На топъл или на студен мотор???-Проблема е решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

На топъл или на студен мотор???-Проблема е решен

Мнение от ton4 » 04 Ное 2008, 18:09

Колеги дайте мнения ще сменям антифриза но до сега не съм го сменял,
та въпроса ми е как е по добре на студен или на топъл двигател,разликата е че когато се стопли ще отвори термостата!
Дайте мнение!
Последна промяна ton4 на 05 Ное 2008, 15:14, променена общо 1 път
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 04 Ное 2008, 18:34

Колега,аз моя се случи да го смена на топъл двигател и не съм имал проблеми.Но секи казва различно,ако го източиш на топъл двигател остави малко да поистине и тогава наливай течноста.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 04 Ное 2008, 18:40

така смятах и да направя :)
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 04 Ное 2008, 19:06

Моя го смениха при топъл двигател 30-40С. За да отвори термостата темпер.трябва да е към 90С ,а системата тогава е под налягане.как ще развиеш пробките и какво ще спечелиш ?
Ако искаш да източиш макс.стария антифриз,просто източи и радиатора и блока
Последна промяна moniglow на 04 Ное 2008, 20:52, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Ное 2008, 19:25

Термостата не го мисли при източването, той е фактор при обезвъздушаването.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 05 Ное 2008, 10:39

aз имам чувството че когато загрява на място не ми отваря термостата,трябва да е покарам за да отвори за кво така незнам
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 05 Ное 2008, 10:53

Колега това е невъзможно,той или работи или не.Ако не отваря на място,нали ще почне да ти грее и стрелката на температурата ще полудее.Остави я на място,и след стигане на стрелката до средата където отваря термостата виж дали са ти топли маркучите,които влизат от мотора в радятора.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: На топъл или на студен мотор???

Мнение от ивчо3 » 05 Ное 2008, 11:13

ton4 написа:Колеги дайте мнения ще сменям антифриза но до сега не съм го сменял,
та въпроса ми е как е по добре на студен или на топъл двигател,разликата е че когато се стопли ще отвори термостата!
Дайте мнение!

Смяната на охлаждащата течност се прави при напълно загрял двигател. Така излизат нечистотиите и утайките, които при студен двигател са наслояват по дъното на охладителната уредба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 05 Ное 2008, 12:21

Ей за тава говорих един вика на студен,друг на топъл
в краина сметка ще е на студен
Ако някои знае каде е пропката за източване на водата от блока да пише
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 05 Ное 2008, 13:15

Колегата пробкта на блока се намира на много шибано място. Трябва да качиш колата на канал и като застанеш под нея точно до колекторите но като гледаш от долу ще я видиш. Представлява едно болче и е единствено на блока не може да се обърка точно до колекторите. Само да знаеш че е голяма занимавка, и наи добре на канал да го правиш. Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 05 Ное 2008, 15:14

Kregec написа:Колегата пробкта на блока се намира на много шибано място. Трябва да качиш колата на канал и като застанеш под нея точно до колекторите но като гледаш от долу ще я видиш. Представлява едно болче и е единствено на блока не може да се обърка точно до колекторите. Само да знаеш че е голяма занимавка, и наи добре на канал да го правиш. Успех

Благодаря ти колега,точно този отговор чаках
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook