330D размисли и страсти :)))
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
330D размисли и страсти :)))
Както личи от заглавието -пускам темата като сбор от мисли и преживявания свързани с тази машина, на времето или не , доста силна и вярна
След 3 месеца и 10к километра тя основно е нахлула в живота ми , нямам предвид финансовото нахлуване (за него може много да се говори)))) а по-скоро доста е времето , което прекарвам да мисля и да правя нещо по колата... Да я представиме и нея, че смених надписа от аватара - 330Д Комби 204кс модел2005 . За всички докосвали М57 след лифтинга , било то на Е46, Е60 или на Х5 е пресен спомена от мощния торк който те лепи на седалката
Мдааа, и звука на шестака с мощен гарет без вакуумен контрол просто задоволява всеки вкус .... Заслужава си всеки лев акциз и нафта , не че е склонен на лакомия мотора , просто няма как да се кара бавно и спокойно, поне за мен не виждам такъв
В този ред на мисли такава кола въобще не е за човек склонен на компромиси относно подръжка и консумативи. Не казвам , че е за гъзари с пари , но колата си иска своето по всяко време и ако не и се даде навреме красотата приключваа със сълзи и загуба на пари
Нови гуми всеки сезон, старите особено отзад не изглеждат никак добре, втора година с тях ще е компромис. Масло 0W30 Longlife на всеки 15000км , пране на спортния филтър на всеки 6-7000км, проверка и тест на дюзите всяка година са само част от негативите в нашата БГ реалност... Този мотор иска хубава евро нафта , без сяра и керосин с двутактово масло , никакъв биодизел... за хубавия път дане започвам
Все неща които ги няма тук , поне за окачването спрях да мисля .
Купих моята на пълен късмет , без дори да я оглеждам, направо си я поръчах директно от турска автокъща в Германия през мобилето
Сигурно ви звучи странно , но правя така за 3ти път и попадам на добри коли , задължително само с 1 предишен собственик и поне минимална сервизна история . Турците пък се оказаха доста точни , бяха организирали сервизна инспекция в близък БМВ център, организираха посрещане на моя пратеник от летището и най-вече свалиха 1200евро по телефона
Е , имаше една предна главина за смяна , тампоните на носача се предадоха точно за 3 дни в БГ ,но всичко друго си беше както беше обявено , дори ме изненада че е ИНДИВИДУАЛ , което не беше описано от продавача... Общо взето получих добре гледано наследство , човека не беше променил абсолютно нищо по колата , все пак си я е поръчал такава (не знам аз каква бих си поръчал хахахах))))
Толкова за историята , сега на дневен ред идват някои интересни ремонти , като например смяна на маховика
Нормално е за реални 190000км да се появи онова специфично гадно изтрисане при загасяне на мотора , вибрацията в педала на съединителя ... Все неща неизбежни при сериозна употреба , никак не евтини и толкова досадни
Като цяло може би може да се кара още дълго така , но някак не мога да понасям подобни проблеми по болида . А пък и все пак гоня малко по-високи цели като перформанс и съединител-маховичната група трябва да е перфектна
Сумата е около 1500лв без труда за тоз twinmass flywheel , дано се има предвид при бъдещи покупки, хех , по ми се искаше да ги дам за оригинален би-ксенон ъпгрейд, нещото което ми липсва единствено на фона екстериорни и интериорните екстри...
До тук стига за първи пост, писах го на няколко пъти
Ще се радвам и други колеги каращи същите 3 литрови агрегати да споделят мнения, проблемите ни са еднакви до голяма степен 




В този ред на мисли такава кола въобще не е за човек склонен на компромиси относно подръжка и консумативи. Не казвам , че е за гъзари с пари , но колата си иска своето по всяко време и ако не и се даде навреме красотата приключваа със сълзи и загуба на пари


Купих моята на пълен късмет , без дори да я оглеждам, направо си я поръчах директно от турска автокъща в Германия през мобилето





Толкова за историята , сега на дневен ред идват някои интересни ремонти , като например смяна на маховика



До тук стига за първи пост, писах го на няколко пъти


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
ехаа , май пооплаших народа , 100+ прегледа и ни един коментар
Спокойно , аз маховика си го чакам , че и съединител барабар в комплекта . Питах в една друга тема, някой знае ли алтернативи на оригиналняи съединител за М57 6скорости ръчка ? Тоя ще деяни засега , но знае ли се , напролет може и 2 турбини да квичат под капака




- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Владо...уникална е колата!!
Аз, който грам ама грам не се кефя на комбита просто се прекланям пред великолепието на въпросния екземпляр!!
Страхотен автомобил отвсякъде- и от вън и от вътре!!Живот и здраве смятам това да е следващата кола 330д! Красавица!! Пу-пу-пу да не я урочасам!!
Нямал съм честта да се возя в такъв, но на теб се пада привилегията да промениш това
Аз, който грам ама грам не се кефя на комбита просто се прекланям пред великолепието на въпросния екземпляр!!
Страхотен автомобил отвсякъде- и от вън и от вътре!!Живот и здраве смятам това да е следващата кола 330д! Красавица!! Пу-пу-пу да не я урочасам!!
Нямал съм честта да се возя в такъв, но на теб се пада привилегията да промениш това

- m4r1qn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: C20LET
от краткия ми опит мога да споделя невероятното изживявяне, което представлява шофирането на този автомобил и смяната на следните елементи:
датчик за налягане на маслото - 216 + 42 лв
смяна тампон на задно закрапване на предаването на задния мост - 72 + 192 лв
смяна помпа за миене на фаровете - 108 + 12 лв
Предстои може би смяна тампони на двигател.
разход на гориво 7.5/9.5 премиум дизел от ОМВ
датчик за налягане на маслото - 216 + 42 лв
смяна тампон на задно закрапване на предаването на задния мост - 72 + 192 лв
смяна помпа за миене на фаровете - 108 + 12 лв
Предстои може би смяна тампони на двигател.
разход на гориво 7.5/9.5 премиум дизел от ОМВ
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте,V-max много бързаш,не ни дамаш никакво време да отреагираме с отговорите,набираш се като 330д
Сега и аз да споделя нещо,по двигателя нищо не съм пипал освен масла и филтри.Слагам му масло 5W40 и след 10 000км.го махам.На всяка втора смяна му правя промивка вътрешна на двигателя.От смяна до смяна нивото пада с 2мм.Един път в годината свалям и почиствам радятора на турбото и същото време с една тел,НО много внимателно отстранявам листата и тем подобни между кондезатора и радятора за охлаждане.Това е по двигателя.Аз съм с автомат и но 100 000км. му смених маслото /вяпреки че пише да не се сменя /както на предния,задния и трасверната кутия.А и една биалетка съм сменял.
Това е май всичко,което съм правил,а сега какво ми предстой
вече пуснах тема за проблема,а той е с датчиците за налягането в гумите.Ако не намеря решение ще се ходи до БМВ и някой от джобовите ще хваща рак
За разхода мога да кажа 6,5 - 7,5 с климатик,а градско 10-13 зависи колко селяни има в града
.
Иначе какво да ти кажа единствената кола на която като дадеш газ оборотите се качват веднага,реакциятя е мигновенна,няма време зе мислене,какво ти обяснявам ти си знаеш
За твоето претрисане пробвай да си смениш течноста на спирачките и да обезвъздушиш и съединителя,преди да го смениш.Казвам го от опит в гаража влезе едно със същите симптоми и след тази процедура се управи,а то имаше около 240 000км.Ще трябва 1л. спирачна течност и хващаш жената да помпи / педала на спирачките
/ така по малко ще мрънка като я измориш. 

Сега и аз да споделя нещо,по двигателя нищо не съм пипал освен масла и филтри.Слагам му масло 5W40 и след 10 000км.го махам.На всяка втора смяна му правя промивка вътрешна на двигателя.От смяна до смяна нивото пада с 2мм.Един път в годината свалям и почиствам радятора на турбото и същото време с една тел,НО много внимателно отстранявам листата и тем подобни между кондезатора и радятора за охлаждане.Това е по двигателя.Аз съм с автомат и но 100 000км. му смених маслото /вяпреки че пише да не се сменя /както на предния,задния и трасверната кутия.А и една биалетка съм сменял.
Това е май всичко,което съм правил,а сега какво ми предстой



Иначе какво да ти кажа единствената кола на която като дадеш газ оборотите се качват веднага,реакциятя е мигновенна,няма време зе мислене,какво ти обяснявам ти си знаеш

За твоето претрисане пробвай да си смениш течноста на спирачките и да обезвъздушиш и съединителя,преди да го смениш.Казвам го от опит в гаража влезе едно със същите симптоми и след тази процедура се управи,а то имаше около 240 000км.Ще трябва 1л. спирачна течност и хващаш жената да помпи / педала на спирачките


Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
хех, мерси за съвета , но тя мойта спирачна течност се сменя 2 пъти в годината
Лятото нали карам със 6 бутални апарати отпред , пък зимата ги махам за да стават и обикновенни джанти...
Днес се прибрах след поредния трип из БГ , машината направо пръска , чак ме е страх да и давам газ на моменти
Сега на дъжда подлудя особено много, магистралата пак свърши много бързо
Разход 7,5/100км е все повече химера , може би ако карам в ограниченията ще падне , но ... просто не става да се кара бавно и кефа е невероятен , колоните ги зимам на един дъх , камиони коли, даже нямам време да погледна какво изпреварвам
А иначе маховика ми е 100% за смяна , макар че може и да покара още малко .... Специфично е притрисането при гасене на двигателя, след смяна на гумения демпфер малко се пооправиха нещата , но си остана в голяма степен. След нова година ще го сменя заедно със съединителя .


Днес се прибрах след поредния трип из БГ , машината направо пръска , чак ме е страх да и давам газ на моменти




А иначе маховика ми е 100% за смяна , макар че може и да покара още малко .... Специфично е притрисането при гасене на двигателя, след смяна на гумения демпфер малко се пооправиха нещата , но си остана в голяма степен. След нова година ще го сменя заедно със съединителя .
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравей V-max това е много хубаво,че периодически сменяш спирачна течност,но пробваи да обезвъздушиш съединителя.Много ми е интересно в какъв цвят ще излезе течноста след първото помпене. За претрисането при гаснне може да се окажат тампони на двигателя.Мисля,че знаеш,че при 3 литровите неса обикнавенни като при 320д.Работят с въздух под налягане спрямо режима на мотора.Мисълта ми е,че причината може да не е само тампона ,трябва да се огледат отдолу всички маркучи,електрована,който командва налягането в тях.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Всичкo което си написал е така, само за вървенето не съм съгласен. И аз карам 330, вярно преди фейса, но чак пък да върви толкова много
Не знам дали сте ги замервали с 1.8Т примерно, ама чак да вървят много... да не говориме, че не всички са XD а, който кара със задно е мъртъв.


Последна промяна bscsystem на 11 Сеп 2012, 10:57, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
bscsystem написа:Всичкo което сте написали е така, само за вървенето не съм съгласен. И аз карам 330, вярно преди фейса, ама чак па да вървят толкова много![]()
Даже незнам дали вие сте ги замервали тия коли с 1.8Т примерно и подобни, ама чак да вървят много... да не говориме, че не всички са XD а, който кара със задно е мъртав.
хахахах, дай го тва 1,8Т да го пробваме







- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Да си я караш със здраве колега! Само се дразня като я чета тази тема. Това ми е следващата кола на 100%, и само чакам да сабера още някой лев че поне да е с м пакет и всички шукарии. За мен моделите на бмв свършват точно до фейслифта на е46(и можеби е60,но с м-пак).
Карал съм само веднъж е46 с м57ту30 не-чипосано, с катализатори и можеби заминал вече дебитомер, и това ми беше достатъчно. Тягата която прави този двг(особенно на 3-а) е нечовешка.
Колкото до колегата с ХД-то, най вероятно му е прецакана нещо колата, но и не може да се сравнява стария м57(184к.с) със новия, разликата е голяма. Та аз със мойто "умряло" 320д ги цепвам тия 1.8т(без чип
) особенно на доускорение.
Това е правилното купе с правилния двигател.
Даже вече съм измислил и име на мойта бъдеща-"Прихващача"
Карал съм само веднъж е46 с м57ту30 не-чипосано, с катализатори и можеби заминал вече дебитомер, и това ми беше достатъчно. Тягата която прави този двг(особенно на 3-а) е нечовешка.
Колкото до колегата с ХД-то, най вероятно му е прецакана нещо колата, но и не може да се сравнява стария м57(184к.с) със новия, разликата е голяма. Та аз със мойто "умряло" 320д ги цепвам тия 1.8т(без чип

Това е правилното купе с правилния двигател.
Даже вече съм измислил и име на мойта бъдеща-"Прихващача"

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Момчета много сте пристрастени, винаги съм готов за една дръпка на 1.8Т с 320д... ще има гавра с труп.... Знам им възможностите на тия 320ки.... колкото до 330ката казвам, че тая кола до втора върти гуми и няма грам сцепление на трета се ръга, ама какво от това като голф GTI знам много добре какво разтояние му взимам от светофар в спряло положение, а тои е 1.8Т. Дизелите са мъртви души.
бтв: 1.8Т е супер як двигател. За има няма 8000лв го правиш мъжка 300к.с. кола, незнам защо така го подценявате.
Колата ще си я прегледам обезателно, аз ви казвам, че коли по 130/140к.с. бензинови от спряло положение ме правят смешни направо.
Ако иска някой да я замериме с една 320ка мойта... туковиж са ми продали 320 за 330

бтв: 1.8Т е супер як двигател. За има няма 8000лв го правиш мъжка 300к.с. кола, незнам защо така го подценявате.
Колата ще си я прегледам обезателно, аз ви казвам, че коли по 130/140к.с. бензинови от спряло положение ме правят смешни направо.
Ако иска някой да я замериме с една 320ка мойта... туковиж са ми продали 320 за 330


E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Супер, ще ходя днес или утре да ми видят стартера някъде, защото вече немога да паля без бутане, а да бутам дизел не е много добра идея и след това как да стане лично съобщение ли да ти драсна?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани