Зимна подготовка за дизел...
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Зимна подготовка за дизел...
Момчета,
Вие които карате дизели от по-отдавна (от две-три зими, че на мен ще ми бъде първа с дизел), имам един въпрос към вас. Въпреки че нямам проблем със студения старт, през зимата, когато е по-студено сипвате ли някакво количество бинзин в нафтата? Питам, защото четох (пък и чувам от различни хора), че при много ниски температури (не знам колко ниски) било нормално съотношението на горивото в резервоара да е 10% бензин, а 90% нафта. Вярно или не, дайте инфо по въпроса и всякакви други специфични полезни съвети свързани с дизелите. Общите неща вече са писани в темата "готови ли сте за зимата?"
10Х
Вие които карате дизели от по-отдавна (от две-три зими, че на мен ще ми бъде първа с дизел), имам един въпрос към вас. Въпреки че нямам проблем със студения старт, през зимата, когато е по-студено сипвате ли някакво количество бинзин в нафтата? Питам, защото четох (пък и чувам от различни хора), че при много ниски температури (не знам колко ниски) било нормално съотношението на горивото в резервоара да е 10% бензин, а 90% нафта. Вярно или не, дайте инфо по въпроса и всякакви други специфични полезни съвети свързани с дизелите. Общите неща вече са писани в темата "готови ли сте за зимата?"
10Х

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Слагам само В-пауар дизел и не съм имал ядове! Кокото и студено да е, не трябва да имаш проблем с гориво от която и да е, свястна бинзиностанция, мисля че всички слагат добавки зимата!
ами на мене ми е замръзвала нафтата (омв алпииски дизел) не един път ... по балканите вечер температурите падат до -20 -25Ц и тогава нафтата замръзва каквато и да е (до колкото знам на алпийския дизел му дават до -20) и поне на мене никакви добавки не ми помагат.
АИС добре са ти казали сипваш на 1 резервоар нафта 3 литра бензин и нема грижи .. а пък ако искаш и 5 литра по-добре, за да не ми се налага да обяснявам процедурата по размразяване после
АИС добре са ти казали сипваш на 1 резервоар нафта 3 литра бензин и нема грижи .. а пък ако искаш и 5 литра по-добре, за да не ми се налага да обяснявам процедурата по размразяване после

If today was perfect, there would be no need for tomorrow!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Еми то не само са ми го казали, ами го прочетох и в книжката на моето Е39. Там пише, че при много лоши условия допустимото количество бензин в нафтата е до 20%. Мисля, че става въпрос за температури от порядъка на -25 до -35'С (а бе де да знам) 

ICE написа:Еми то не само са ми го казали, ами го прочетох и в книжката на моето Е39. Там пише, че при много лоши условия допустимото количество бензин в нафтата е до 20%. Мисля, че става въпрос за температури от порядъка на -25 до -35'С (а бе де да знам)
Мой колега кара Е28 525TD и действа точно по този начин. Кара колата от седем години и досега не е имал ядове през зимата.
Ще ти ги напиша подред, какво трябва да направиш:
1. Горивният филтър го смени веднага, независимо от километрите.
2. В новия филтър сложи Dieselspulung - дано не му бъркам името. Това е разработка на БМВ и прочиства горивната система на 100%. Слага се във филтъра, а не в резервоара. Има го и при Вальо, има го и в Дару.
3. Слагай добавки в дизела през цялата зима.
4. Пълниш резервоара до горе и на всеки 100км го допълвай. Така ще избегнеш конденза, който ще те изненада в най-големия студ.
5. Не се лъжи от рекламата "Алпийски дизел". Нафтата е обикновенна, но на тон се сипва добвка на ОМВ. Ако са решили да сипят - има, ако не - само я плащаш ... Аз карам само с В-пауър на Шел и за сега съм доволен. Ще ти напиша допълнителбно и кои добавки се са менте и вършат работа. Карам дизел от 1992г и имам наблюдения.
1. Горивният филтър го смени веднага, независимо от километрите.
2. В новия филтър сложи Dieselspulung - дано не му бъркам името. Това е разработка на БМВ и прочиства горивната система на 100%. Слага се във филтъра, а не в резервоара. Има го и при Вальо, има го и в Дару.
3. Слагай добавки в дизела през цялата зима.
4. Пълниш резервоара до горе и на всеки 100км го допълвай. Така ще избегнеш конденза, който ще те изненада в най-големия студ.
5. Не се лъжи от рекламата "Алпийски дизел". Нафтата е обикновенна, но на тон се сипва добвка на ОМВ. Ако са решили да сипят - има, ако не - само я плащаш ... Аз карам само с В-пауър на Шел и за сега съм доволен. Ще ти напиша допълнителбно и кои добавки се са менте и вършат работа. Карам дизел от 1992г и имам наблюдения.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Чудесно инфо BMW_POWER (Големи братко)
Дай още инфо относно:
* точка №2, какъв е принципа на "това", което се слага в горивния филтър. Две думи за цените в Дару и при Вальо, а и най-вече къде се намира той (некво адресче)?
* точка №3 добавки. Кои според тб са менте и кои действат, та и аз да ги ползвам.
Мерси

Дай още инфо относно:
* точка №2, какъв е принципа на "това", което се слага в горивния филтър. Две думи за цените в Дару и при Вальо, а и най-вече къде се намира той (некво адресче)?
* точка №3 добавки. Кои според тб са менте и кои действат, та и аз да ги ползвам.
Мерси

Не се лъжи да си сипваш бензин...освен ако не искаш да си правиш и основен ремонт скоро. Все пак не караш Татра...а и 3 литра бензин са ти колкото добавката
Както написа колега БМВ повер...сипвай до горе и ВИНАГИ слагай добавки. Има няколко вида....аз лично ползвам най-много на Редех...последния път пробвах една на "ШЕЛ добавка за дизелово гориво" струва 4лв. и е 200грама или нещо от сорта за 60литра...бях доволен от това как ми вървеше колата и от разхода.
Както написа колега БМВ повер...сипвай до горе и ВИНАГИ слагай добавки. Има няколко вида....аз лично ползвам най-много на Редех...последния път пробвах една на "ШЕЛ добавка за дизелово гориво" струва 4лв. и е 200грама или нещо от сорта за 60литра...бях доволен от това как ми вървеше колата и от разхода.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
OK, нека BMW_POWER и КGB да кажат кои добавки (фирми и наименования) работят и от кои не са доволни. Мисля, че на всички ще им бъде интересно и полезно да прочетат за тези неща. 

Аз карам И дизелови автомобили от 1997г. , досега НЕ съм имал никакви проблеми. Зареждам само от ОМВ, гледам свещите и акумулатора да са ми наред и ползвам добавка CASTROL TDA!
След стандартното изчакване за загряване на свещи само въртя и паля. Това е!
П.П. Тази добавка предпазва дюзите от замърсяване, НО НЕ ГИ ЧИСТИ и предпазва нафтата от замръзване! При вече замърсени дюзи се слагат други добавки, но до сега не съм го допускал и нямам опит с тях! Шишенцето си има дозатор и се сипва една доза на пълно зареждане ПРЕДИ да се сипе нафтата. Едно шише стига за около 3 години и струва 15лв. в представителството на CASTROL. Мисля че си струва!
След стандартното изчакване за загряване на свещи само въртя и паля. Това е!
П.П. Тази добавка предпазва дюзите от замърсяване, НО НЕ ГИ ЧИСТИ и предпазва нафтата от замръзване! При вече замърсени дюзи се слагат други добавки, но до сега не съм го допускал и нямам опит с тях! Шишенцето си има дозатор и се сипва една доза на пълно зареждане ПРЕДИ да се сипе нафтата. Едно шише стига за около 3 години и струва 15лв. в представителството на CASTROL. Мисля че си струва!
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
То не знам дали се е родил толкова психически увреден индивид, който съзнателно би сипал бензин да дизелов хубав автомобил
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
BMW///M-ma6inata написа:То не знам дали се е родил толкова психически увреден индивид, който съзнателно би сипал бензин да дизелов хубав автомобил






За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
Нафта досега не ми е замръзвала.Обикновено замръзва кондендензът.Става и на дълъг път.Затова ти дават съвет да си смениш филтъра,да си пълниш резервоара редовно.Принципно ако лесно палиш на студено нямаш повод за тревоги.Свещите ги пипай само ако сутрин палиш лошо и моторът ти тресе много.Като добавка ти препоръчвам горещо CASTROL TDA по всяко време,и лятото даже.Върши чудеса.Ползвам само нея от години. Това с бензина си е глупост.Има си добавки.ANTI GEL на STP е специално за тази работа,ма трябва да стане -20,за да ти трябва.Другата добавка е STP 3008,в синята тубичка.Тя е за премахване на водата в нафтата.Ако пък искаш слагай и спирт за горене.Той също абсорбира водата.Ама CASTROL TDA е най евтино и най-добро.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани