E36 Vanos Coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
в момента карам Мицубиши което се продова,изяде ми главата тая кола почти не гори но само това е доброто горивната помпа се прееба на скоро струва 3600 лева.сложих неква поправена така че и ас не съм убеден че БМВ са едва ли не най големите кръвопиици
сега ваноса под 10 няма да пада в града на пък знам какво карам истински бандит на пътя

BMW POWER !
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Plamenavramov написа:DirtySouth написа:Колега ако ти е бавно 320ката вземи си по-бързия варянт 318Is (чакам храната![]()
![]()
)
Вие се хилите ама лично според мен пък и според един авер който е карал и 320 и 318is ,318-ката е доста по пъргавия вариант (ама тва за къса отсечка , дълга 320-ската рине)
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Относно това за скъпите части на баварските машини, аз лично не съм хич съгласен,че излиза много скъпо потдръжката.Да вземем например предната ни кола фиат типо 1,4
, частите за него са толкова евтини че направо ги дават на кило, за пример ще дам гарнитура на главата-15 лв муахаха, а самата смяна на гарнитурата 50
, но тя тая кола се чупи на поразия до де оправиш едно вече чакат още две неща за ремонт, като я караш като минеш през една от малкото копки по улиците имаш чувството че ще се разглоби. И се успокояваш с това че частите му са скъпи но като удариш калема и сметнеш колко пари си му понадил, ти иде да си разбиеш главата в някой ръб! За това не се залъгвайте че да потдържаш БМВ е скъпо, тъкмо обратното- евтино е защото е завидно здрава кола, която е свикнала да бъде малтретитана натискана, юркана и тн. !!!!!!!


- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
luizov написа:Plamenavramov написа:DirtySouth написа:Колега ако ти е бавно 320ката вземи си по-бързия варянт 318Is (чакам храната![]()
![]()
)
Вие се хилите ама лично според мен пък и според един авер който е карал и 320 и 318is ,318-ката е доста по пъргавия вариант (ама тва за къса отсечка , дълга 320-ската рине)
Какво значи на къса,колега? на 1-ва ли?



- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Момчетаааа пак се почва с дербито....
Спрете докато не е станало късно
А бъдещия колега мога да го посъветвам,че волана и топката се сменят,така че това не е основен критерий за състоянието на автомобила.Пич направи си една диагностика преди да я купиш,прегледайте ходовата част в какво състояние е ,а интериора и екстрериора вече са по твоя преценка
.Удари и китваници винаги личат,освен ако не са направени излючително добре,но тогава пък отново нямаш проблем.Така че успех ти желая в избора...
+1 за ИС-а
(шеувам се
)

Спрете докато не е станало късно


А бъдещия колега мога да го посъветвам,че волана и топката се сменят,така че това не е основен критерий за състоянието на автомобила.Пич направи си една диагностика преди да я купиш,прегледайте ходовата част в какво състояние е ,а интериора и екстрериора вече са по твоя преценка

+1 за ИС-а




- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Scarface_ написа:Да решил съм шестак да е ванос,пък и купето си е с по агресивна визия отвсякаде.тука ме наплашиха някякви хора които не са се качвали даже на такава машина че едва ли не поддражката е хиляди левове и никви такива.За мен БМВ е колата този път вземам знам че разхода е по висок ама няма как вълк с трева не се храни хахахахаахха
Изобщо не са те излъгали. Разбира се с това изказване не желая да охладя ентусиазма ти относно марката БМВ. Само отвори каталога в интернет за резервни части и консумативи и ще видиш какви са цените. Те са нереално високи за 4 цилиндровите двигатели, а за шестаците не е нужно да се коментира. Само от смяна на консумативи, след покупката отиват към 500 лв. Отделно имаш ремъци, ходова част, амортисьори, накладки и какво ли не, неща, които няма как да разбереш дали са сменяни от предишния собственик. Само за смяната на амортисьори плюс два тампона на задните амортисьори, реглаж на преден, заден мост и труд отиват 900 лв. Лагерите на предните колела вървят в комплект с главината /не се продават отделно/, струват 300 лв. единия! Гумен тампон на стабилизираща щанга върви 60 лв. единия. 46 лв. е единия тампон на носача. Комплект дълги шарнирни болтове е 460 лв., късите са 90 лв. Само до тук да теглим чертата и ще видиш, че не хиляда, или две, а няколко хиляди ти е поддръжката. По нашите разбити пътища е почти невъзможно да караш повече от 40000 км. без да смениш ходовата част и амортисьори. Отделно по двигателя разходите са огромни. Но това зависи предимно от поддръжката на предишния собственик.
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
plradev написа:Момчетаааа пак се почва с дербито....![]()
Спрете докато не е станало късно![]()
![]()
А бъдещия колега мога да го посъветвам,че волана и топката се сменят,така че това не е основен критерий за състоянието на автомобила.Пич направи си една диагностика преди да я купиш,прегледайте ходовата част в какво състояние е ,а интериора и екстрериора вече са по твоя преценка.Удари и китваници винаги личат,освен ако не са направени излючително добре,но тогава пък отново нямаш проблем.Така че успех ти желая в избора...
+1 за ИС-а![]()
(шеувам се
)
Няма повече


- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Re: E36 Vanos Coupe
Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава
зимай 318is пич не се залъгвай !

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: E36 Vanos Coupe
tin написа:Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава
зимай 318is пич не се залъгвай !
не не взимаи ис пич повярвай ми шестачето ше те радва повече. Много добре си се насочил не е скъпа поддръжката , и след време ше ти доиде слабичка ама това е нормално.И аз много се радвах на моята ама зе да ми идва малко повера

- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
Re: E36 Vanos Coupe
tin написа:Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава
зимай 318is пич не се залъгвай !





Пак се почна!

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Аз се прдавам
Ама не мога да разбера,човека като ясно е казал,че е избрал да си купува 320-ка,защо някой тръгва да го убеждава в противното
Дайте му съвет какво да гледа и как да постъпи при избор на 320-ка и това е ,ако нямате мннение,защо трябва да се разводнява темата........



Ама не мога да разбера,човека като ясно е казал,че е избрал да си купува 320-ка,защо някой тръгва да го убеждава в противното


Дайте му съвет какво да гледа и как да постъпи при избор на 320-ка и това е ,ако нямате мннение,защо трябва да се разводнява темата........

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Re: E36 Vanos Coupe
ceco-stz написа:tin написа:Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава
зимай 318is пич не се залъгвай !
не не взимаи ис пич повярвай ми шестачето ше те радва повече. Много добре си се насочил не е скъпа поддръжката , и след време ше ти доиде слабичка ама това е нормално.И аз много се радвах на моята ама зе да ми идва малко повера
ми мн зависи за кво му е аз като навъртам по 100км на ден тия 2 цилиндара отгоре са ми леко излишни

1. по вървеж според мен колите са еднакви или с мн малка преднина
2. звука на 20ката е по добър ама не е като на б25 щото генерецията е единична
3. градско харчат горе долу еднакво 10-12 л/100км (според зависи от джапанката)
4. извънградско на 20ката ама харчлъка е към 10-12 а на YES ката 7-10... което са си 1000-1600лв на годнина (ако си на газ 500-800лв)
5. на Yes-ката може са се сложи и ползва турбина, а на 20ката си е рисковано с тия амуминеви джаджи ...

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: E36 Vanos Coupe
tin написа:ceco-stz написа:tin написа:Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава
зимай 318is пич не се залъгвай !
не не взимаи ис пич повярвай ми шестачето ше те радва повече. Много добре си се насочил не е скъпа поддръжката , и след време ше ти доиде слабичка ама това е нормално.И аз много се радвах на моята ама зе да ми идва малко повера
ми мн зависи за кво му е аз като навъртам по 100км на ден тия 2 цилиндара отгоре са ми леко излишни![]()
1. по вървеж според мен колите са еднакви или с мн малка преднина
2. звука на 20ката е по добър ама не е като на б25 щото генерецията е единична
3. градско харчат горе долу еднакво 10-12 л/100км (според зависи от джапанката)
4. извънградско на 20ката ама харчлъка е към 10-12 а на YES ката 7-10... което са си 1000-1600лв на годнина (ако си на газ 500-800лв)
5. на Yes-ката може са се сложи и ползва турбина, а на 20ката си е рисковано с тия амуминеви джаджи ...
Батко безсмислено е да влизаме в спор 2мата с теб.Турбото едва ли го има тои в предвид за момента поне аз като си зех моята бях далеч от тия мисли.
За харчалъка също има доста исписано
Секи има виждане аз съм карал и yes-ка и не сам мн доволен секи си преценява

А за пича който е пуснал темата , зимай квото ти е на душа няма да згрешиш щом е БМВ

Последна промяна .::Братоев::. на 10 Ное 2008, 16:03, променена общо 1 път
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
plradev написа:Аз се прдавам![]()
![]()
![]()
Ама не мога да разбера,човека като ясно е казал,че е избрал да си купува 320-ка,защо някой тръгва да го убеждава в противното![]()
![]()
Дайте му съвет какво да гледа и как да постъпи при избор на 320-ка и това е ,ако нямате мннение,защо трябва да се разводнява темата........

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани