На топъл или на студен мотор???-Проблема е решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
На топъл или на студен мотор???-Проблема е решен
Колеги дайте мнения ще сменям антифриза но до сега не съм го сменял,
та въпроса ми е как е по добре на студен или на топъл двигател,разликата е че когато се стопли ще отвори термостата!
Дайте мнение!
та въпроса ми е как е по добре на студен или на топъл двигател,разликата е че когато се стопли ще отвори термостата!
Дайте мнение!
Последна промяна ton4 на 05 Ное 2008, 15:14, променена общо 1 път
BMW-Шофирай в бъдещето сега 

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Колега,аз моя се случи да го смена на топъл двигател и не съм имал проблеми.Но секи казва различно,ако го източиш на топъл двигател остави малко да поистине и тогава наливай течноста.

- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Моя го смениха при топъл двигател 30-40С. За да отвори термостата темпер.трябва да е към 90С ,а системата тогава е под налягане.как ще развиеш пробките и какво ще спечелиш ?
Ако искаш да източиш макс.стария антифриз,просто източи и радиатора и блока
Ако искаш да източиш макс.стария антифриз,просто източи и радиатора и блока
Последна промяна moniglow на 04 Ное 2008, 20:52, променена общо 3 пъти
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Термостата не го мисли при източването, той е фактор при обезвъздушаването.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Колега това е невъзможно,той или работи или не.Ако не отваря на място,нали ще почне да ти грее и стрелката на температурата ще полудее.Остави я на място,и след стигане на стрелката до средата където отваря термостата виж дали са ти топли маркучите,които влизат от мотора в радятора.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: На топъл или на студен мотор???
ton4 написа:Колеги дайте мнения ще сменям антифриза но до сега не съм го сменял,
та въпроса ми е как е по добре на студен или на топъл двигател,разликата е че когато се стопли ще отвори термостата!
Дайте мнение!
Смяната на охлаждащата течност се прави при напълно загрял двигател. Така излизат нечистотиите и утайките, които при студен двигател са наслояват по дъното на охладителната уредба.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колегата пробкта на блока се намира на много шибано място. Трябва да качиш колата на канал и като застанеш под нея точно до колекторите но като гледаш от долу ще я видиш. Представлява едно болче и е единствено на блока не може да се обърка точно до колекторите. Само да знаеш че е голяма занимавка, и наи добре на канал да го правиш. Успех
Kregec написа:Колегата пробкта на блока се намира на много шибано място. Трябва да качиш колата на канал и като застанеш под нея точно до колекторите но като гледаш от долу ще я видиш. Представлява едно болче и е единствено на блока не може да се обърка точно до колекторите. Само да знаеш че е голяма занимавка, и наи добре на канал да го правиш. Успех
Благодаря ти колега,точно този отговор чаках
BMW-Шофирай в бъдещето сега 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани