Губя водата в радиатора?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
Губя водата в радиатора?
Колеги дайте савет от каде може да ми изчезва водата в радиатора,нямам течове от съединенията,радиатора не е спукан,има и друго нещо че като е запалена колата аспуха ми е все мокар,възможно ли е от някаде да влиза в колекторните тръби и водата да излиза от аспуха 
  
			
		- igra4a-c2560xm
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 506
 - Регистриран на: 22.12.2007
 - Местоположение: мировяне сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: 30 ки до гроб
 - Мечтае да кара: на метан
 
- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
- igra4a-c2560xm
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 506
 - Регистриран на: 22.12.2007
 - Местоположение: мировяне сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: 30 ки до гроб
 - Мечтае да кара: на метан
 
- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
Може да ти е цъфнала гарнитурка на кратунката (по-добрия вариант) или пък самата кратунка. Просто вкарва антифриза в цилиндрите и от там излиза през ауспуха под формата на пара. Сваляй овреме докато маслото не е станало на боза.
Уфф, ама и аз съм един. Как оглеждаш колата за течове? При спрял двигател или при работещ? Най-добре направи проверката при работещ двигател - форсирай и оглеждай маркучи, помпи да не сълзи отнякъде и оттам да ти губи течност. А, мокрото в ауспуха може да е просто конденз.
			Уфф, ама и аз съм един. Как оглеждаш колата за течове? При спрял двигател или при работещ? Най-добре направи проверката при работещ двигател - форсирай и оглеждай маркучи, помпи да не сълзи отнякъде и оттам да ти губи течност. А, мокрото в ауспуха може да е просто конденз.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
		- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
Ами бяло от аспуха не ми пуши нито като загрее нито като е студена,излиза едно такова като пара,сигорно защото карам на газ!
Колата я оглеждам за течове когато е запалена и от никаде не капи нито сълзи
 .Като я оставя в гаража на другия ден гледам пак няма капало или теч 
 
И маслото ми е наред както съм го налял така си стой не е на боза още
			
		Колата я оглеждам за течове когато е запалена и от никаде не капи нито сълзи
И маслото ми е наред както съм го налял така си стой не е на боза още
- BT9028BA
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2253
 - Регистриран на: 22.01.2007
 - Местоположение: В.Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: ...don`t drive fast, just fly low
 - Мечтае да кара: E36 M3
 
sorry 4e pisha na latinica no nqmam BG 
i taka - ilko moje da ti e prigorqla garnityrata na glavata i ot tam da gubish vodata - az pone taka si mislq - a za spukana glava ne mislq 4e e
			
				i taka - ilko moje da ti e prigorqla garnityrata na glavata i ot tam da gubish vodata - az pone taka si mislq - a za spukana glava ne mislq 4e e
Последна промяна BT9028BA на 19 Ное 2008, 1:37, променена общо 1 път
					
				
			
		- VT5602AK
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2048
 - Регистриран на: 30.01.2006
 - Местоположение: London
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
 - Мечтае да кара: S50B30 turbo
 - Детайли за колата: модифицирани
 
- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
Определено е гарнитура, хубавото е, че само е направила каналче до някоя водна магистрала и от там ти надува охладителната система. Има начин да се разбере и това - просто карай с махната капачка и гледай дали пак ще намалява  
			
		- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
А като сменя гарнитурата ще се оправи ли проблема или трябва и главата да сменям ако не е спукана евентуално 
			
		- sezo_
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 142
 - Регистриран на: 23.06.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от време на време
 
Пичове имам същия проблем като на колегата, обаче няма теч вътре в купето нито ми загрява колата ????
			- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
igra4a-c2560xm написа:честито колега добре си го наби![]()
![]()
Винаги съм се чудил как когато някой колега има проблем и търси решение във Форума се намира някой друг като теб, който да налее масло в огъня!?
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


