проблем с е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- oxi1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София-Перник
- Кара: bmw e46
проблем с е46 320д
нов съм във форума взех си го преди няколко дни 2001г е 136кс проблема е следния като я карам и я надуя на 3000 оборота има някаква вибрация след което губи мощност и забива муцуната след известно време се оправя не го прави постоянно но не е приятно 

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- oxi1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София-Перник
- Кара: bmw e46
колеги след няколко диагностики нищо не излиза колата продължава като я карам на 5ск след 3000 оборота започва да тресе и загубва мощност и изпада във авария след известно време се оправя явно трябва да я карам във дару кар да ми свалят кожата възможно ли е да е дебитомера 

- oxi1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София-Перник
- Кара: bmw e46
не се оправи а след смяната на егр клапана започна да ми примърдва на ниски обороти преди да го сменя него правеше но и стария беше изолиран и си мислех че от там е проблема но не е явно е дебитомера 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
oxi1 написа:не се оправи а след смяната на егр клапана започна да ми примърдва на ниски обороти преди да го сменя него правеше но и стария беше изолиран и си мислех че от там е проблема но не е явно е дебитомера
То и колегата plamen_hh имаше такива съмнения, но питай го каква е разликата след смяната на дебитомера

- oxi1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София-Перник
- Кара: bmw e46
Проблема със вибрацията и изпадането във авария решен оказа се че турбото набива по голямо налягане купих клапан регулатор на турбото а се оказа че някой идиот е разменил входа и изхода на клапана и той действа на обратно 156лв на вятара 

oxi1 написа:Проблема със вибрацията и изпадането във авария решен оказа се че турбото набива по голямо налягане купих клапан регулатор на турбото а се оказа че някой идиот е разменил входа и изхода на клапана и той действа на обратно 156лв на вятара
Не са на вятъра повярвай ми после ще се чудиш що не върви колата или защо забива

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
oxi1 написа:Проблема със вибрацията и изпадането във авария решен оказа се че турбото набива по голямо налягане купих клапан регулатор на турбото а се оказа че някой идиот е разменил входа и изхода на клапана и той действа на обратно 156лв на вятара
Колега я опиши точно как усешташе тази вибрация? Чуваше ли нещо като чукане на аванс? Имаше ли бял пушек когато изпадаше в авариен режим?
- oxi1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София-Перник
- Кара: bmw e46
като го изрежа над 3200 оборота почва да тресе и става по шумен турбото до тия обороти трябва да набива по силно и след 3000 трябва да намали налягането а при мен не спираше и не изкаше да работи добре и изпадаше във авария за да не не се прецака двигателя но при мен вакума си беше здрав някой явно го е свалял и после е объркал посоките 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани