За Ксеноните ,но този път с... ОМРАЗА !!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

За Ксеноните ,но този път с... ОМРАЗА !!!

Мнение от Vasko » 08 Ное 2008, 2:32

Здравейте колеги ,
Доста време не съм писал тук, но просто отсътвах известно време и нямах достъп до интернет. Проблема ми е следният:
Не знам какво им става на тези ксенони ,но в рамките на 10 дена сменям вече втори баласт..... Първият ми го смени САшо и като го сложих и само след един ден пак спря да свети ..После ми стана неудобно да искам да ми ги сменя все момчето и направо намерих тук магазин тук в Пловдив и си го купих още веднъж уж с гаранция и пак изгоря и пак на десният и после пак ми го смениха и днес отново пускам и пак не свети ...Някакво обяснение ? Вече не знам какво да правя и при кого да ходя ...?Дайте идей ,че вече сме в сезона на светлините и от понеделник доколкото разбрах май ще и глобяват КАТ .Е , КАЖЕТЕ МИ КАК ДА НЕ ВЪЗКЛИКНА ''МРАЗЯ КСЕНОНА'' ! Искам си старите нормални светлни ,който макар и слабо да светеха ,поне не съм сменял крушка сигурно откакто е кола ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 08 Ное 2008, 7:51

кой ти го сложи?
защото аз доразбрах че е много важно да не объркаш + и - като връзваш щото тогава се получавли тия историй.
аз сега съм решил да си преработа моя ксенон, така че да е вързан директно за инсталацията, а не да дъпча капачките на фаровете(те сега са надупчени де но ще си взема нови :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 08 Ное 2008, 8:00

Това с ксенона сам чувал че става защото по-новите коли поддържат опреденено напрежение в ел.веригата и то точно,докато по-старичките имат леки вариации и напрежението варира.От там идвали проблемите с ксенона и лед светлините;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Ное 2008, 9:32

Колега ,аз баласт смених един път само и по моя вина 'щото като си смених почти всички възможни гарнитури,семеринги и пр. течащи неща в еуфорията на автомивката с едно момче сигурно изляхме един тон вода върху мотора отгоре,отдолу и откъде ли не ,само и само да е чист на 100% след профилактиката ....

Ако искаш свържи се с Babuna на л.с. и той е от Пловдив ,смятам ,че ще ти помогне за проблема ,много светстен човек е :!:


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw 520

ксенон

Мнение от markanec » 08 Ное 2008, 11:03

колега провери си крушките хубаво да нямат някое балонче.
на мен това ми костваше две запалки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 08 Ное 2008, 14:51

На мен като ми изгоря единия баласт и разкарах ксенон-а. Според мен нормалните ми крушки светят пак толкова, ако не и повече :).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 08 Ное 2008, 15:00

еми ако си купувате болк по 100 кинта нормално.
аз нали ви казвам на комбито ги сложих толкова нескопосано че няма на къде повече и нямам проблеми, но сега ще си ги преработя и баластите ще ги капсоловам в някаква пластмасоба кутия и ще са двата на едно място, както и ще си прекарам кабелите по нормалната инсталация на колата.
като го направя ще сложа снимки да видите за какво иде реч ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 08 Ное 2008, 16:05

просто капсулованата кутиика с баласта я залепете отзад на капачката. Така ще си стане баш оргиналдЪ :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 08 Ное 2008, 16:38

...самите баласти НЕтрябва да са монтирани близо да радиатора или изпускателния колектор зареди високата им температура. Трябва да се монтират на по-проветливи места (аз тези на късите ги боднах на бомбетата отгоре и нямат грижи а тези за халогените са зад самите фарчета и там не им е топло :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) понеже имат много висока работна температура... или поне така пишеше в менюала за монтаж !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook