Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

Мнение от dinozab » 10 Ное 2008, 17:12

Гледам доста хора пускат теми дали даден диференциал от дизел дали ще стане на бензин и обратно и какви ще са последствията.Та и мен ме интересува нещо подобно :mhihi: :mhihi: :mhihi: затова отварям тема но и да кажете и за другите модели просто от 525 М50 става на 520 М50 но...и с две думички какви ще са последствията от интервенцията.Мен лично ме интересува от 530 М60 автомат дали ще стане на 525 М51 последствията са ми ясни на мене :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Прилагам и една табличка с която може да си изчислите промяната на скороста спрямо оборотите след поставяне на нов диференциал с различно от вашето предавателно число.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Ное 2008, 0:22

Дино , аз знам ,че дифовете за турбодизелите са с различна стъпка на червячната двойка (короната и пиньона) - по-дълбока заради големия въртящ момент в къс работен диапазон :!:

Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете :roll:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Ное 2008, 9:21

Дани идеята ти е хубава :lol:
Е34 тдс автомат достига максималната си скорост на 1000оборота преди ограничитела.
С по-къс диф мотора би се мъчил по-малко-на мен ми направило впечатлени като потегля с газ до долу на 1-ва до около 55км/ч и като включи 2-ра от 60-до 80км/ч е мудна,чак след 80 почва да се набира както си трябва,на 3-та също се получава такава ''дупка''.Идва си дълъг тоя диф :roll:
За ствместимост не мога нищо да кажа-нека колегите,които са се занимавали да споделят опита си :help:
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 11 Ное 2008, 9:42

Penchev написа:Дино , аз знам ,че дифовете за турбодизелите са с различна стъпка на червячната двойка (короната и пиньона) - по-дълбока заради големия въртящ момент в къс работен диапазон :!:

Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете :roll:


Георги Пенчев

Има логика в това което казваш но все пак М60 има повече въртящ момент от TDS-а не мисля че това ще е проблем.Мисълта ми дали ще паснат моите полуоски кардана ейтия работи по програма излизат еднакви то насичкато отгоре и кутията на М60 е 5НР18 :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Ное 2008, 10:42

dinozab написа:
Penchev написа:Дино , аз знам ,че дифовете за турбодизелите са с различна стъпка на червячната двойка (короната и пиньона) - по-дълбока заради големия въртящ момент в къс работен диапазон :!:

Според мен не е оферта това ,дано Любака се включи или Роската , доста такива случаи са им минали неминуемо през ръцете :roll:


Георги Пенчев

Има логика в това което казваш но все пак М60 има повече въртящ момент от TDS-а не мисля че това ще е проблем.Мисълта ми дали ще паснат моите полуоски кардана ейтия работи по програма излизат еднакви то насичкато отгоре и кутията на М60 е 5НР18 :roll:


Тва М60 какво беше бе Дани?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2008, 11:01

Zubcho написа:
Тва М60 какво беше бе Дани?


:shock:
http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m60.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 11 Ное 2008, 12:27

[/quote]Тва М60 какво беше бе Дани?[/quote]

Ей това в подписа ми :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Ное 2008, 12:39

2по20is :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: някаде там далеч на юг

Мнение от БАНСИНГ » 11 Ное 2008, 16:32

от 525i нагоре дифовете са други :idea: захващане и тн. не е само предавателното число :!: и няма как да стане на 20-ка или дизелова е34 ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 11 Ное 2008, 17:08

БАНСИНГ написа:от 525i нагоре дифовете са други :idea: захващане и тн. не е само предавателното число :!: и няма как да стане на 20-ка или дизелова е34 ;)

Колега сигорен ли си щото полуоските и захващането към кардана на на М51 и М60 са еднакви излизат под един същи номер само на М60 има два допълнителни тампона за закрепянето на диференциала но мисля че това не е проблем :roll:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Ное 2008, 17:22

БАНСИНГ написа:от 525i нагоре дифовете са други :idea: захващане и тн. не е само предавателното число :!: и няма как да стане на 20-ка или дизелова е34 ;)


От М50В25 нагоре колега задния мост/захващането на дифа са еднакви :idea:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 11 Ное 2008, 17:47

На Е34 има три вида задни мостове едните се вграждат на 518,520,524td,525tds във всичките им модификации ,втория тип е на 525,530,535,540 както и на 518 седан от 1989 до 1991г. и третият тип е на М сериите като аз лично невиждам разлика между втория и третия тип :roll: Другата разлика и можеби по-съществена че при първия вид дифа е захванат само с един тампон а при втория и третия дифа е захванат с три тампона.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 11 Ное 2008, 17:51

Един колега с е34 м30б35 след като си счупи дифа, понеже му е в повече POWERA :mhihi: се опитахме да му сложим от м50б20, ама не влааа, та силно се съмниявам да са еднакви захватите при всички модели е34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Ное 2008, 20:20

и аз съм на мнение че не стават

захващането на кардана е с 6 а не с 4
болта
захващането на дифа е по друго
по голям е мисля
полуоските и те маи няма да станат ако не се лъжа :roll:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Ное 2008, 23:16

dinozab написа:На Е34 има три вида задни мостове едните се вграждат на 518,520,524td,525tds във всичките им модификации ,втория тип е на 525,530,535,540 както и на 518 седан от 1989 до 1991г. и третият тип е на М сериите като аз лично невиждам разлика между втория и третия тип :roll: Другата разлика и можеби по-съществена че при първия вид дифа е захванат само с един тампон а при втория и третия дифа е захванат с три тампона.
ве ти много знаеш ве...то сега е хладно и много взе да знаеш :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook