Проблем 535

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Ное 2008, 9:59

Под архитект се има нещо друго в предвид, не невероятен :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Kraskata » 15 Ное 2008, 22:12

А като е такав маистор народен ли му е ценорасписа 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 16 Ное 2008, 12:25

За смяна на 4 носача + биалетки 150лв. Заден тампон на амортесьор - 30лв., смяна на гарнитурите на входящия колектор+смяна на 1 маркуч 20лв. Маркуча го сменихме, защото се беше разкапал.

Обърнете внимание на следното. Майстора (Кольо) работи бавно, методично и не претупва нещата, като винаги е готов да ти обясни какво прави в момента и кое какво е, и защо така се случва. Мисля, че парите които взема за работа са нормални, предвид борбата с шарнирните болтове и тн.

А и още нещо което ми направи впечатление. При сваляне на джантата от главината между двете се беше получил окис и това водеше до зверската борба за отлепяне на самата джанта от главината. На майстора това му беше направило впечатление и 10 мин си игра да почисти въпросния окис, като след това напръска със смазка. Чак след това постави гумата.

Мисля, че горното е показателно за човека и това ме кара да си давам парите с радост.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 16 Ное 2008, 13:21

краска ;) като гледа подписа това 535 сигурно е на газ , ако главата е добре с гарнитурата, провери всичко по газовата уредба ако има такава, че и там върви много вода и майсторите са много, и се сещам за едно много гадно нещо- може водата да влиза в картера при маслото, погледни маслото и кажи как изглежда и има ли конденз на капачката на маслото и в казанчето за водата имали мазнотий :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 17 Ное 2008, 9:04

Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?

За бога ОРА, не "правете" колите си при него!

Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.

Поздрваи,
Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 17 Ное 2008, 16:46

xela написа:Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?

За бога ОРА, не "правете" колите си при него!

Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.

Поздрваи,
Сашо.


Значи това твое изказване искам да го подкрепиш с факти. Мисля, че аз съм описал в предишен пост какво ми е направило впечатление и защо ми е харесало как работи майстора. Мисля, че такива изказвания от сорта не са доказателство ами точно обратното. Все едно се изплюваш в язовир за да го напълниш.

Ти специално ходил ли си при този майстор? Какво е направил не както трябва за да не работи автомобила над който е работил той некоректно и да е бил за изхвърляне после?

И аз мога да кажа, че от теб нищо не става без да те познавам само от впечатления тук от форума ама не го правя нали?? :confused: Не го казвам само ти давам пример ;) да не се разсърдиш.

Поздрави и чакам да чуя критики за майстора.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 23.05.2008

Мнение от Poki » 17 Ное 2008, 18:36

Zubcho до колкото разбрах човека говори за Али, майстора, от който и автора на темата е недоволен, а не този майстор който ти си препоръчал ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 17 Ное 2008, 21:05

Poki написа:Zubcho до колкото разбрах човека говори за Али, майстора, от който и автора на темата е недоволен, а не този майстор който ти си препоръчал ;)


я ми се обади да се чуем и да я прегледам тая твойта прословута М30-ка на живо, зема да ти помогна и без това съм станал М30 МАСТЕР :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 17 Ное 2008, 22:29

_65536_kb_sec_ написа:
Poki написа:Zubcho до колкото разбрах човека говори за Али, майстора, от който и автора на темата е недоволен, а не този майстор който ти си препоръчал ;)


я ми се обади да се чуем и да я прегледам тая твойта прословута М30-ка на живо, зема да ти помогна и без това съм станал М30 МАСТЕР :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


M30 God! = _65536_kb_sec_
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 18 Ное 2008, 8:19

Zubcho написа:
xela написа:Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?

За бога ОРА, не "правете" колите си при него!

Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.

Поздрваи,
Сашо.


Значи това твое изказване искам да го подкрепиш с факти. Мисля, че аз съм описал в предишен пост какво ми е направило впечатление и защо ми е харесало как работи майстора. Мисля, че такива изказвания от сорта не са доказателство ами точно обратното. Все едно се изплюваш в язовир за да го напълниш.

Ти специално ходил ли си при този майстор? Какво е направил не както трябва за да не работи автомобила над който е работил той некоректно и да е бил за изхвърляне после?

И аз мога да кажа, че от теб нищо не става без да те познавам само от впечатления тук от форума ама не го правя нали?? :confused: Не го казвам само ти давам пример ;) да не се разсърдиш.

Поздрави и чакам да чуя критики за майстора.


Здравей Зъбчо,

За Али-то няма да си направя труда да обяснявам много. Аз знам кой е, и не съм чел по форомите за да си изградя мнение. Познавам го от "работата" му.

Поздрав,
сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Ное 2008, 11:24

xela написа:
Zubcho написа:
xela написа:Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?

За бога ОРА, не "правете" колите си при него!

Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.

Поздрваи,
Сашо.


Значи това твое изказване искам да го подкрепиш с факти. Мисля, че аз съм описал в предишен пост какво ми е направило впечатление и защо ми е харесало как работи майстора. Мисля, че такива изказвания от сорта не са доказателство ами точно обратното. Все едно се изплюваш в язовир за да го напълниш.

Ти специално ходил ли си при този майстор? Какво е направил не както трябва за да не работи автомобила над който е работил той некоректно и да е бил за изхвърляне после?

И аз мога да кажа, че от теб нищо не става без да те познавам само от впечатления тук от форума ама не го правя нали?? :confused: Не го казвам само ти давам пример ;) да не се разсърдиш.

Поздрави и чакам да чуя критики за майстора.


Здравей Зъбчо,

За Али-то няма да си направя труда да обяснявам много. Аз знам кой е, и не съм чел по форомите за да си изградя мнение. Познавам го от "работата" му.

Поздрав,
сашо.


Значи не говорим за 1 и същи майстор ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 18 Ное 2008, 11:39

Той говори за Али дюнера, а ти за Николай от Люлин :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Ное 2008, 11:54

///peter написа:Той говори за Али дюнера, а ти за Николай от Люлин :mhihi:


Не говоря за Николай от Люлин грешка!!!!! За Николай от Манастирски Ливади.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 18 Ное 2008, 11:55

се в гз, той говори за дюнера :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 20 Ное 2008, 12:05

е какво стана сега последно???
Ще ми я покажеш ли колега да я погледна или не?
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook