остатъчно гориво

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

остатъчно гориво

Мнение от D_U_D_E_ » 07 Ное 2008, 4:55

баха ми пъли лаглата на дюзите с нафта и реших че е от маркучите за остатъчно гориво. И тук става интересно. Един комшия с БМВ скоро ги сменя и се заговорихме и ония ми вика че си взел от сервиза на БМВ за 40 кинта метъра и че тея дето ги продават не стават. Аз обаче бях я позакъсал и си взех от пазара, но искам да попита дали да ги сменям или ония се е прецакал, щото като се замисля хууу че ще изгорят след 2-3 месеца ама за по-2.5 на метара знайш ли колко пъти ще ги сменя докато стигна до 40 кинта. А и освен това може ли от някаде другаде да тече нафта на тези легалца на дюзите. И на една от средните дюзи не мога да преценя поредността щото щифтовете са завъртени, има ли вхот и изход на нафтата от дюзата или и двете са изход.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Ное 2008, 5:05

май най-добре си е оргиналното както винаги :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Ное 2008, 19:42

най - добре дебелото за нафта са точно, тия са с оплетка предполагам ама колкото издаржат, за по - малко пари - толкова :D
като гледаш маслото - следи и леглата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 07 Ное 2008, 23:19

не са с оплетка дебели гумени са. а за последователността може ли някои нещо да ми каже. имам предвид за 4 дюза, щифтовете са завартени на една страна и не знам дали има вход и изход, ама като се замисля не тя да има.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 08 Ное 2008, 1:11

мевду другото тези маркучи са си чисто обикновени само дето са масло устойчиви нищо по различно
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 10 Ное 2008, 16:52

добре ама минаха 2 седмици и дюзите пак пълни ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 15 Ное 2008, 1:33

D_U_D_E_ написа:добре ама минаха 2 седмици и дюзите пак пълни ???


Колега и аз имах тоя проблем!Не гледаи колко пари даваш за марку4а а какъв е самият маркуч!Намери си със по тесен вътрешен отвор-може и трудно да го набиеш но поне знаеш че няма да чурка!И се убеди преди тва дали от тея мааркучи(за излишната нафта)ти тече или от самата дюза?Има нещо като дефтунка горе на дюзата-между нея и металната тръбичка може и от там да е!Та провери и там и тогава сменяи маркучи!На мен се оказа от тая дефтунка!
Успех!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook