Зимна подготовка за дизел...
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Сору за късния отговор.
Аз карам предимно с Редех...Има два вида единия е за прочистване на дюзи и т.н. и се препоръчва да се съпва веднъж на 10 000км, само че аз го правя този номер на около 7000 защото нафтата нали ни е от хубавите. Тази добавка на Редех е Restorces Performance...
Другата за постоянно ползване е Редех Maintances Performance....съпва се всеки път.
Пробвал съм и от тази на СТП синията тубичка....както и още няква, но не помня каква беше.
Последнити вече два пъти пробвах тази на Шел...на коята пише, че повишава и цетановото число (не помня на другите дали имаше подобна екстра)...реално разхода ми падна с около 300грама...а и си мисля че колата ми върви и по-добре. Коман Райла по прицип е много чуствител към цетановото число.
Не съм пробвал от тези на Кастрол, но до сега и не съм попадал на такава...мисля и нея да я пробвам някой ден.
Реално погледната редовното ползване на добавки ти се изплаща винаги, а и колата се чуства по-добре.
п.с: ако случаино ти замръзне нафтата, не се опитвай да палиш колата с дърпане и бутане, защото ще си прецакаш катализатора може и други неща. Хубава е да си имаш кабели за палене в колата за всеки случей.
Аз карам предимно с Редех...Има два вида единия е за прочистване на дюзи и т.н. и се препоръчва да се съпва веднъж на 10 000км, само че аз го правя този номер на около 7000 защото нафтата нали ни е от хубавите. Тази добавка на Редех е Restorces Performance...
Другата за постоянно ползване е Редех Maintances Performance....съпва се всеки път.
Пробвал съм и от тази на СТП синията тубичка....както и още няква, но не помня каква беше.
Последнити вече два пъти пробвах тази на Шел...на коята пише, че повишава и цетановото число (не помня на другите дали имаше подобна екстра)...реално разхода ми падна с около 300грама...а и си мисля че колата ми върви и по-добре. Коман Райла по прицип е много чуствител към цетановото число.
Не съм пробвал от тези на Кастрол, но до сега и не съм попадал на такава...мисля и нея да я пробвам някой ден.
Реално погледната редовното ползване на добавки ти се изплаща винаги, а и колата се чуства по-добре.
п.с: ако случаино ти замръзне нафтата, не се опитвай да палиш колата с дърпане и бутане, защото ще си прецакаш катализатора може и други неща. Хубава е да си имаш кабели за палене в колата за всеки случей.

както казвам напоследъм доста често заради професорите тук "мекия синко" живей си в истината само дано някои ден не ти се наложи да си размразяваш резервоара на -25 и да видиш как кофа топла вода замръзва за около 20 секунди като я излееш на нафтопроводите .... ма Вие много знаете .... ко ли се занимавам



If today was perfect, there would be no need for tomorrow!

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
ОТ:
само да вметна тук: Защо не искаха да направим отделен форум за дизелите, а се направиха за Е39 и Е46..?
Ако има кой да подкрепи идеята нека пише тук или в нова тема. Според мен отделен форум за дизели би могъл да е от полза за мн хора.
само да вметна тук: Защо не искаха да направим отделен форум за дизелите, а се направиха за Е39 и Е46..?
Ако има кой да подкрепи идеята нека пише тук или в нова тема. Според мен отделен форум за дизели би могъл да е от полза за мн хора.
ICE написа:Чудесно инфо BMW_POWER (Големи братко)![]()
Дай още инфо относно:
* точка №2, какъв е принципа на "това", което се слага в горивния филтър. Две думи за цените в Дару и при Вальо, а и най-вече къде се намира той (некво адресче)?
* точка №3 добавки. Кои според тб са менте и кои действат, та и аз да ги ползвам.
Мерси
Тази добавка от т2 е около 30 лв и по технология двигателя трябва да работи само с нея. Прекъсва се достъпа на нафта от резервоара и маркуча се поставя в шишетоп с добавка. Но ако не ти е много зле системата, сипи го направо в новия филтър. Аз поне правех така. В шел продават един "антигел" - бяло шише със син етикат. Преди три години закъсах с вода в резервоара и тази добавка направи чудо. Проблемът ми отпадна от раз. Кастрола е добър, а аз ползвах Редекс. Той поддържа добре системата. Старата ми кола на 5-та скорост на празни обороти вървеше с 40 км/ч без да потрепне.
944 16 76 е при Вальо
960 16 22 е в Дару
Цената за Дизелспулунга е една мисля.
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
BMW_POWER,
Този Вальо извършва ли тази процедура, която ти ми описа? Ти при него ли направи обработката с тази добавка (Дизелспулунга)? Някакви цени?
Този Вальо извършва ли тази процедура, която ти ми описа? Ти при него ли направи обработката с тази добавка (Дизелспулунга)? Някакви цени?
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани