Втори акумулатор ?
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Madmax написа:При 520 акумулаторът е при двигателя, при 525 и нагоре е под задната седалка, защото отпред няма място. Така мисля аз.
Само с това не съм съгласен моята 520-ка е с акумулатор под задната седалка.
Както казва дизелбоя единия акумулатор е за оригиналната аларма, аз съм със оригинална такава и може би не се изразих правилно, ако купя втори акумулатор и го закача на предните куплунги вероятно няма да имат връзка помежду си двата акумулатора въпроса е дали и ще имам ли по мощен ток за запалване заради това че част от консуматорите ще черпят ток от единия а други от другия.
А по въпроса дали ми трябва си е мое лично решение и знам за какво ми трябва

grnka това че е в купето не го предпазва съвсем от студа, да не мислиш че сутрин в купето е по-топло от навън

May the BMW force be with you!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
А как ще определиш кои консуматори от кой ак ще се хранят. За храненето - лесно - доста диоди /схема ИЛИ/. Но за зареждането как /релета?/?Vasilen написа:дали и ще имам ли по мощен ток за запалване заради това че част от консуматорите ще черпят ток от единия а други от другия.
Още в завода е помислено по въпроса за паленето - на стартер доста от консуматорите се изключват.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Tod написа:Доста по-топло е, навън духа вятър,вали сняг... А вътре не!![]()
![]()
Ейййй ся що термометъра показва вътре 0 градуса а външния и той 0 градуса, че нема да го вее вятър да ама за 8-10 часа навън всичко изстива и в купето

Ще взема да пробвам да видя дали под седалката не е по топло

ако има 1-2 градуса разлика ще се откажа от втори акумулатор

ivantchoG за консуматорите би трябвало в завода да са помислили след като са сложили два куплунга за акумулатори

Някой има ли наясно как точно са свързани двата акумулатора в цялата система ?
May the BMW force be with you!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
ами може и да сте први но пак имам пак 2
DD
DD
DD но не мисля 4е като падне единия и другия пада все пак няма логика но както и да е темата беше добра и интересна
ще видим може и с един може и с 2
поздрави и от мен



ще видим може и с един може и с 2
поздрави и от мен



еееее как сте я поткарали с тия акумолатории моя съвете да де не се мисли за такива работи защото алтернатора няма да може даа ги пълнии и че спапеш и двата акумолатора сложи си малък 5 амперов само за алармата и внимавай как гисврзваш ще ти трябват диоди да не се полущи скачени съдове ако искаш ше те светна
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани