точни , бяха организирали сервизна инспекция в близък БМВ център, организираха посрещане на моя пратеник от летището и най-вече свалиха 1200евро по телефона :D Е , имаше една предна главина за смяна , тампоните на носача се предадоха точно за 3 дни в БГ ,но всичко друго си беше както беше обявено , дори ме изненада че е ИНДИВИДУАЛ , което не беше описано от продавача... Общо взето получих добре гледано наследство , човека не беше променил абсолютно нищо по колата , все пак си я е поръчал такава (не знам аз каква бих си поръчал хахахах)))) :D


Толкова за историята , сега на дневен ред идват някои интересни ремонти , като например смяна на маховика :confused: Нормално е за реални 190000км да се появи онова специфично гадно изтрисане при загасяне на мотора , вибрацията в педала на съединителя ... Все неща неизбежни при сериозна употреба , никак не евтини и толкова досадни :( Като цяло може би може да се кара още дълго така , но някак не мога да понасям подобни проблеми по болида . А пък и все пак гоня малко по-високи цели като перформанс и съединител-маховичната група трябва да е перфектна :idea: Сумата е около 1500лв без труда за тоз twinmass flywheel , дано се има предвид при бъдещи покупки, хех , по ми се искаше да ги дам за оригинален би-ксенон ъпгрейд, нещото което ми липсва единствено на фона екстериорни и интериорните екстри...

До тук стига за първи пост, писах го на няколко пъти :) Ще се радвам и други колеги каращи същите 3 литрови агрегати да споделят мнения, проблемите ни са еднакви до голяма степен :D


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Ное 2008, 19:21

ехаа , май пооплаших народа , 100+ прегледа и ни един коментар :shock: Спокойно , аз маховика си го чакам , че и съединител барабар в комплекта . Питах в една друга тема, някой знае ли алтернативи на оригиналняи съединител за М57 6скорости ръчка ? Тоя ще деяни засега , но знае ли се , напролет може и 2 турбини да квичат под капака :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 18 Ное 2008, 20:41

И аз много исках 330д ама срещу тая световна криза май няма да стане много ме върна назад :evil:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 18 Ное 2008, 20:50

Владо...уникална е колата!!
Аз, който грам ама грам не се кефя на комбита просто се прекланям пред великолепието на въпросния екземпляр!!
Страхотен автомобил отвсякъде- и от вън и от вътре!!Живот и здраве смятам това да е следващата кола 330д! Красавица!! Пу-пу-пу да не я урочасам!!
Нямал съм честта да се возя в такъв, но на теб се пада привилегията да промениш това :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 1.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: C20LET

Мнение от m4r1qn » 19 Ное 2008, 19:11

от краткия ми опит мога да споделя невероятното изживявяне, което представлява шофирането на този автомобил и смяната на следните елементи:
датчик за налягане на маслото - 216 + 42 лв
смяна тампон на задно закрапване на предаването на задния мост - 72 + 192 лв
смяна помпа за миене на фаровете - 108 + 12 лв

Предстои може би смяна тампони на двигател.
разход на гориво 7.5/9.5 премиум дизел от ОМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 19 Ное 2008, 20:38

Здравейте,V-max много бързаш,не ни дамаш никакво време да отреагираме с отговорите,набираш се като 330д :mhihi:
Сега и аз да споделя нещо,по двигателя нищо не съм пипал освен масла и филтри.Слагам му масло 5W40 и след 10 000км.го махам.На всяка втора смяна му правя промивка вътрешна на двигателя.От смяна до смяна нивото пада с 2мм.Един път в годината свалям и почиствам радятора на турбото и същото време с една тел,НО много внимателно отстранявам листата и тем подобни между кондезатора и радятора за охлаждане.Това е по двигателя.Аз съм с автомат и но 100 000км. му смених маслото /вяпреки че пише да не се сменя /както на предния,задния и трасверната кутия.А и една биалетка съм сменял.
Това е май всичко,което съм правил,а сега какво ми предстой :evil: вече пуснах тема за проблема,а той е с датчиците за налягането в гумите.Ако не намеря решение ще се ходи до БМВ и някой от джобовите ще хваща рак :mhihi: За разхода мога да кажа 6,5 - 7,5 с климатик,а градско 10-13 зависи колко селяни има в града :mhihi: .
Иначе какво да ти кажа единствената кола на която като дадеш газ оборотите се качват веднага,реакциятя е мигновенна,няма време зе мислене,какво ти обяснявам ти си знаеш :mhihi:
За твоето претрисане пробвай да си смениш течноста на спирачките и да обезвъздушиш и съединителя,преди да го смениш.Казвам го от опит в гаража влезе едно със същите симптоми и след тази процедура се управи,а то имаше около 240 000км.Ще трябва 1л. спирачна течност и хващаш жената да помпи / педала на спирачките :mhihi: / така по малко ще мрънка като я измориш. :lol:
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Ное 2008, 22:25

хех, мерси за съвета , но тя мойта спирачна течност се сменя 2 пъти в годината :mhihi: :mhihi: Лятото нали карам със 6 бутални апарати отпред , пък зимата ги махам за да стават и обикновенни джанти...

Днес се прибрах след поредния трип из БГ , машината направо пръска , чак ме е страх да и давам газ на моменти :shock: Сега на дъжда подлудя особено много, магистралата пак свърши много бързо :mhihi: :mhihi: Разход 7,5/100км е все повече химера , може би ако карам в ограниченията ще падне , но ... просто не става да се кара бавно и кефа е невероятен , колоните ги зимам на един дъх , камиони коли, даже нямам време да погледна какво изпреварвам :mhihi:

А иначе маховика ми е 100% за смяна , макар че може и да покара още малко .... Специфично е притрисането при гасене на двигателя, след смяна на гумения демпфер малко се пооправиха нещата , но си остана в голяма степен. След нова година ще го сменя заедно със съединителя .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 20 Ное 2008, 8:19

Здравей V-max това е много хубаво,че периодически сменяш спирачна течност,но пробваи да обезвъздушиш съединителя.Много ми е интересно в какъв цвят ще излезе течноста след първото помпене. За претрисането при гаснне може да се окажат тампони на двигателя.Мисля,че знаеш,че при 3 литровите неса обикнавенни като при 320д.Работят с въздух под налягане спрямо режима на мотора.Мисълта ми е,че причината може да не е само тампона ,трябва да се огледат отдолу всички маркучи,електрована,който командва налягането в тях.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 20 Ное 2008, 10:54

Всичкo което си написал е така, само за вървенето не съм съгласен. И аз карам 330, вярно преди фейса, но чак пък да върви толкова много :roll: :roll: Не знам дали сте ги замервали с 1.8Т примерно, ама чак да вървят много... да не говориме, че не всички са XD а, който кара със задно е мъртъв.
Последна промяна bscsystem на 11 Сеп 2012, 10:57, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 20 Ное 2008, 12:01

bscsystem написа:Всичкo което сте написали е така, само за вървенето не съм съгласен. И аз карам 330, вярно преди фейса, ама чак па да вървят толкова много :roll: :roll: Даже незнам дали вие сте ги замервали тия коли с 1.8Т примерно и подобни, ама чак да вървят много... да не говориме, че не всички са XD а, който кара със задно е мъртав.


хахахах, дай го тва 1,8Т да го пробваме :mhihi: :mhihi: аз по умрел мотор от 1,8Т не познавам, то даже турбото не се усеща , все едно е атмосферка. И за да не кажеш , че не знам - на седмица ми минават поне 3 такива за тунинг и МНОГО ДОБРЕ знам колко вървят ;) Вчера по пътя си хортувах с един Туарег Ве10 ТДИ, беше много забвано , а пък един еС500 просто направи бегъл опит да ни настигне :D Прегледай си 330ката по-добре , а пък ние със задното въобще не сме мъртви :shock: , не знам какво искаше да кажеш с това де :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 20 Ное 2008, 13:18

Да си я караш със здраве колега! Само се дразня като я чета тази тема. Това ми е следващата кола на 100%, и само чакам да сабера още някой лев че поне да е с м пакет и всички шукарии. За мен моделите на бмв свършват точно до фейслифта на е46(и можеби е60,но с м-пак).
Карал съм само веднъж е46 с м57ту30 не-чипосано, с катализатори и можеби заминал вече дебитомер, и това ми беше достатъчно. Тягата която прави този двг(особенно на 3-а) е нечовешка.
Колкото до колегата с ХД-то, най вероятно му е прецакана нещо колата, но и не може да се сравнява стария м57(184к.с) със новия, разликата е голяма. Та аз със мойто "умряло" 320д ги цепвам тия 1.8т(без чип :D ) особенно на доускорение.
Това е правилното купе с правилния двигател.
Даже вече съм измислил и име на мойта бъдеща-"Прихващача" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 20 Ное 2008, 13:38

Момчета много сте пристрастени, винаги съм готов за една дръпка на 1.8Т с 320д... ще има гавра с труп.... Знам им възможностите на тия 320ки.... колкото до 330ката казвам, че тая кола до втора върти гуми и няма грам сцепление на трета се ръга, ама какво от това като голф GTI знам много добре какво разтояние му взимам от светофар в спряло положение, а тои е 1.8Т. Дизелите са мъртви души.

бтв: 1.8Т е супер як двигател. За има няма 8000лв го правиш мъжка 300к.с. кола, незнам защо така го подценявате.

Колата ще си я прегледам обезателно, аз ви казвам, че коли по 130/140к.с. бензинови от спряло положение ме правят смешни направо.

Ако иска някой да я замериме с една 320ка мойта... туковиж са ми продали 320 за 330 :mhihi: :mhihi:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 20 Ное 2008, 14:25

Аз съм готов да се пробвам и с 1.8Т и с твойта за сравнение. Нищо, че съм с автомат :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 20 Ное 2008, 14:54

Супер, ще ходя днес или утре да ми видят стартера някъде, защото вече немога да паля без бутане, а да бутам дизел не е много добра идея и след това как да стане лично съобщение ли да ти драсна?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 20 Ное 2008, 15:23

bscsystem написа:Супер, ще ходя днес или утре да ми видят стартера някъде, защото вече немога да паля без бутане, а да бутам дизел не е много добра идея и след това как да стане лично съобщение ли да ти драсна?

Това че буташ БМВ е още по лошо :mhihi:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook