"Всеки БМВ-ентусиаст рано или късно си купува Е30"
Модератор: Общи модератори
- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Аз харесвам всички модели BMW и не бих си позволил да оплюя някоя серия, но за мен лично Е30 е Колата.Лека, директна( мойта е без АБС и серво),идеално балансирана, достатъчно динамична- позволчваща да правиш всичко за каквото се сетиш.Карам я само за удоволствие.Примерно да отида до Своге или Лъкатник или Боровецза да се покефя, как се държи на път със завои или рано сутринта за някое и друго дрифтче.Има много специфично поведение, което не се среща в другите модели-поне тези, които съм карал.Наистина много неща са се загубили при развитието ма моделите в името на комфорта и затова според мен хората с бензин в кръвта се връщат към Е30- да почустват тръпката.Всеки е различен и различни неща му харесват, затова е безмислено да се спори дали е30 е най-доброто БМВ, но за мен най се доближава до идеала ми за кола за удоволствие от екстремно шофиране.
- x-ekutor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 оригинал
- Мечтае да кара: недокосната Е30
saarak написа:Бе не съм много съгласен с колегите от горните постове, най-вече с предпоследния. Първо - е34 е набор на е30 все пак, проблемите са пак толкоз, но пък за сметка на това частите са по скъпи. Второ - ако мислиш, е30 не става за кола и че е34 не става за глупости - помисли пак
Колега,нямах предвид това,което си написал


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
[quote="amd"][/quote]
Разбирач, това, че ти си купуваш е30ки за по 1000лв и са пълни кенефи не прави останалите такива така, че спри да говориш глупости.
Разбирач, това, че ти си купуваш е30ки за по 1000лв и са пълни кенефи не прави останалите такива така, че спри да говориш глупости.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Господин разбирач, пиша си мнението когато и както си искам, не съм обидил никой, а и си е съвсем по темата. Пълно е с младоци като мен, които не са минали обаче през моите мъки и вместо да си вземат някаква нормална кола, с която да си джиткат насам-натам искат Е30, защото четат вашите лъскави мнения, както аз бях преди време. Но никой не ги предупреждава, че ги чакат понякога и доста тежки ремонти, че няма да имат кола, на която да разчитат на 100%. Защото каквото и да си говорим, имал съм и VW и знам какво е надеждна кола.
Специално комбито ми излезе доста повече от 1000 лева, бъдете сигурни. И бартеросах Е36 за Е30 и аз. Беше добра сделка, комбито имаше доста екстри и беше по-запазено от Е36-цата, но до ден днешен си мисля, че 36-цата возеше много по-добре и беше много по-удобна.
Ама и вие във всяка тема като почнете да ме плюете, все едно, че аз съм изкупил всички строшени БМВ-та, имайте на предвид, че още '94 съм се возил в Е30, а също и Е32 макар и дете
Специално комбито ми излезе доста повече от 1000 лева, бъдете сигурни. И бартеросах Е36 за Е30 и аз. Беше добра сделка, комбито имаше доста екстри и беше по-запазено от Е36-цата, но до ден днешен си мисля, че 36-цата возеше много по-добре и беше много по-удобна.
Ама и вие във всяка тема като почнете да ме плюете, все едно, че аз съм изкупил всички строшени БМВ-та, имайте на предвид, че още '94 съм се возил в Е30, а също и Е32 макар и дете

BMW only!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
На този форум ми се струва, че трябва да му се лепне на входа табела "само за меланхолици".
Основни теми тука:
1. Къв беше едно време форума - ехеее!
2. Кви бяха едно време потребителите и темите - ехеее!
3. Кви бяха едно време моделите на БМВ - ехеее!
Само нема :кви умни бехме едно време... Примерно. Не визирам пишещите в тая тема, а цялостната култура на "гледане назад", която се гради.
E30 e автомобилът, който създаде името на БМВ днес. Първият "бестселър".
Там няма спор. Легендата на бмв Е е30.
Но в е36 му бяха преодолени много от проблемите, двигателите и др.
В Е46 беше подобрено Е36...
И т.н.
И тъй и ще бъде, колкото и да не ви се иска.
Шо се отнася по другият въпрос:
Политиката на "планирана смърт" е въведена в тая индустрия още през 70-те години. Едно от проявленията й е регулярното извеждане на нови модели. Другото е планиран срок на живот на всеки от продуктите, за да не нарушават старите продукти жизнения цикъл на новите.
Нал исе сещате, че никой производител ен е толкоз тъп, че да пусне Е36 ако търсенето на Е30 все още е твърде голямо.
Толкоз по легендата с безупречните и безпроблемни Е30-ки.
Което, както казахме, е легенда.
Основни теми тука:
1. Къв беше едно време форума - ехеее!
2. Кви бяха едно време потребителите и темите - ехеее!
3. Кви бяха едно време моделите на БМВ - ехеее!
Само нема :кви умни бехме едно време... Примерно. Не визирам пишещите в тая тема, а цялостната култура на "гледане назад", която се гради.
E30 e автомобилът, който създаде името на БМВ днес. Първият "бестселър".
Там няма спор. Легендата на бмв Е е30.
Но в е36 му бяха преодолени много от проблемите, двигателите и др.
В Е46 беше подобрено Е36...
И т.н.
И тъй и ще бъде, колкото и да не ви се иска.
Шо се отнася по другият въпрос:
Политиката на "планирана смърт" е въведена в тая индустрия още през 70-те години. Едно от проявленията й е регулярното извеждане на нови модели. Другото е планиран срок на живот на всеки от продуктите, за да не нарушават старите продукти жизнения цикъл на новите.
Нал исе сещате, че никой производител ен е толкоз тъп, че да пусне Е36 ако търсенето на Е30 все още е твърде голямо.
Толкоз по легендата с безупречните и безпроблемни Е30-ки.
Което, както казахме, е легенда.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Стефчо,както знаеш не обичам да споря с тебD3BEP написа:На този форум ми се струва, че трябва да му се лепне на входа табела "само за меланхолици".
Основни теми тука:
1. Къв беше едно време форума - ехеее!
2. Кви бяха едно време потребителите и темите - ехеее!
3. Кви бяха едно време моделите на БМВ - ехеее!




"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Мен на външен вид Е21 повече ми харесва, както и двойния стоп според мен е по-красив от тройния. С тия пластмасови брони малко се обезличава. Една от мечтите ми е Е30 325 кабрио двоен стоп с автомат
Не съм карал нито Е30 нито Е21, затова няма да коментирам останалите неща. Само се чудя къде видяхте толкова комфорт в Е36, мойта на возия не се различава много, да не кажа хич, от голф 3. А над 3к оборота вече почваш да викаш за да говориш с другите в колата.

We love you Ronnie!
Zapa написа:аз бих добавил и че всеки мангал рано или късно си купува Е36
Евала, страшно исказване, а са ходи ди купи голф и да те нема в тоя форум.
Е30 вече си купуват предимно бай-гъзарите, щото навремето само изпошляците караха е30, а бай-гъзарите караха е36, после е36 стана по-евтинджос и почнаха сички да си го купуват, и бай-гъзарите си накупиха е46ци, после излезе е90 и бай-гъзарите си ги накупиха, а изпошляците дето караха е30 и си купиха по-достъпните вече е36ци, или си останаха с тях, или си купиха по-хубави е36ци. И ся в повечето случай, нема кво друго да си купят бай-гъзарите, а е30ките почнаха да изчезват и да стават по-скъпи и са е модерно да имаш проект е30. Ама после си го чукаш в главата или го пускаш за продажба, това не е важно, важно е да е е30, после ще го мислиме. Така, че в по-голямата си част от тази фраза е това. Има си хора дето са си баш фенове и фанатаици и си ги карат и си ги поддържат. Има и такива дето чули, че е30 е легенда в моторните спортове и си мислят, че кат земат едно е30 и са непобедими на светофарните гонки или са ДК на пистата. Да ама не, е30ката за да е основа за ДК на пистата иска първо пари колкото за 4-5 читави е30ки да се влеят и тогава мое и да стане. А има и такива като мене дето си караха е30ката, продадоха си я по една или друга причина и после открих е36 и по-точно открих колко по-добра конструкция има задния и мост, колко по-достъпна е за ъпгреид и колко по-приятна е за каране на писта. Та незнам дали рано или късно всеки БМВ ентусиаст си купува е30. Знам, че рано или късно всеки БМВ ентусиаст открива колата която най-много му допада, та клишето с е30ката, си мисля,е е меко казано излишно. Това, че тази кола е постигнала много и, че е легенда е безспорно, но това неосначава, че си най-великия като си я вземеш, или, че ще се докоснеш до това величие на този автомобил.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Пърото БМВ, което карах беше Е30 320 купе, рекаро... майстора дето работеше в сервиза на един приятел подуши че се интересувам БМВ и почна да ме зарибява да вляза във сектата, голям маниак(Марто ако четеш - Поздрави!) Ей така си даде човека колата на непознат да я кара
, ма и се повозихме добре(особенно когато той караше
).
Усещането беше много приятно, но въпреки това предпочитам да търкалям е36, някакси по висок клас е.


Усещането беше много приятно, но въпреки това предпочитам да търкалям е36, някакси по висок клас е.

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
sonny написа:Zapa написа:аз бих добавил и че всеки мангал рано или късно си купува Е36
Евала, страшно исказване, а са ходи ди купи голф и да те нема в тоя форум.
Е30 вече си купуват предимно бай-гъзарите, щото навремето само изпошляците караха е30, а бай-гъзарите караха е36, после е36 стана по-евтинджос и почнаха сички да си го купуват, и бай-гъзарите си накупиха е46ци, после излезе е90 и бай-гъзарите си ги накупиха, а изпошляците дето караха е30 и си купиха по-достъпните вече е36ци, или си останаха с тях, или си купиха по-хубави е36ци. И ся в повечето случай, нема кво друго да си купят бай-гъзарите, а е30ките почнаха да изчезват и да стават по-скъпи и са е модерно да имаш проект е30. Ама после си го чукаш в главата или го пускаш за продажба, това не е важно, важно е да е е30, после ще го мислиме. Така, че в по-голямата си част от тази фраза е това. Има си хора дето са си баш фенове и фанатаици и си ги карат и си ги поддържат. Има и такива дето чули, че е30 е легенда в моторните спортове и си мислят, че кат земат едно е30 и са непобедими на светофарните гонки или са ДК на пистата. Да ама не, е30ката за да е основа за ДК на пистата иска първо пари колкото за 4-5 читави е30ки да се влеят и тогава мое и да стане. А има и такива като мене дето си караха е30ката, продадоха си я по една или друга причина и после открих е36 и по-точно открих колко по-добра конструкция има задния и мост, колко по-достъпна е за ъпгреид и колко по-приятна е за каране на писта. Та незнам дали рано или късно всеки БМВ ентусиаст си купува е30. Знам, че рано или късно всеки БМВ ентусиаст открива колата която най-много му допада, та клишето с е30ката, си мисля,е е меко казано излишно. Това, че тази кола е постигнала много и, че е легенда е безспорно, но това неосначава, че си най-великия като си я вземеш, или, че ще се докоснеш до това величие на този автомобил.







AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
mihal написа:Пърото БМВ, което карах беше Е30 320 купе, рекаро... майстора дето работеше в сервиза на един приятел подуши че се интересувам БМВ и почна да ме зарибява да вляза във сектата, голям маниак(Марто ако четеш - Поздрави!) Ей така си даде човека колата на непознат да я кара, ма и се повозихме добре(особенно когато той караше
).
Усещането беше много приятно, но въпреки това предпочитам да търкалям е36, някакси по висок клас е.
Не е по-висок клас, просто е по- към нашия век. Няма да забравя 90та година, леля ми докара една е21чка, червена с двара фара с никелринаите огледалца, 315 автоматик. Тогава колата е била на 10-11 години, та целия квартал се събра да я гледа тая кола, а баща ми докара един нисан блубърд, дето беше с 3 години по-млад от е21чката, на вуншен вид, е21чката беше по-агресивна, по-интересна, но пък нисана беше по-добър отвъре. Та е36цата изглежда по-пластмасова отвътре, но е по-към новия свят и това те кара да си мислиш, че е по-висок клас.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Е39 и Е46 - най-безличните модели на БМВ за мен лично
Гледам една кола дето се продава в Швейцария в момента , 2 литра е купе "Клуб Спорт едишън" в уникално състояние , признавам си -опитах се сам да си въздействам на себе си (мозъка на сърцето) да я взимам за майка ми ,но честно казано не мога , нищо в нея не ми харесва изобщо, тя също не я хареса в общия случай ... Няма "по-празна" кола от това ... За Е39 пък няма и труда да си направя да пиша ...
Е30 си е култов автомобил , Е34 също е автомобил със страхотен дух ,въпроса е че 30-ските се купуват и ъпгрейдват неимоверно много за да станат супер машини и човек да не си помисля за никакви нови и скучни коли , при е34-ките са малко хората които правят такива неща , разпространени са слабите модели и затова не стават , който не се е возил на 3 литра нагоре просто незнае за какво става въпрос
Това е което чувствам аз
Георги Пенчев

Гледам една кола дето се продава в Швейцария в момента , 2 литра е купе "Клуб Спорт едишън" в уникално състояние , признавам си -опитах се сам да си въздействам на себе си (мозъка на сърцето) да я взимам за майка ми ,но честно казано не мога , нищо в нея не ми харесва изобщо, тя също не я хареса в общия случай ... Няма "по-празна" кола от това ... За Е39 пък няма и труда да си направя да пиша ...
Е30 си е култов автомобил , Е34 също е автомобил със страхотен дух ,въпроса е че 30-ските се купуват и ъпгрейдват неимоверно много за да станат супер машини и човек да не си помисля за никакви нови и скучни коли , при е34-ките са малко хората които правят такива неща , разпространени са слабите модели и затова не стават , който не се е возил на 3 литра нагоре просто незнае за какво става въпрос

Георги Пенчев
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
sonny написа:Не е по-висок клас, просто е по- към нашия век. Няма да забравя 90та година, леля ми докара една е21чка, червена с двара фара с никелринаите огледалца, 315 автоматик. Тогава колата е била на 10-11 години, та целия квартал се събра да я гледа тая кола, а баща ми докара един нисан блубърд, дето беше с 3 години по-млад от е21чката, на вуншен вид, е21чката беше по-агресивна, по-интересна, но пък нисана беше по-добър отвъре. Та е36цата изглежда по-пластмасова отвътре, но е по-към новия свят и това те кара да си мислиш, че е по-висок клас.
Прав си, не съм подбрал точната дума.


- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Penchev написа:Е39 и Е46 - най-безличните модели на БМВ за мен лично![]()
Гледам една кола дето се продава в Швейцария в момента , 2 литра е купе "Клуб Спорт едишън" в уникално състояние , признавам си -опитах се сам да си въздействам на себе си (мозъка на сърцето) да я взимам за майка ми ,но честно казано не мога , нищо в нея не ми харесва изобщо, тя също не я хареса в общия случай ... Няма "по-празна" кола от това ... За Е39 пък няма и труда да си направя да пиша ...
Е30 си е култов автомобил , Е34 също е автомобил със страхотен дух ,въпроса е че 30-ските се купуват и ъпгрейдват неимоверно много за да станат супер машини и човек да не си помисля за никакви нови и скучни коли , при е34-ките са малко хората които правят такива неща , разпространени са слабите модели и затова не стават , който не се е возил на 3 литра нагоре просто незнае за какво става въпросТова е което чувствам аз
Георги Пенчев
аз ли4но сам привърженик на старата школа,имам и е30 и е36,е30-ската ми допада в пъти пове4е,е36-цата тия дни отива в оня подфовъм малко по-надолу за продан,следващата кола ще е дай боже една 4ервене ме4та наре4ена е34
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани