въпросче... колко дуракоустойчив е М50В20
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
bmwfena написа:ама забравихте нещо че тия мотори са на много ама много хил.километри.Аз моя не ебавам да го ръгам на ограничител щото веднъж ми показаха един който много обичали да го карат на ограничител и беше скъсал клапан![]()
![]()
малиииии-бутало-леш глава-леш биелата -крива цилиндъра надран.И ко стаа тогава-нов маторррр
![]()
![]()
въздържайте се да ги ръчкате много много-не забравяйте че са старци вече
![]()
пазете ги за да ви карат още много защото те са способни да го направят
![]()
![]()
![]()
Мдааа мойта жена беше изпуснала веднъж на ограничител колата ,а тя е на газ и беше подминала червените обороти...


Най-ме учуди че не счупи клапаните а само ги кривна.... С крив клапан я карах около 10 000км... И нищо всичко си е ок.... Така че мотора е перфектен...Щом на този тест издържа просто нямам думи...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
има двигатели и двигатели
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Все пак за да държи на такива зверщини си трябва и внимание и качествена поддръжка.И Киро Илиев и аз ,както и още няколко колеги караме с 10W-60 масло на Кастрол ,това в комбинация с изправен ангренаж (!)
неразстегната верига и напълно изправна охладителна уредба си гарантира издръжливоста на мотора
Много са издръжливи ,наистина се очудвам на моменти ...
За блоковете - Радо РФ е много прав , на морето ТОМ-и сглоби една Е30-ска с турбиниран от него М10В18 мотор ,чийто блок :shock: седя
2 години :!:
в пръста заровен зад гаража му
и точно този блок бе почистен ,подготвен и този блок и в момента се кара ,карал съм я и аз колата и просто ,нямам думи
Най-великата марка
Георги Пенчев


За блоковете - Радо РФ е много прав , на морето ТОМ-и сглоби една Е30-ска с турбиниран от него М10В18 мотор ,чийто блок :shock: седя







Най-великата марка




Георги Пенчев
аз пьк нямам ограни4ител..абе хубаво сте подхванали тази тема за оборотите искам да попитам някои знаещ..ако приемем 4е механиката издьржи например на 10000 оборота на този двигател м50б20 еку ще се справи ли с натоварването?приемаме 4е няма ограни4ител а двигателя като механика може да поеме 10000 оборота без проблеми
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
S 70/3 написа:аз пьк нямам ограни4ител..абе хубаво сте подхванали тази тема за оборотите искам да попитам някои знаещ..ако приемем 4е механиката издьржи например на 10000 оборота на този двигател м50б20 еку ще се справи ли с натоварването?приемаме 4е няма ограни4ител а двигателя като механика може да поеме 10000 оборота без проблеми
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?
Интересно ми е как ще го направиш да се развърта толко, като не знаеш с "ЕКУ-то" какво ще стане

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Тоя двигател е крайно далеч от такива свръх високи честоти на въртене
То нито валовете са му за това проектирани ,нито всмукателен и изпускателен колектор ,абе какво изброявам ,просто нищо няма да стане ...Даже си мисля ,че дори чисто нов след разработка на максимум 8000 мин-1 ще се смели и ще трябва да иде на боклука
Помислете си тези машини ,които се въртят над 8000 мин-1 с какви колянови валове са, с каква бутало-мотовилкова група са , с какво управление и т.н.
Георги Пенчев

То нито валовете са му за това проектирани ,нито всмукателен и изпускателен колектор ,абе какво изброявам ,просто нищо няма да стане ...Даже си мисля ,че дори чисто нов след разработка на максимум 8000 мин-1 ще се смели и ще трябва да иде на боклука

Помислете си тези машини ,които се въртят над 8000 мин-1 с какви колянови валове са, с каква бутало-мотовилкова група са , с какво управление и т.н.
Георги Пенчев
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
По отношение на презорване на колата абсолютно не съм привърженик и Бисер е много прав, че нашите коли са на възраст. Но друго отдавна ми прави впечатление , че винаги ще се намери някой от колегите да се заяде или избъзика нещо по адрес на някой!!!!!!!!!!
Питам ги тези хора, познават ли човека отсреща , комплекси ли избиват или не ги е блъскал живота, т.е. май са им малко обеците на ухото!!!!!!!!!Този форум е за помощ и съвети, а не за заяждане и грандомания.
Молба към Ж. Пенчев и Постман - да се предупреждават и никаква толерантност към такива изказвания!!!!!!!!
Всеки заслужава уважение и внимание!!!!!
Питам ги тези хора, познават ли човека отсреща , комплекси ли избиват или не ги е блъскал живота, т.е. май са им малко обеците на ухото!!!!!!!!!Този форум е за помощ и съвети, а не за заяждане и грандомания.
Молба към Ж. Пенчев и Постман - да се предупреждават и никаква толерантност към такива изказвания!!!!!!!!
Всеки заслужава уважение и внимание!!!!!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
prestige6969 написа:По отношение на презорване на колата абсолютно не съм привърженик и Бисер е много прав, че нашите коли са на възраст. Но друго отдавна ми прави впечатление , че винаги ще се намери някой от колегите да се заяде или избъзика нещо по адрес на някой!!!!!!!!!!
Питам ги тези хора, познават ли човека отсреща , комплекси ли избиват или не ги е блъскал живота, т.е. май са им малко обеците на ухото!!!!!!!!!Този форум е за помощ и съвети, а не за заяждане и грандомания.
Молба към Ж. Пенчев и Постман - да се предупреждават и никаква толерантност към такива изказвания!!!!!!!!
Всеки заслужава уважение и внимание!!!!!
Абе мислих да ти отговарям за твоето писание и пазенето на колата ти, ама айде ще пропусна.


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
малко избягахме от темата колеги, ама нищо
като цяло извода за мен е, че мотора Е ДУРАКОУСТОЙЧИВ.
Друг въпрос е колко може да издържи все пак на претоварване един 15 годишен двигател, защото не само километрите (часовете работа) амортизират агрегата, но и времето.
Така, че спокойно каране плюс от време на време да му чуя гласа на тези 6 бутала
Абе, да ви споделя, като я взех колата и качих жената да я возя и като го натиснах е тъй само да му чуя гласеца на звяра... жената каза: "АЗ ПОВЕЧЕ В РЕНОТО НЕ СЕ КАЧВАМ!"


като цяло извода за мен е, че мотора Е ДУРАКОУСТОЙЧИВ.
Друг въпрос е колко може да издържи все пак на претоварване един 15 годишен двигател, защото не само километрите (часовете работа) амортизират агрегата, но и времето.
Така, че спокойно каране плюс от време на време да му чуя гласа на тези 6 бутала

Абе, да ви споделя, като я взех колата и качих жената да я возя и като го натиснах е тъй само да му чуя гласеца на звяра... жената каза: "АЗ ПОВЕЧЕ В РЕНОТО НЕ СЕ КАЧВАМ!"





Моята моторетка засега си цъка като часовник. Удря си лесно прекъсвача, макар че ми се е случвало доста рядко. За мен едно скапване на двигателя ще е причина да го заменя с по-голям
. Мисля, че М50 е много здрав двигател, ако се поддържа добре, не се юрка като е студен и не се вкарва твърде много в червеното. Все пак червеното почва на над 6К, а в общия случай 6000 оборота са си достатъчни
.


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
S 70/3 написа:аз пьк нямам ограни4ител..абе хубаво сте подхванали тази тема за оборотите искам да попитам някои знаещ..ако приемем 4е механиката издьржи например на 10000 оборота на този двигател м50б20 еку ще се справи ли с натоварването?приемаме 4е няма ограни4ител а двигателя като механика може да поеме 10000 оборота без проблеми
какво ще кажат разбиращите?4е имам намерение да модифицирам двигателя така 4е да се развьрта на пове4е обороти от 7000..да естествено ще има доста модификации но ще има ли електроника за това?
ще удариш клапан най вероятно още на 8,8500
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
не говоря че трее да се кара като мома
мисля ча в диапазона до 5000-5500 оборота се усеща силата на мотора-не мога да разбера ква сила търсите от мотор който все пак е правен за не спортно каране .М50 е мотор с много мазен звук много уравновесен и смея да кажа страшно издръжлив и здрав но в ръцете на стопанин а не на шарлатанин.На шарлатанина и трактор да му дадеш той ще покаже биелата през блока камо ли на едно БМВ.Не че е опасно да се кара до ограничител но не постоянно.Все пак тва не е пистов мотор на който двигателя е правен точно за такъв стил каране.Сега някой ще каже-а ве карайте си ги като баби аз мойто го мачкам яко.Тва си е негов проблем ако исках спортно БМВ немаше да си купя с М50 матор а щях да си измисля неква машинка дето се кара с много странично ускорение.Купил съм си БМВ което си върви мазно възможно най евтиния начин-карам на газ и съм доволен много-автоматик -щото ме мързи да натискам много педали и да сменям скорости.живи и здрави-айде джаооо






32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани