Кабелче за оборотомер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 17 Ное 2008, 18:11

KIM написа:е защо така,кое се губи :(
маи има някъв проблем в самия уред какви сигнали чете,на М40ката работи чудесно,да ама там е само една бобинка и минусчето е едно,а на М50 са шест и сигнала и маи е различен,де да знам...
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 17 Ное 2008, 18:14

ооо да да,сега се сетих че в таблата на оборотомерите на е30 има разлики в 4 и в 6 цилиндрови,,от 4 на 6 цилиндровите не работят оборотомерите,тва е да знаеш,едно време колко съм ги въртял ма чак сега се сетих че тва беше разлика,явно тва отчита на 4 цил :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 17 Ное 2008, 20:52

колеги оборотомерите от 4на 6 цил и обратно работят ,като това зависи от един черен щифт който се намира отзад на оборотомера,той е различен отпред на върха и от него се определя дали е за 4 или 6 цил.иначе оборотомера работи с плюс,минус и импулс от бобината ,другите жици са за разходомера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 17 Ное 2008, 20:53

колеги оборотомерите от 4на 6 цил и обратно работят ,като това зависи от един черен щифт който се намира отзад на оборотомера,той е различен отпред на върха и от него се определя дали е за 4 или 6 цил.иначе оборотомера работи с плюс,минус и импулс от бобината ,другите жици са за разходомера.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 17 Ное 2008, 21:17

При двойния стоп е с щифт отзад на оборотомера (така наречения "кодер-щекер") , а тройния стоп е с чип отпред под разходомера , на бялата пластмаса ;) :arrow:
И единственото което зависи от тези две неща са показанията на оборотомера , не дали работи или не :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 17 Ное 2008, 21:51

абе Пешо кво ти трябва си разбутваш таблото не ти стига другото напрежение :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 17 Ное 2008, 21:53

колега съгласен съм със теб но чипа го има и на двоиния стоп и тои взима информоция от оборотомера и километража заедно и въз основа на тази информация определя кога да ти светне чек контрола за да си смениш маслото, или иначе казано има значение от режима на каране(колкото повече обороти толкова по рано ще сменяш маслото)иначе като изминеш точно определени километри ще го смениш. и чипа е за тази цел сложен , а оборотомера е сложен за хора със сърца

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 18 Ное 2008, 12:12

еми добре де в неговия случай нищо май не може да направи щото тва оборотомерче няма сигурно такава функция за промяна в броя на цилиндрите,явно трябва друго :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Ное 2008, 13:51

А някой замисли ли се, че всъщност М20 и М40 дават Аналогов сигнал от бубината, а М50 дава така да се каже Цифров, изчистен сигнал, затова не му тръгва оборотомера на М50т0, казах му го и го пробва на М40 и там работи. Затова и МС работи с Едис, а не с обикновенна бубина, заради сигнала (Да си жив и здрав Теодоре) Така, че тука вече рпаботата отива на майстор, треа му електрончик, или за да преработи сегашния оборотомер или за да направи нещо което да обръща сигналите.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Ное 2008, 14:11

добре де,сложил съм бая м50ки и все си тръгва хоборотомера :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 18 Ное 2008, 14:17

http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/19873/BMW_e30.html


Тук съм качил схемата на таблото. Дано ти е от полза! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 18 Ное 2008, 15:07

Юзър написа:добре де,сложил съм бая м50ки и все си тръгва хоборотомера :mhihi:
Явка,всичко е ок,оборотомера на таблото си е работи,не е там проблема,заиграхме се един ден и взимахме сигнал от всякъде - от компа,от разни букси,от таблото и импулс има но точно тоз уред които си взех не ще да ги чете сигналите,на М40ката работи без яд,сложихме друг уред които си работи без проблем на М50то,просто сега трябва просто този да го дам на някои и да си взема нов които да бачка при мен.....Изображение
де******а и шифт лаита :confused: :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 18 Ное 2008, 15:12

KIM написа:еми добре де в неговия случай нищо май не може да направи щото тва оборотомерче няма сигурно такава функция за промяна в броя на цилиндрите,явно трябва друго :roll:
има копчалък които смена на 4-6-8 цилиндъра на просто не ги чете тез сигнали....
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 18 Ное 2008, 21:44

последно какъв цвят е кабелчето за оборотомера, за недоразбралие :roll:
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: .

Мнение от valentino » 22 Ное 2008, 12:38

На всички БМВ-та с Мотроник сигнала за оборотомера са правоъгълни импулси с големина 12 волта.Твоят уред най-вероятно е правен за свързване към кола с една бобина.Сигнала от бобината е около 200-400 волта.Затова дай го този оборотомер на някой разбиращ от електроника да го отвори и да погледне дали е възможно вътре да се променят нещата(входния делител с резистори-ако го има) за да заработи от 12-волтовите импулси на твоята кола.
Megasquirt & Megaview user

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook