Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34
Гледам доста хора пускат теми дали даден диференциал от дизел дали ще стане на бензин и обратно и какви ще са последствията.Та и мен ме интересува нещо подобно
затова отварям тема но и да кажете и за другите модели просто от 525 М50 става на 520 М50 но...и с две думички какви ще са последствията от интервенцията.Мен лично ме интересува от 530 М60 автомат дали ще стане на 525 М51 последствията са ми ясни на мене
Прилагам и една табличка с която може да си изчислите промяната на скороста спрямо оборотите след поставяне на нов диференциал с различно от вашето предавателно число.






Прилагам и една табличка с която може да си изчислите промяната на скороста спрямо оборотите след поставяне на нов диференциал с различно от вашето предавателно число.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Дино , аз знам ,че дифовете за турбодизелите са с различна стъпка на червячната двойка (короната и пиньона) - по-дълбока заради големия въртящ момент в къс работен диапазон
Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете
Георги Пенчев

Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете

Георги Пенчев
Дани идеята ти е хубава
Е34 тдс автомат достига максималната си скорост на 1000оборота преди ограничитела.
С по-къс диф мотора би се мъчил по-малко-на мен ми направило впечатлени като потегля с газ до долу на 1-ва до около 55км/ч и като включи 2-ра от 60-до 80км/ч е мудна,чак след 80 почва да се набира както си трябва,на 3-та също се получава такава ''дупка''.Идва си дълъг тоя диф
За ствместимост не мога нищо да кажа-нека колегите,които са се занимавали да споделят опита си

Е34 тдс автомат достига максималната си скорост на 1000оборота преди ограничитела.
С по-къс диф мотора би се мъчил по-малко-на мен ми направило впечатлени като потегля с газ до долу на 1-ва до около 55км/ч и като включи 2-ра от 60-до 80км/ч е мудна,чак след 80 почва да се набира както си трябва,на 3-та също се получава такава ''дупка''.Идва си дълъг тоя диф

За ствместимост не мога нищо да кажа-нека колегите,които са се занимавали да споделят опита си


by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Penchev написа:Дино , аз знам ,че дифовете за турбодизелите са с различна стъпка на червячната двойка (короната и пиньона) - по-дълбока заради големия въртящ момент в къс работен диапазон![]()
Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете![]()
Георги Пенчев
Има логика в това което казваш но все пак М60 има повече въртящ момент от TDS-а не мисля че това ще е проблем.Мисълта ми дали ще паснат моите полуоски кардана ейтия работи по програма излизат еднакви то насичкато отгоре и кутията на М60 е 5НР18

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
dinozab написа:Penchev написа:Дино , аз знам ,че дифовете за турбодизелите са с различна стъпка на червячната двойка (короната и пиньона) - по-дълбока заради големия въртящ момент в къс работен диапазон![]()
Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете![]()
Георги Пенчев
Има логика в това което казваш но все пак М60 има повече въртящ момент от TDS-а не мисля че това ще е проблем.Мисълта ми дали ще паснат моите полуоски кардана ейтия работи по програма излизат еднакви то насичкато отгоре и кутията на М60 е 5НР18
Тва М60 какво беше бе Дани?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
БАНСИНГ написа:от 525i нагоре дифовете са другизахващане и тн. не е само предавателното число
и няма как да стане на 20-ка или дизелова е34
Колега сигорен ли си щото полуоските и захващането към кардана на на М51 и М60 са еднакви излизат под един същи номер само на М60 има два допълнителни тампона за закрепянето на диференциала но мисля че това не е проблем

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
БАНСИНГ написа:от 525i нагоре дифовете са другизахващане и тн. не е само предавателното число
и няма как да стане на 20-ка или дизелова е34
От М50В25 нагоре колега задния мост/захващането на дифа са еднакви

Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На Е34 има три вида задни мостове едните се вграждат на 518,520,524td,525tds във всичките им модификации ,втория тип е на 525,530,535,540 както и на 518 седан от 1989 до 1991г. и третият тип е на М сериите като аз лично невиждам разлика между втория и третия тип
Другата разлика и можеби по-съществена че при първия вид дифа е захванат само с един тампон а при втория и третия дифа е захванат с три тампона.

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Един колега с е34 м30б35 след като си счупи дифа, понеже му е в повече POWERA
се опитахме да му сложим от м50б20, ама не влааа, та силно се съмниявам да са еднакви захватите при всички модели е34

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
и аз съм на мнение че не стават
захващането на кардана е с 6 а не с 4
болта
захващането на дифа е по друго
по голям е мисля
полуоските и те маи няма да станат ако не се лъжа
захващането на кардана е с 6 а не с 4
болта
захващането на дифа е по друго
по голям е мисля
полуоските и те маи няма да станат ако не се лъжа

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ве ти много знаеш ве...то сега е хладно и много взе да знаешdinozab написа:На Е34 има три вида задни мостове едните се вграждат на 518,520,524td,525tds във всичките им модификации ,втория тип е на 525,530,535,540 както и на 518 седан от 1989 до 1991г. и третият тип е на М сериите като аз лично невиждам разлика между втория и третия типДругата разлика и можеби по-съществена че при първия вид дифа е захванат само с един тампон а при втория и третия дифа е захванат с три тампона.


26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани