въпросче... колко дуракоустойчив е М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Ное 2008, 20:14

Дам в гаража, и събота и неделя я изкарвайте да я миете с кофата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 10 Ное 2008, 20:18

bmwfena написа:ама забравихте нещо че тия мотори са на много ама много хил.километри.Аз моя не ебавам да го ръгам на ограничител щото веднъж ми показаха един който много обичали да го карат на ограничител и беше скъсал клапан :( :( :( малиииии-бутало-леш глава-леш биелата -крива цилиндъра надран.И ко стаа тогава-нов маторррр :mhihi: :mhihi: :mhihi: въздържайте се да ги ръчкате много много-не забравяйте че са старци вече :confused: :confused: пазете ги за да ви карат още много защото те са способни да го направят :!: :!: :!: :!:


Мдааа мойта жена беше изпуснала веднъж на ограничител колата ,а тя е на газ и беше подминала червените обороти... :mhihi: :mhihi: Жени кво да ги правиш.... Бавно мислят.... Иначе чукна клапан (клапани) незнам колко е чукнала тогава щото като го отворихме имаше 4 КРИВИ ... НО НЕ СЧУПЕНИ... Хванах и си ги смених заедно с повдигачите и водачите...И сега като излезе от сервиза ще е супер... Цената хич не е тлъста... Аз като си я отворих и и смених всичко... И няма да ми излезе повече от 500-600лв... Което според мене си е супер цена...
Най-ме учуди че не счупи клапаните а само ги кривна.... С крив клапан я карах около 10 000км... И нищо всичко си е ок.... Така че мотора е перфектен...Щом на този тест издържа просто нямам думи...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 10 Ное 2008, 20:52

има двигатели и двигатели
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 10 Ное 2008, 21:07

павката написа:има двигатели и двигатели
както и стопани и паласпури :mhihi: :mhihi: аз съм от първите :!: :!:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Ное 2008, 0:12

Все пак за да държи на такива зверщини си трябва и внимание и качествена поддръжка.И Киро Илиев и аз ,както и още няколко колеги караме с 10W-60 масло на Кастрол ,това в комбинация с изправен ангренаж (!) :arrow: неразстегната верига и напълно изправна охладителна уредба си гарантира издръжливоста на мотора :D Много са издръжливи ,наистина се очудвам на моменти ...

За блоковете - Радо РФ е много прав , на морето ТОМ-и сглоби една Е30-ска с турбиниран от него М10В18 мотор ,чийто блок :shock: седя :shock: 2 години :!: :shock: :!: в пръста заровен зад гаража му :shock: и точно този блок бе почистен ,подготвен и този блок и в момента се кара ,карал съм я и аз колата и просто ,нямам думи :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Най-великата марка :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 11 Ное 2008, 3:17

аз пьк нямам ограни4ител..абе хубаво сте подхванали тази тема за оборотите искам да попитам някои знаещ..ако приемем 4е механиката издьржи например на 10000 оборота на този двигател м50б20 еку ще се справи ли с натоварването?приемаме 4е няма ограни4ител а двигателя като механика може да поеме 10000 оборота без проблеми
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 11 Ное 2008, 5:17

ddddk написа:Обещавам следващия път да не се давам толкова лесно на аудито :mhihi:

:yes: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2008, 8:35

S 70/3 написа:аз пьк нямам ограни4ител..абе хубаво сте подхванали тази тема за оборотите искам да попитам някои знаещ..ако приемем 4е механиката издьржи например на 10000 оборота на този двигател м50б20 еку ще се справи ли с натоварването?приемаме 4е няма ограни4ител а двигателя като механика може да поеме 10000 оборота без проблеми
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?


Интересно ми е как ще го направиш да се развърта толко, като не знаеш с "ЕКУ-то" какво ще стане ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Ное 2008, 8:46

Тоя двигател е крайно далеч от такива свръх високи честоти на въртене :nono:

То нито валовете са му за това проектирани ,нито всмукателен и изпускателен колектор ,абе какво изброявам ,просто нищо няма да стане ...Даже си мисля ,че дори чисто нов след разработка на максимум 8000 мин-1 ще се смели и ще трябва да иде на боклука :idea:

Помислете си тези машини ,които се въртят над 8000 мин-1 с какви колянови валове са, с каква бутало-мотовилкова група са , с какво управление и т.н.


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от prestige6969 » 11 Ное 2008, 9:40

По отношение на презорване на колата абсолютно не съм привърженик и Бисер е много прав, че нашите коли са на възраст. Но друго отдавна ми прави впечатление , че винаги ще се намери някой от колегите да се заяде или избъзика нещо по адрес на някой!!!!!!!!!!
Питам ги тези хора, познават ли човека отсреща , комплекси ли избиват или не ги е блъскал живота, т.е. май са им малко обеците на ухото!!!!!!!!!Този форум е за помощ и съвети, а не за заяждане и грандомания.
Молба към Ж. Пенчев и Постман - да се предупреждават и никаква толерантност към такива изказвания!!!!!!!!
Всеки заслужава уважение и внимание!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2008, 9:54

prestige6969 написа:По отношение на презорване на колата абсолютно не съм привърженик и Бисер е много прав, че нашите коли са на възраст. Но друго отдавна ми прави впечатление , че винаги ще се намери някой от колегите да се заяде или избъзика нещо по адрес на някой!!!!!!!!!!
Питам ги тези хора, познават ли човека отсреща , комплекси ли избиват или не ги е блъскал живота, т.е. май са им малко обеците на ухото!!!!!!!!!Този форум е за помощ и съвети, а не за заяждане и грандомания.
Молба към Ж. Пенчев и Постман - да се предупреждават и никаква толерантност към такива изказвания!!!!!!!!
Всеки заслужава уважение и внимание!!!!!


Абе мислих да ти отговарям за твоето писание и пазенето на колата ти, ама айде ще пропусна. :mhihi: Карайте си бмвенцата на 2000 оборота и толко ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 11 Ное 2008, 14:25

малко избягахме от темата колеги, ама нищо ;)

като цяло извода за мен е, че мотора Е ДУРАКОУСТОЙЧИВ.

Друг въпрос е колко може да издържи все пак на претоварване един 15 годишен двигател, защото не само километрите (часовете работа) амортизират агрегата, но и времето.

Така, че спокойно каране плюс от време на време да му чуя гласа на тези 6 бутала :bowdown:

Абе, да ви споделя, като я взех колата и качих жената да я возя и като го натиснах е тъй само да му чуя гласеца на звяра... жената каза: "АЗ ПОВЕЧЕ В РЕНОТО НЕ СЕ КАЧВАМ!"

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 11 Ное 2008, 18:46

Моята моторетка засега си цъка като часовник. Удря си лесно прекъсвача, макар че ми се е случвало доста рядко. За мен едно скапване на двигателя ще е причина да го заменя с по-голям :). Мисля, че М50 е много здрав двигател, ако се поддържа добре, не се юрка като е студен и не се вкарва твърде много в червеното. Все пак червеното почва на над 6К, а в общия случай 6000 оборота са си достатъчни :).
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 11 Ное 2008, 21:30

S 70/3 написа:аз пьк нямам ограни4ител..абе хубаво сте подхванали тази тема за оборотите искам да попитам някои знаещ..ако приемем 4е механиката издьржи например на 10000 оборота на този двигател м50б20 еку ще се справи ли с натоварването?приемаме 4е няма ограни4ител а двигателя като механика може да поеме 10000 оборота без проблеми
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?



ще удариш клапан най вероятно още на 8,8500

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Ное 2008, 22:39

не говоря че трее да се кара като мома :mhihi: :mhihi: мисля ча в диапазона до 5000-5500 оборота се усеща силата на мотора-не мога да разбера ква сила търсите от мотор който все пак е правен за не спортно каране .М50 е мотор с много мазен звук много уравновесен и смея да кажа страшно издръжлив и здрав но в ръцете на стопанин а не на шарлатанин.На шарлатанина и трактор да му дадеш той ще покаже биелата през блока камо ли на едно БМВ.Не че е опасно да се кара до ограничител но не постоянно.Все пак тва не е пистов мотор на който двигателя е правен точно за такъв стил каране.Сега някой ще каже-а ве карайте си ги като баби аз мойто го мачкам яко.Тва си е негов проблем ако исках спортно БМВ немаше да си купя с М50 матор а щях да си измисля неква машинка дето се кара с много странично ускорение.Купил съм си БМВ което си върви мазно възможно най евтиния начин-карам на газ и съм доволен много-автоматик -щото ме мързи да натискам много педали и да сменям скорости.живи и здрави-айде джаооо :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook