Лагер за скоростна кутия?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- weekend warrior
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 3
 - Регистриран на: 21.12.2007
 
Лагер за скоростна кутия?
Здравейте колеги!
Имам скоростна кутия Getrag за двигател М 20 с обратни скорости. Кутията отзад е с един тампон, има привод за километраж и щампи за година на производство: 80-81 г. затова си мисля, че е била от Е 21. Срещам непреодолими засега трудности в намирането на лагер за първичния вал. Той е двуредов: отпред съчми, отзад ролки с размери 62х30х23,8 мм. Поръчах такъв, но дойде с полвин вътрешна черупка, т.е. ролките биха лагерували директно в/у вала. От външната страна на лагера има ограничителен пръстен(борд) за фиксиране в леглото си. Най-близък до него този от кутия 245/2/4: 62х30х24.
Моля, ако някой знае за какво става въпрос да помогне в избора на този лагер, за да не направя отново грешна поръчка (Ако информацията е недостатъчна, мога да я допълня). Благодаря предварително!
			Имам скоростна кутия Getrag за двигател М 20 с обратни скорости. Кутията отзад е с един тампон, има привод за километраж и щампи за година на производство: 80-81 г. затова си мисля, че е била от Е 21. Срещам непреодолими засега трудности в намирането на лагер за първичния вал. Той е двуредов: отпред съчми, отзад ролки с размери 62х30х23,8 мм. Поръчах такъв, но дойде с полвин вътрешна черупка, т.е. ролките биха лагерували директно в/у вала. От външната страна на лагера има ограничителен пръстен(борд) за фиксиране в леглото си. Най-близък до него този от кутия 245/2/4: 62х30х24.
Моля, ако някой знае за какво става въпрос да помогне в избора на този лагер, за да не направя отново грешна поръчка (Ако информацията е недостатъчна, мога да я допълня). Благодаря предварително!
only the good die young
		- doko
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 511
 - Регистриран на: 1.10.2005
 - Местоположение: negovan sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: каквото има
 - Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
 
здравей колега,аз имам същата скоросна кутия  тя е от ALPINA C1 E21 и съм я отварял по същата причина.трябва да си купиш  първичния вал(опашката която стърчи от скоростите към съединитела )който върви комплект със лагера ,защото е един вид вътрешна черупка на лагера ,но от къде ще го намериш незнам ,поразпитай . иначе е удоволствие като я експлоатираш, малко е търсене отначало но ще свикнеш успех.
			
		- doko
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 511
 - Регистриран на: 1.10.2005
 - Местоположение: negovan sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: каквото има
 - Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
 
помежду другото ако ти е здрав първичния вал(няма наранявания по него)пробваи лагер от 5 скоросна кутия от 1.6 или 1.8  за  е21ца като имаш предвид че броя на зъбите не става само лагера, като и тези кутии имат раязлика, не всички са със двуредов лагер.
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- doko
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 511
 - Регистриран на: 1.10.2005
 - Местоположение: negovan sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: каквото има
 - Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
 
- weekend warrior
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 3
 - Регистриран на: 21.12.2007
 
относно проблема
Вече имам лагер с полвинеста черупка (110 лв 
 ) и идея за това как да го използвам. Останалите размери са 1/1. Мисля, че ще стане. Благодаря! 
			only the good die young
		- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- doko
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 511
 - Регистриран на: 1.10.2005
 - Местоположение: negovan sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: каквото има
 - Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
 
колега ако ползваш колата за дрифт няма смисъл да слагаш тия  скорости  ,ако е всекидневна става, а със къс диф. от първа няма смисъл ,разликата се усеща  след 3 та (като  се ползват на стандартен мотор) а на сток разликата ще е по голяма.или просто казано си трябват бая обороти на мотора за да има смисъл от използването им.
			
		
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
