въпросче... колко дуракоустойчив е М50В20
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
въпросче... колко дуракоустойчив е М50В20
Здравейте Колеги,
Голяма простотия направих днес!
Ей тъй от нищото на светофара тръгвам и отзаде ми едно ауди и изскача в ляво и на мен к`во ми трябваше - педала до долу! ОБАЧЕ аудито ме догони ей тъй на както беше дължина и малко отзад!
Втора и газ, а аудито ме задминава. И аз а още малко - а още малко, сякащ имаше още въздух колата, обаче изведнъж придръпна за милисекунда и пак почна да набира
И ТОГАЗ ПОГЛЕДНАХ
ТОЙ МОТОРА НА 6500 об/мин.
Веднага изключих от скорост.
Та въпроса ми е окотих ли го двигателя или това придръпване е защита от такива дураци като мене
Апропо, аудито като замина видях, че има бурии (ауспуси де) от ляво и от дясно, та и намерих и аз на кой да се перча
Моля, да споделите, дали съм издухал гарнитура или по-голяма беля или пък съм късметлия и може да ми се е разминало
Поздрави и в очакване за вашите коментари
Д
Голяма простотия направих днес!

Ей тъй от нищото на светофара тръгвам и отзаде ми едно ауди и изскача в ляво и на мен к`во ми трябваше - педала до долу! ОБАЧЕ аудито ме догони ей тъй на както беше дължина и малко отзад!
Втора и газ, а аудито ме задминава. И аз а още малко - а още малко, сякащ имаше още въздух колата, обаче изведнъж придръпна за милисекунда и пак почна да набира




Та въпроса ми е окотих ли го двигателя или това придръпване е защита от такива дураци като мене

Апропо, аудито като замина видях, че има бурии (ауспуси де) от ляво и от дясно, та и намерих и аз на кой да се перча




Моля, да споделите, дали съм издухал гарнитура или по-голяма беля или пък съм късметлия и може да ми се е разминало



Поздрави и в очакване за вашите коментари

Д

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Ударил ти е прекъсвача колега... или така да се каже спира се горивоподаването, с цел да се предпази мотора от по-високи обороти, карай смело 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
NikiNikolov написа:Следващия път, педала до ламарината без да пускаш обаче и само сменяш скорости.![]()
Това само с 518ка ства

Последна промяна jullydjs на 10 Ное 2008, 9:00, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,загледал си се в огледалото и си забравил да смениш на по-горна предавка и дън-дън прекъсвача
Kirililiev по дрифт състезанията как го кара този мотор на прекъсвачи на втора предавка ,ако видиш и ще разбереш колко здрав е тоя мотор
Аз мойта като я карам от време на време на детелината на Бояна я вкарвам в прекъсвача 'щото нито е за втора на две места нито е за трета ,но само при превключването се губи време та малко придръпва ,но нищо й няма
На последното състезание в плевен за сезона Киро беше абсолютно безпощаден с М50-ката ,то и за това публиката го номинира и качи на почетната стълбичка (шапка му свалям)
Георги Пенчев

Kirililiev по дрифт състезанията как го кара този мотор на прекъсвачи на втора предавка ,ако видиш и ще разбереш колко здрав е тоя мотор


На последното състезание в плевен за сезона Киро беше абсолютно безпощаден с М50-ката ,то и за това публиката го номинира и качи на почетната стълбичка (шапка му свалям)


Георги Пенчев
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Нищо му няма на мотора.
Познат разказваше как ги тестват двигателите преди да почнат да ги слагат на автомобилите - пускат ги на 10 000++ оборота за определено време- ако не издържи - следващия. Всичко е измислено до толкова прецизно от инженерите на нашата любима марка, че няма от какво толкова да се притесняваме. Малко са случаите, в които колата ще ни предаде.
Познат разказваше как ги тестват двигателите преди да почнат да ги слагат на автомобилите - пускат ги на 10 000++ оборота за определено време- ако не издържи - следващия. Всичко е измислено до толкова прецизно от инженерите на нашата любима марка, че няма от какво толкова да се притесняваме. Малко са случаите, в които колата ще ни предаде.

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Illusion написа:Нищо му няма на мотора.
Познат разказваше как ги тестват двигателите преди да почнат да ги слагат на автомобилите - пускат ги на 10 000++ оборота за определено време- ако не издържи - следващия. Всичко е измислено до толкова прецизно от инженерите на нашата любима марка, че няма от какво толкова да се притесняваме. Малко са случаите, в които колата ще ни предаде.
то и аз съм чух една легенда че на м50 блока е от 60 и някоя година

и че блоковете в колите ни са припикавани от работниците, ама като чуя историята до край ще разкажа квае цаката в цялата операция

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
VesoPesa написа:Illusion написа:Нищо му няма на мотора.
Познат разказваше как ги тестват двигателите преди да почнат да ги слагат на автомобилите - пускат ги на 10 000++ оборота за определено време- ако не издържи - следващия. Всичко е измислено до толкова прецизно от инженерите на нашата любима марка, че няма от какво толкова да се притесняваме. Малко са случаите, в които колата ще ни предаде.
то и аз съм чух една легенда че на м50 блока е от 60 и някоя година![]()
и че блоковете в колите ни са припикавани от работниците, ама като чуя историята до край ще разкажа квае цаката в цялата операция
Aз това съм го чувал ама за М30 или на немски известен като "Eisenschwein" - желязната свиня

R6 - Was sonst?
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
бате-откога я караш тая кола та досега не си удрял прекъсвача
Само да ти кажа че така даже малко си и прочистил гърлото на колицата................

Само да ти кажа че така даже малко си и прочистил гърлото на колицата................
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
VesoPesa написа:Illusion написа:Нищо му няма на мотора.
Познат разказваше как ги тестват двигателите преди да почнат да ги слагат на автомобилите - пускат ги на 10 000++ оборота за определено време- ако не издържи - следващия. Всичко е измислено до толкова прецизно от инженерите на нашата любима марка, че няма от какво толкова да се притесняваме. Малко са случаите, в които колата ще ни предаде.
то и аз съм чух една легенда че на м50 блока е от 60 и някоя година![]()
и че блоковете в колите ни са припикавани от работниците, ама като чуя историята до край ще разкажа квае цаката в цялата операция
Грешка!!!
Отнася се за блоковете на М10 които са използвани за Ф1 от Брабъм-БМВ. От автомобил който е навъртял поне 100000км. се сваля блока и се хвърля в двора на фабриката да го вали и духа. Това за работниците е малко легенда, но нищо чудно да са били препикавани от някой дето е бил на зор

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Благодаря много, колеги,
Вече съм спокоен и ще си карам колата с кеф!
Да кажа нещо за коментарите:
- колата я имам от август и много си я пазя и поддържам (жената се сърди дори, че за колата давам повече пари
) Не я натискам много защото все пак е 15 годишна и на неизвестно количество километри и по неизвестен начин карана
- за двигателя - много четох преди да се насоча към определен модел (за марката е ясно - аз съм много повече от фен и то от дете!). И точно М50 е най стабилния и технически издържан бензинов двигател като механика. Разбира се, че има и много по-мощни и по-модерни и по-пъргави и т.н., НО базата е тази - всичко по-нагоре е компютри, датчици и повече кубатура. Поне аз така мисля от гледната точка на не много добър машинен инженер
- за припикаването на блока да кажа - Ще споделя ТЕХНОЛОГИЯТА за изработка на трасажна маса. Трасажна маса е точно маса, която е "идеално" равна и "идеално" гладка с висока твърдост, която шлосерите използват за контрол на изделията. Та тази маса отгоре е равна и гладка, а отдолу е много сложна система от ребра, канали и кухини. Тя се отлива и се ЗАХВЪРЛЯ, ама точно се захвърля безразборно в двора на цеха и престоява там 4 сезона. По този начин всички вътрешни напрежения от отливането се освобождават - свива се, отпуска се, огъва се и т.н. И когато стоманата вече е спокойна, горната повърхност се заравнява и изглажда и се гарантира, че в следващите 100 години масата няма да мръдне и микрон даже.
Така, че въобще не ме учудва, че блоковете се оставят на климатично успокояване.
В заключение отново благодаря за бързите отговори, коментари и успокоение.
Обещавам следващия път да не се давам толкова лесно на аудито
Поздрави,
Дамян

Вече съм спокоен и ще си карам колата с кеф!
Да кажа нещо за коментарите:
- колата я имам от август и много си я пазя и поддържам (жената се сърди дори, че за колата давам повече пари


- за двигателя - много четох преди да се насоча към определен модел (за марката е ясно - аз съм много повече от фен и то от дете!). И точно М50 е най стабилния и технически издържан бензинов двигател като механика. Разбира се, че има и много по-мощни и по-модерни и по-пъргави и т.н., НО базата е тази - всичко по-нагоре е компютри, датчици и повече кубатура. Поне аз така мисля от гледната точка на не много добър машинен инженер

- за припикаването на блока да кажа - Ще споделя ТЕХНОЛОГИЯТА за изработка на трасажна маса. Трасажна маса е точно маса, която е "идеално" равна и "идеално" гладка с висока твърдост, която шлосерите използват за контрол на изделията. Та тази маса отгоре е равна и гладка, а отдолу е много сложна система от ребра, канали и кухини. Тя се отлива и се ЗАХВЪРЛЯ, ама точно се захвърля безразборно в двора на цеха и престоява там 4 сезона. По този начин всички вътрешни напрежения от отливането се освобождават - свива се, отпуска се, огъва се и т.н. И когато стоманата вече е спокойна, горната повърхност се заравнява и изглажда и се гарантира, че в следващите 100 години масата няма да мръдне и микрон даже.
Така, че въобще не ме учудва, че блоковете се оставят на климатично успокояване.
В заключение отново благодаря за бързите отговори, коментари и успокоение.
Обещавам следващия път да не се давам толкова лесно на аудито

Поздрави,
Дамян

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:Колега ,загледал си се в огледалото и си забравил да смениш на по-горна предавка и дън-дън прекъсвача![]()
Kirililiev по дрифт състезанията как го кара този мотор на прекъсвачи на втора предавка ,ако видиш и ще разбереш колко здрав е тоя моторАз мойта като я карам от време на време на детелината на Бояна я вкарвам в прекъсвача 'щото нито е за втора на две места нито е за трета ,но само при превключването се губи време та малко придръпва ,но нищо й няма
![]()
На последното състезание в плевен за сезона Киро беше абсолютно безпощаден с М50-ката ,то и за това публиката го номинира и качи на почетната стълбичка (шапка му свалям)![]()
![]()
Георги Пенчев
мерси за комплимента

само едно пояснение,моя мотор исключва на 7200,засега съм навартял около 20000км с този чип и няма проблем,м50б20 си е куче.ако е наред и се кара с хубави масла ще искара много време.качествен чип и бавен диф прави чудеса с 520 м50

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ама забравихте нещо че тия мотори са на много ама много хил.километри.Аз моя не ебавам да го ръгам на ограничител щото веднъж ми показаха един който много обичали да го карат на ограничител и беше скъсал клапан
малиииии-бутало-леш глава-леш биелата -крива цилиндъра надран.И ко стаа тогава-нов маторррр
въздържайте се да ги ръчкате много много-не забравяйте че са старци вече
пазете ги за да ви карат още много защото те са способни да го направят














32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани