Малко ме е срам но въпрос за акумулатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
0.2А е много, да не би да ти се пуска касетофона като го свържеш да мери? Моя така се пуска автоматично като му сложиш акумулатора.

До Mishel_Vaian, колега има няколко неща които трябва да направиш за да си сигурен в батерията ли е или е от друго:
1.Зареди си акумулатора-прост пример:
Ако зарядното хвърля 3,5А/Българските металните без регулиране/ и батерията ти е паднала до край/виж колко А ти е акумулатора/ например 60А при заряд 10 ч. ще му вкараш 35А значи за пълен заряд ти трябват около 17ч.Ако при зареждането кисилината започне да ври по силно сравнително скоро около 1ч.от началото или плътноста на електролита ти е много слаба или акумолатора е за хвърляне/оловните пластини вътре са станали на решето/ и няма смисъл да го мъчиш.След кати си направил това:
НО САМО СЛЕД ТОВА -И НЕ СЕ ВРЪЗВАЙ НА АКУМУЛАТОРДЖИИТЕ ЧЕ ЩЕ ТИ ГО ЗАРЕДЯТ БЪРЗО С ПО ГОЛЯМ АМПЕРАЖ ТОВА ЕБ....А МА....А НА АКУМУЛАТОРИТЕ ОСОБЕННО СТАРИТЕ.
2.Батерията трябва да е заредена за да се измери истинското и състояние.
3.Мини през някой акумулаторджия да ти измери плътноста на електролита/лято1,25-зима1,28/ да погледне нивото и да долее ако се налага.Да ти го натовари и измери след това как въстановява.
Да ти измери колко ти зарежда, дали нямаш ууутечка и дали кабелите не ти прекъсват/най вече лоша маса/.
4.Ако ти е доливал разредена киселина и нагодил плътноста ще се наложи да повториш операцията със заряда защото трябва наново да възбудиш кисилината.За това мисля че ще ти стигнат 5-6ч. със същото зарядно./3,5А/, но този път на 3 ия час му пусни една обикновенна стоп крушка за 1 час като го изключиш разбира се за да дръпне малко и после го дозареди още 3ч. И ГО КАРАЙ ТОЯ ХУЛИГАН.
Живота на един такъв акумолато се дължи на заряда и разряда.В твоя случай ако не караш често по добре го зареждай принудително 1 път в месеца по 10ч.Ако мислиш че 5 или 10 км на ден са му достатъчни особенно зимата се лъжеш- /парно фарове,чистачки нагреватели CD особенно ако е по мощно/.
Дори да го купиш нов един такъв обслужваем акумулатор пак трябва да го дозаредиш защото не се знае колко време е дремал по складовете.
А ако ти се вижда сложно и трудоемко си вземи сухичък там тия проблеми липсват.Иначе колкото по-малко пари толкова повече работа.
Дано съм бил полезен.
1.Зареди си акумулатора-прост пример:
Ако зарядното хвърля 3,5А/Българските металните без регулиране/ и батерията ти е паднала до край/виж колко А ти е акумулатора/ например 60А при заряд 10 ч. ще му вкараш 35А значи за пълен заряд ти трябват около 17ч.Ако при зареждането кисилината започне да ври по силно сравнително скоро около 1ч.от началото или плътноста на електролита ти е много слаба или акумолатора е за хвърляне/оловните пластини вътре са станали на решето/ и няма смисъл да го мъчиш.След кати си направил това:
НО САМО СЛЕД ТОВА -И НЕ СЕ ВРЪЗВАЙ НА АКУМУЛАТОРДЖИИТЕ ЧЕ ЩЕ ТИ ГО ЗАРЕДЯТ БЪРЗО С ПО ГОЛЯМ АМПЕРАЖ ТОВА ЕБ....А МА....А НА АКУМУЛАТОРИТЕ ОСОБЕННО СТАРИТЕ.
2.Батерията трябва да е заредена за да се измери истинското и състояние.
3.Мини през някой акумулаторджия да ти измери плътноста на електролита/лято1,25-зима1,28/ да погледне нивото и да долее ако се налага.Да ти го натовари и измери след това как въстановява.
Да ти измери колко ти зарежда, дали нямаш ууутечка и дали кабелите не ти прекъсват/най вече лоша маса/.
4.Ако ти е доливал разредена киселина и нагодил плътноста ще се наложи да повториш операцията със заряда защото трябва наново да възбудиш кисилината.За това мисля че ще ти стигнат 5-6ч. със същото зарядно./3,5А/, но този път на 3 ия час му пусни една обикновенна стоп крушка за 1 час като го изключиш разбира се за да дръпне малко и после го дозареди още 3ч. И ГО КАРАЙ ТОЯ ХУЛИГАН.
Живота на един такъв акумолато се дължи на заряда и разряда.В твоя случай ако не караш често по добре го зареждай принудително 1 път в месеца по 10ч.Ако мислиш че 5 или 10 км на ден са му достатъчни особенно зимата се лъжеш- /парно фарове,чистачки нагреватели CD особенно ако е по мощно/.
Дори да го купиш нов един такъв обслужваем акумулатор пак трябва да го дозаредиш защото не се знае колко време е дремал по складовете.
А ако ти се вижда сложно и трудоемко си вземи сухичък там тия проблеми липсват.Иначе колкото по-малко пари толкова повече работа.
Дано съм бил полезен.
- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
е то не точно 0.2 ами към 0.2
не не може да се включва касетофона защото съм му махнал панела все пак
.. аз и туба имам но все пак е изключена де да го знам що така дава
.. на една година е акумулатора , взех си monbat 62 Ah .. предишния беше 55 и ме посъветваха да си взема по як
.. тази зима ще видим какво е положението 

не не може да се включва касетофона защото съм му махнал панела все пак


.. на една година е акумулатора , взех си monbat 62 Ah .. предишния беше 55 и ме посъветваха да си взема по як


- Mishel_Vaian
- ИС-пушил ентусиаст
-
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: BlacK Sea
- Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
- Мечтае да кара: Ферари ф 40
- Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация
Благодаря на колегата СРД за точния и пълен отговор беше ми интересно да го прочета и ще ми бъде и полезно да го приложа 

My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Захо, кажи си истината.
Просто си търсиш причина да караш непрекъснато.
Не му се връзвайте, той така си пита и, ако единодушно беше решено, че колата трябва да се кара непрекъснато, щеше всяка вечер да е на улицата пред блока ми.
Просто си търсиш причина да караш непрекъснато.
Не му се връзвайте, той така си пита и, ако единодушно беше решено, че колата трябва да се кара непрекъснато, щеше всяка вечер да е на улицата пред блока ми.

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани