защо м3 е30 е 4 цилиндрово
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			75 мнения
			 • Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- BMWPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 574
 - Регистриран на: 15.10.2005
 - Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
 - Пол: Мъж
 - Кара: колко да кара
 - Мечтае да кара: Е34-540
 - Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
 
- Illusion
 - Бургаското явление
 - 
				
			 - Мнения: 1649
 - Регистриран на: 21.07.2007
 - Местоположение: Бургас/София
 
Пешо написа: джанъта ли екрива ?
На някоя заводска М3-ка ли питаш дали е като допълнителна екстра?
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- BMWPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 574
 - Регистриран на: 15.10.2005
 - Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
 - Пол: Мъж
 - Кара: колко да кара
 - Мечтае да кара: Е34-540
 - Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
 
Пешо написа:и аз бех на баланс тая седмица, но почна да ми тресе волана. джанъта ли екрива ?
Някой път немога да ви разбера ама честно
  Говоря за разпределението на тежестта на Е30ската
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
		- autovan
 - младши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 326
 - Регистриран на: 22.11.2007
 - Местоположение: хасково
 - Кара: 535d
 - Мечтае да кара: 535d
 
liort написа:Бреииии колеги колко са изчерпателни някои от вас, направо да ви завиди човек. Не мога да разбера защо като не знаете или сте толкоз компетентни , че чак се правите на незнаещи, серете в темата на човека?
На тъп въпрос тъпи одговори му се полагат колега. И аз искам да знам защо на е30 мотра не сложен отзад да буксува по малко,ама не пускам такава тема щото знам какви ще са отговорите
- iliyan.
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 46
 - Регистриран на: 15.03.2008
 - Местоположение: pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: probaciy
 - Мечтае да кара: e30 1200 hp
 - Детайли за колата: brutal zavodska
 
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
в цяла Б-я НЯМА внос на съединител за тоз матор 
 другата седмица идва от уса малко по кораво комплектче с леко маховиче 
  тва ми спря работата дееба 
 а наличните комплекти свършиха 
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Alex 320i Cabrio
 - Храбрият Свинар
 - 
				
			 - Мнения: 1060
 - Регистриран на: 4.02.2002
 - Местоположение: London
 - Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
 
Юзър написа:в цяла Б-я НЯМА внос на съединител за тоз матордругата седмица идва от уса малко по кораво комплектче с леко маховиче
тва ми спря работата дееба
а наличните комплекти свършиха
шанс!
Що не каза - баща ми има, като гледам не се е юрнал да го слага на 32?-цата, нищо че стария отделя на 5мм горе
Power is Nothing Without Insanity
		- petrashkov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Кара: BMW E36 318I
 - Мечтае да кара: БТР
 
малко късно се мятам и аз и то май няма смисъл ама айде....
според мен е 4 за да е по лек и да е по добро разпределението на теглото на заден и преден мост
 
пък може и да съм в грешка де
			според мен е 4 за да е по лек и да е по добро разпределението на теглото на заден и преден мост
пък може и да съм в грешка де
Критика се приема
		- iliyan.
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 46
 - Регистриран на: 15.03.2008
 - Местоположение: pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: probaciy
 - Мечтае да кара: e30 1200 hp
 - Детайли за колата: brutal zavodska
 
Решението в полза на четири цилиндъра и срещу шест-цилиндров, въведени в BMW 3 серия през това време е взето не само да запазите теглото, но също и преди всичко по технически причини: Колкото по-дълго колянов вал за голям двигател започва да вибрира много по-рано към повишаване на двигателя, скорости от коляновия вал в четири цилиндъра. Hence, the responsible designers made the crankdrive on the BMW M3 so stiff that it was able to run even at speeds of 10,000 rpm and more – an increase in engine speed by approximately 60 per cent over the four-cylinder built in regular series production. Ето защо, отговорните проектанти направилото crankdrive на BMW М3 толкова схванат, че е в състояние да тече дори при скорости от 10000 об. / мин и повече - увеличение на скоростта на двигателя с около 60 на сто над четири цилиндъра построено през редовни серийното производство. And at 6, 750 rpm, maximum engine speed of the road-going BMW M3 was significantly below the critical limit, offering adequate margin for ongoing development. И в 6, 750 об. / мин, максимална скорост на двигателя на пътното текущите BMW М3 е значително по-ниска от критичната граница, предлагащи подходяща граница за текущото развитие.
			
		- iliyan.
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 46
 - Регистриран на: 15.03.2008
 - Местоположение: pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: probaciy
 - Мечтае да кара: e30 1200 hp
 - Детайли за колата: brutal zavodska
 
			75 мнения
			 • Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

