"Всеки БМВ-ентусиаст рано или късно си купува Е30"
Модератор: Общи модератори
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Вижте сега.. Ако искате да усещате мощността на колата, да чустваш,как ръмжи двигателя, да чустваш как задника ти се измества заедно със задните колела на автомобила.. си вземи е30.. тя е по груба, дялкана с теслата, недоискусорена кола за мъже които искат да си изкарват всичката омраза и всичко което са насъбрали през натоварените дни..
Повярвай ми че е36 никога няма да издържи на напъна на е30..
При е36 със всичките тези обезшумявания и екстри се губи връзката между теб и пътя.. Там не чустваш, а само чуваш усещането. а по-нагоре в сериите да не говорим..
Повярвай ми че е36 никога няма да издържи на напъна на е30..
При е36 със всичките тези обезшумявания и екстри се губи връзката между теб и пътя.. Там не чустваш, а само чуваш усещането. а по-нагоре в сериите да не говорим..
uricatoli написа:Вижте сега.. Ако искате да усещате мощността на колата, да чустваш,как ръмжи двигателя, да чустваш как задника ти се измества заедно със задните колела на автомобила.. си вземи е30.. тя е по груба, дялкана с теслата, недоискусорена кола за мъже които искат да си изкарват всичката омраза и всичко което са насъбрали през натоварените дни..
Повярвай ми че е36 никога няма да издържи на напъна на е30..
При е36 със всичките тези обезшумявания и екстри се губи връзката между теб и пътя.. Там не чустваш, а само чуваш усещането. а по-нагоре в сериите да не говорим..
Според мен с това мнение се изчерпа темата!

Аман от пазарски колички
Малка, тясна, гадна и грозна. Това 3-та серия въобще кола ли е или детска играчка? Магия има в е21, може и да не по добра, поне според баш разбирачите
но е по истинска, е30 си е просто преескпониран много шум за почти нищо...





Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Ами то тва е част от кефа, аз съм с 2 ръце за е30amd написа:Абе тия Е30-ки са едни тараляснициХубаво е, ама друг да ми я подържа, а аз само да мачкам педала на газта и да си правя кефа. А иначе, както каза Владо (porostorm), легнете да я ремонтирате и вижте какъв "кеф" е, а да не говорим за финансовия потоп, на който е способна.


- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
много то4но го каза колегаuricatoli написа:Вижте сега.. Ако искате да усещате мощността на колата, да чустваш,как ръмжи двигателя, да чустваш как задника ти се измества заедно със задните колела на автомобила.. си вземи е30.. тя е по груба, дялкана с теслата, недоискусорена кола за мъже които искат да си изкарват всичката омраза и всичко което са насъбрали през натоварените дни..
Повярвай ми че е36 никога няма да издържи на напъна на е30..
При е36 със всичките тези обезшумявания и екстри се губи връзката между теб и пътя.. Там не чустваш, а само чуваш усещането. а по-нагоре в сериите да не говорим..

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
zBoost написа:станаха щото от тях става за донорство. е36 просто е по-успешна от е30. затова ги има и повече.
Бате, кола с близо 1500 качвания на подиума по всякакви състезания няма как да я наречеш неуспешна.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- djoni82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 650
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: у нас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA
е30 кола на която и ходи да си врътка дупето като красива мацка

В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Абе усещане на гъзобрък имам аз, от общо 3 Е30-ки, които имах досега. Комбито 320-ката беше най-читава от всички, но пак не виждам кой знае какво в нея. Леката задница пък въобще не мисля, че е такава - правеше много голямо недозавиване, Е36 318-ката се дрифтеше много по=добре. Из задръстванията не ми се говори, много шибано друса и седалките са пълен шит (стандартните). Наистина скоростта вътре се усеща доста, пък и ръмженето не е лошо, ама адски дразнещо е всичкито това виене, което понякога се чува от дифа, една такава, тегавост с която се движи колата. Дърти са и вече издъхват според мен. Ясно е, че може да сме смени всичко с ново, ама няма смисъл, освен ако нямаш безумно много пари за хвърляне и още някоя кола зад гърба, че тя 30-ката може да се счупи по всяко време.
Мога да го обобщя така - няма спор, че Е30 е страхотен баварец, но само когато можеш да си позволиш читав екземпляр. Филма "съживи мъртвец от гроба" не искам да го гледам и да участвам в него повече! За всекидневна кола - не, мерси, по-добре Е34.
Мога да го обобщя така - няма спор, че Е30 е страхотен баварец, но само когато можеш да си позволиш читав екземпляр. Филма "съживи мъртвец от гроба" не искам да го гледам и да участвам в него повече! За всекидневна кола - не, мерси, по-добре Е34.
BMW only!
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
amd написа:Абе усещане на гъзобрък имам аз, от общо 3 Е30-ки, които имах досега. Комбито 320-ката беше най-читава от всички, но пак не виждам кой знае какво в нея. Леката задница пък въобще не мисля, че е такава - правеше много голямо недозавиване, Е36 318-ката се дрифтеше много по=добре. Из задръстванията не ми се говори, много шибано друса и седалките са пълен шит (стандартните). Наистина скоростта вътре се усеща доста, пък и ръмженето не е лошо, ама адски дразнещо е всичкито това виене, което понякога се чува от дифа, една такава, тегавост с която се движи колата. Дърти са и вече издъхват според мен. Ясно е, че може да сме смени всичко с ново, ама няма смисъл, освен ако нямаш безумно много пари за хвърляне и още някоя кола зад гърба, че тя 30-ката може да се счупи по всяко време.
Мога да го обобщя така - няма спор, че Е30 е страхотен баварец, но само когато можеш да си позволиш читав екземпляр. Филма "съживи мъртвец от гроба" не искам да го гледам и да участвам в него повече! За всекидневна кола - не, мерси, по-добре Е34.
Да ти кажа точно аз бях главен герой в тоя филм.. до сега ми стъпа на 3000+лв но знам че от кенеф м40б16 с разтропан вал и очукана на много места, Утре ще седна и ще си запаля E30-ката С ИС мотор, ще ударя една мивка да светне и ще отида на срещата.. Защото Не ме интересува кое БМВ е по-добро.. Зависи от средствата и от желанието което влагаш.. Аз знам че карам една Легенда която не ме позори и няма да ме позори пред колегите.. Знам че имам не е30, е100 е10000 ами имам БМВ

- x-ekutor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 оригинал
- Мечтае да кара: недокосната Е30
amd написа:Абе усещане на гъзобрък имам аз, от общо 3 Е30-ки, които имах досега. Комбито 320-ката беше най-читава от всички, но пак не виждам кой знае какво в нея. Леката задница пък въобще не мисля, че е такава - правеше много голямо недозавиване, Е36 318-ката се дрифтеше много по=добре. Из задръстванията не ми се говори, много шибано друса и седалките са пълен шит (стандартните). Наистина скоростта вътре се усеща доста, пък и ръмженето не е лошо, ама адски дразнещо е всичкито това виене, което понякога се чува от дифа, една такава, тегавост с която се движи колата. Дърти са и вече издъхват според мен. Ясно е, че може да сме смени всичко с ново, ама няма смисъл, освен ако нямаш безумно много пари за хвърляне и още някоя кола зад гърба, че тя 30-ката може да се счупи по всяко време.
Мога да го обобщя така - няма спор, че Е30 е страхотен баварец, но само когато можеш да си позволиш читав екземпляр. Филма "съживи мъртвец от гроба" не искам да го гледам и да участвам в него повече! За всекидневна кола - не, мерси, по-добре Е34.
Нали повечето тук сме такива,даваме си парите за коли.Това е нашето хоби,не да шмъркаме например или да играем петъчен покер на чай

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, разбира се, че сме фенове и си даваме парите за тези коли, вместо да караме нещо масово, с 5/100 разход и смешна подръжка.
Идеята е, че трябва да сме практични в лудостта си, така да се каже
За парите си да получиш най-големия кеф. Все пак е по-добра идея да поспестиш парички и да вземеш по-читаво БМВ, което ще ти носи по-голямо удоволствие, отколкото да вземеш някой гроб, в който да наливаш, това няма да доведе до нищо кой знае какво като резултат! Толкова пъти ми се случи, че вече ме е страх да си го представя дори. Може би всеки трябва да мине през мъката Е30, за да се види колко е фен и докъде му е плитка главата
Ако е разумен фен, ще скочи директно на по-голям модел.
uricatoli добре дошъл по познатата пътека, добре, че поне я комплектоваш с добър двигател. Общо взето като я стегнеш веднъж, се очаква само да се возиш и да си правиш кефа, ама някои хора са си каръци
Идеята е, че трябва да сме практични в лудостта си, така да се каже


Ако е разумен фен, ще скочи директно на по-голям модел.
uricatoli добре дошъл по познатата пътека, добре, че поне я комплектоваш с добър двигател. Общо взето като я стегнеш веднъж, се очаква само да се возиш и да си правиш кефа, ама някои хора са си каръци

BMW only!
Бе не съм много съгласен с колегите от горните постове, най-вече с предпоследния. Първо - е34 е набор на е30 все пак, проблемите са пак толкоз, но пък за сметка на това частите са по скъпи. Второ - ако мислиш, е30 не става за кола и че е34 не става за глупости - помисли пак
Ще ми се да си призная точно в тая тема - имал съм няколко коли - 4 от тях е30, в момента гледам 2. Мисля си дали да не си сменя всекидневната е30ка с нещо по-ново, че малко ми писна всяка седмица нещо да се прави на таа барака, но ще видим на пролет. Каквото и да взема (двоумя се между е39 и е46) - в единствения ми гараж ще седи е30-то, правете си изводи коя кола е по-ценна

Ще ми се да си призная точно в тая тема - имал съм няколко коли - 4 от тях е30, в момента гледам 2. Мисля си дали да не си сменя всекидневната е30ка с нещо по-ново, че малко ми писна всяка седмица нещо да се прави на таа барака, но ще видим на пролет. Каквото и да взема (двоумя се между е39 и е46) - в единствения ми гараж ще седи е30-то, правете си изводи коя кола е по-ценна

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
E щом можеш да си я оставиш, това е супер! Взимай Е39, станах почитател на корабите
И да, Е34 става за глупости и е доста по-управляема от Е30 имам чувството, за стабилност въобще няма база за сравнение - петицата е много напред! Спира по-добре, вози по-добре (говорим за базови модели, без подобрения). Въобще много по-кола във всяко отношение. Но ме е жал, докато ония коптор Е30 си го разцепвах
Той това си заслужава 



BMW only!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
alpina-ma6inata написа:...
не говоря за M3 и състезания в случая, а за успеха на модела като цяло сред пазара.
а за хората от дружеството дето плюят по-всичко що завършва на 6:
E36 experienced enormous success in the market. It laid strong foundations for the success that the BMW E46 experienced in subsequent years.
Success
Among BMW enthusiasts, the E36 platform is considered one of the best BMW designs of the past 20 years. Sales figures for 3 Series coupes, sedans, and convertibles were at all time highs in North America and Europe. BMW achieved a strong market identity and presence due to the E36's high quality and "really fun to drive" character. The car is however criticised by some for departing from the previous E30 model, which was lighter, smaller, and considered to be more of a pure-bred sports car by enthusiasts.
цитат от википедиа. който не разбира ще обясня накратко, че e36 жъне голям успех на пазара и полага основите на бъдещия успех на е46. сред ентусиастите дизайна е смятан като най-добрия в последните 20 години. Продажбите са били постоянно високи на всичките видове по Америка и Европа. БМВ са постигнали висок авторитет и влияние на пазара заради високото качество и "забавния за шофиране" характер на Е36. И последно точно, че модела е критикуван от някои заради това, че се отличава от Е30.
Нямам против Е30, истината е, че всеки модел се различава от предходния, обаче тва което го различава е прогреса. Никой неможе да ме убеди, че Е36 не била "инстинска" при условие, че БМВ са постигнали невероятен маркетингов успех с тоя модел и бива толкова харесвана навсякъде.
Сега може да пуснете и тема, че ентусиаста си взима е34 не е39. Тва само в бг обществото може да измисли такива тъпи теми и интриги, че да се плюят един друг, кой с 3ка, кой с 5ца, а уж всички се пишат ентусиасти. аз нямам участие тука в тва дружество.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани