семеринг на коляновия вал

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

семеринг на коляновия вал

Мнение от metodi80 » 14 Юли 2008, 22:13

На скоро ми смениха семеринга на коляновия вал (от предната страна на двигателя) понеже пускаше от там масло. След смяната със семеринг "CORTECO" (уж качествени били ) ,пак тече. Въпроса ми е възможно ли е семеринга да не е наместен правилно от маистора и за това да тече... Все пак колкото и да е калпав тоя семеринг си мисля че не е възможно веднага след смяната да протече ... знам ли !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 14 Юли 2008, 22:21

Всичко е възможно, CORTECO не са лоши, слагал съм на скоростната отзад и на коляновия вал и не е имало проблем, нека го погледнат пак :arrow:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 14 Юли 2008, 22:24

възможно семеринга да не е сложен правилно.или да е скъсан -кви ли работи не съм виждал вече .а там дето контактува с метала гладко ли беше :?: :?: :?: да не би да има леко каналче от употребата -все пак тва са стари коли
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Юли 2008, 23:27

bmwfena написа:възможно семеринга да не е сложен правилно.или да е скъсан -кви ли работи не съм виждал вече .а там дето контактува с метала гладко ли беше :?: :?: :?: да не би да има леко каналче от употребата -все пак тва са стари коли


Колега "bmwfena" ,предполагам говориш за втулката на вала, дето ляга семеринга.... но да ти кажа честно не съм бил при майстора когато го слага (и много ме е яд за това) и не знам. Но все си мисля че той щеше да ми каже ако е забелязал износване на втулката (ама де да ги знам тия ... само гледат парите да вземат ...другото не е важно)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 15 Юли 2008, 0:08

Или семеринга не е поставен коректно или има износване на вала, но първото ми се струва по-вероятно.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от FreeSpirit » 07 Ное 2008, 22:53

Аз имах такъв проблем - лошо поставен семеринг.
Последна промяна FreeSpirit на 21 Май 2011, 14:58, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 07 Ное 2008, 23:14

колеги и при мен имаше теч но не беше от семеринга макар маслото да се събираше там. Проблема беше в едно уплатнение на стойката на масления филтър и от там се стича точно на семеринга и е възможно човек да се заблуди......... проверете си ги тия уплатнения, редовен дефект били (то вече в тия нашите БМВ-та всички дефекти са често срещани) :mhihi:
Уплатнението е от порядъка на 2-3лв (1.95 долара по realoem-a), но смяната му е кофти.....

ето за това уплатнение говоря:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 07 Ное 2008, 23:28

На един приятел му взеха 80 лв.в сервиза на БМВ за същото уплатнение.
свн

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 07 Ное 2008, 23:31

FreeSpirit написа:...

Щом са я минали на струг :nono: я отпиши и си търси нова втулка и нов семеринг. Колкото и малко да е са намалили диаметъра и е станала по-грапава, което не е добре за уплътняването.
Ето данните за втулката:
Номенклатурен номер : 11211714630
Описание : LAUFRING
Ед.цена (с ДДС) : 24.00 BGL
Няма наличност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 07 Ное 2008, 23:32

това с филтъра ми се случи и на мен и с два нови о-пръстена реших проблема, а теч може да се получи и при изправен семеринг ако е запушена вентилацията на мотора
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 07 Ное 2008, 23:32

svetoslavned написа:На един приятел му взеха 80 лв.в сервиза на БМВ за същото уплатнение.


на мен за смяната ми взеха 60лв. в Найси Кар в Пловдив пак оторизиран сервиз на БМВ, ама хората само като го видяха там и знаеха пробелма, поне не ме караха да сменям наред, щото съмнение и в рейката имаше тъй като и там имаше масло, но само това се оказа....... Доволен останах, само там обслужвам баварката аз ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от FreeSpirit » 07 Ное 2008, 23:40

BiTurbo написа:колеги и при мен имаше теч но не беше от семеринга макар маслото да се събираше там. Проблема беше в едно уплатнение на стойката на масления филтър и от там се стича точно на семеринга и е възможно човек да се заблуди.........


ако от филтъра се стича до семеринга, може това да е обяснението... утре ще проверя и моята
Последна промяна FreeSpirit на 21 Май 2011, 15:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 08 Ное 2008, 10:20

На първо место провери вентилацията на двигателя - трябва да бъде безупречна защото иначе се получава високо налягане вътре в мотора (картера...) и никакви семеринги няма да Ви помогнат.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Ное 2008, 19:40

FreeSpirit написа:
agent smit написа:Щом са я минали на струг :nono: я отпиши и си търси нова втулка и нов семеринг. Колкото и малко да е са намалили диаметъра и е станала по-грапава, което не е добре за уплътняването.


Не са намалили диаметъра, а дължината на втулката.


Ако не ме лъже паметта, тая втулка се явява и дистанционна, а момчетата са я резнали... :shock:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

са

Мнение от krasi_bmw » 09 Ное 2008, 0:13

от стойката на филтъра е в повечето случаи ,вече 2 пъти го прая тоя номер ,струва 8 лева ориг. а смяната е лесна .

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook