губи мощност и прекъсва :( от какво е ????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
губи мощност и прекъсва :( от какво е ????
на моето 316 . като дам газ и карам продължително на 3500-4000 оборота (3-4 сек.) и колата започва да губи мощност и да прекъсва а по време на ускорение като стигне около 5000 оброта и изведнаж забива муцуната и започва да прекасва . като пусна газта да паднат оборотите до 1000 , след това трагва с нова сила . от какво е този проблеем ;((( плаче ми се вече . от помпата ли е ???? помагаите колеги .
- BKirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: губи мощност и прекъсва :( от какво е ????
По симптомите, които описваш ми прилича на прекалено обогатена горивна смес. От 4500 както е на скорост и отпуснат педал на газта, сместа обеднява, защото се прекъсва достъпа на гориво през дюзите, и се изстрелва отново, докато не се преобогати отново. Причините може да бъдат няколко, само диагностиката може да покаже. От ламбда сонда до пикаещи дюзи и дебитомер. Възможно е да бъде от много неща. Единствената самодиагностика, която можеш да си направиш е състоянието на запалителните свещи, ауспуха и разхода на гориво и /или/ на масло. Когато се смесва повече бензин и по-малко въздух от пределно допустимото, цвета на изолатора на свещите има черен цвят, при нормална горивна смес са светло до по-тъмно кафяви /в зависимост от това колко се ръчка и дали се кара повече, или по- малко на градско движение/, при обеднена смес цвета е бял.
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Колега ВАЛ с КOБИЛИЦИ.От тях е,а не от сондата защото ако е от нея колата ще пркъсва и на малките обороти не на голямите само.Това е проблема на М40. 

Последна промяна stef4o_BMW на 11 Ное 2008, 23:18, променена общо 1 път

- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Както е написал колегата,вал и кобилици ако си с М40,щом на по ниски прекъсва,а после на 5к направо забива муцуната,и ако кажеш че после като смениш на горна предавка се зачудва докато не паднат оборотите няма какво друго да е.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
прави сте колеги , като включа на по следваща скорост колата се зачудва в чвите сек и след това се изстрелва .цапа ми ауспуха , негори масло . ходих на диагностика казаха че всичко е ок . смених свещи , всякакви филтри и т.н все 1 и сащ проблем
(( вазможно ли е ремъка да не ми е зацепен правилно ??? и ако е вал с кубилици какво трябва да правя помагаите колегии
(( и ако карам колата с този проблем опасно ли е ???


- pepo_kn
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: Кюстендил , София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 cabrio e36
- Мечтае да кара: CSL; tii
Не мога да ти кажа с какво се проверява или кой , но все пак ако имаш човек който разбира ( в центровете на БМВ най-вероятно ) и необходимата техника провери управлението на буталата. Постоянно ли ти го прави тоя номер , или като позагрее малко се пооправя ?
Дано не е това , че ще имаш много проблеми ако не го оправиш . А ремонта е невероятно скъп .

Дано не е това , че ще имаш много проблеми ако не го оправиш . А ремонта е невероятно скъп .
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!


toni3d1 написа:прави сте колеги , като включа на по следваща скорост колата се зачудва в чвите сек и след това се изстрелва .цапа ми ауспуха , негори масло . ходих на диагностика казаха че всичко е ок . смених свещи , всякакви филтри и т.н все 1 и сащ проблем(( вазможно ли е ремъка да не ми е зацепен правилно ??? и ако е вал с кубилици какво трябва да правя помагаите колегии
(( и ако карам колата с този проблем опасно ли е ???
А сутрин трака ли?
toni3d1 написа:прави сте колеги , като включа на по следваща скорост колата се зачудва в чвите сек и след това се изстрелва .цапа ми ауспуха , негори масло . ходих на диагностика казаха че всичко е ок . смених свещи , всякакви филтри и т.н все 1 и сащ проблем(( вазможно ли е ремъка да не ми е зацепен правилно ??? и ако е вал с кубилици какво трябва да правя помагаите колегии
(( и ако карам колата с този проблем опасно ли е ???
А сутрин трака ли?
двигателя нечука изобщо . пали мн лесно и никакво чукане няма . чувал съм студен двигател . моя нечука така ! изобщо нито чукане има нито нищо . но неможе да издържа на високи обороти . все 1 ми свършва бензина започва 1но прекъсване . но бензин си имам . двигателя нечука ! а ходих на диагностика казаха че всичко е наред ама те я гледат на 800 оборота а не в движение на над 4000 . нз колеги затова искам вашия съвет . помогнете плс.
- BKirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
и аз бях с м40 и на 5000 ако прекъсва ( все едно ти свършва бенза) и се замисля когато вкараш следващата скорост това е от вала и кобилиците.
да прекасва днес я пробвах . значи карах я на 4000 оборота и няма проблем на 5 000 сащо . даржах я няколко сек. давам газ и трагва и забелязах че точно на 5 800 от там нататак неще повече . ня място дадох рязко гас докраи и стигнах над 6 000 оборота но за малко . след това като пуснах газта , оборотите паднаха а двигателя взе да тресе все 1 ще огасне и след 2 сек . инжекциона подаде газ и го стабилизира и двигателя взе да си работи нормално и да си държи 800 оборота . иначе караха на 5 000 няколко сек и нямаше проблем но стигне ли 5 800 и край . повече неще ! бавничко каточели вдига ама мен ме е страх да я даржа на такива обороти .
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани