ксенон на фар с лупи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Nukem написа:Не не попрочетох още малко и видях мн разлики от моя ксенон и тези за който се пише по принцип така че вече мисля че няма да съм разочарован а и прочетох доста положителни мнения и за 10000 и 12000к.
Като го сложиш ще видиш че не си се прецакал и аз така отначало поръчах после четох и се бях притеснил ,но като го сложих чесно да ти кажа никога няма да слезна под 12000к/пак и на лилава кола трябва лилав ксенон,на бяла бял,на синята син и т.н!
А за фаровете с лупата е по-красиво виждат се отчетливо ринговете на анджъл аиса ,но свети много по-слабо,докато при мен с рефлекторите свети много по-силно но все едно съм само с един ринг!
Не е баш така.
Първо фаровете ми бяха рефлекторни,сложих ксенон и беше страхотно.
Но светлината е много разпръсната и силно заслепява отсрещно движещите се коли!
Поради тази причина ги навеждаш надолу и ефекта е ,че виждаш но не много надалеч.
С фаровете с лупа снопа светлина е много концентриран и първо не пречиш на никой,второ като са нормално настроени снопа пада сигурно двапъти по напред! Което е огромен +.
При мен е изпробвано на една и съща кола ,която съм карал няколко мосеца с рефлекторни фарове + ксенон.Сега вече е с фарове с лупи от две седмици насам.
Като фаровете са с перфектни рефлектори и в двата случая.
Но човек докато не види с очите си неможе да разбере каква е разликата.


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Оригинален ксенон се слага само на фарове с лупа за да не заслепяват ... Евто затова е най-добрия варянт ксенон с лупа 6к 

I'm slowly drifting


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
vld написа:Nukem написа:Не не попрочетох още малко и видях мн разлики от моя ксенон и тези за който се пише по принцип така че вече мисля че няма да съм разочарован а и прочетох доста положителни мнения и за 10000 и 12000к.
Като го сложиш ще видиш че не си се прецакал и аз така отначало поръчах после четох и се бях притеснил ,но като го сложих чесно да ти кажа никога няма да слезна под 12000к/пак и на лилава кола трябва лилав ксенон,на бяла бял,на синята син и т.н!
А за фаровете с лупата е по-красиво виждат се отчетливо ринговете на анджъл аиса ,но свети много по-слабо,докато при мен с рефлекторите свети много по-силно но все едно съм само с един ринг!
Не е баш така.
Първо фаровете ми бяха рефлекторни,сложих ксенон и беше страхотно.
Но светлината е много разпръсната и силно заслепява отсрещно движещите се коли!
Поради тази причина ги навеждаш надолу и ефекта е ,че виждаш но не много надалеч.
С фаровете с лупа снопа светлина е много концентриран и първо не пречиш на никой,второ като са нормално настроени снопа пада сигурно двапъти по напред! Което е огромен +.
При мен е изпробвано на една и съща кола ,която съм карал няколко мосеца с рефлекторни фарове + ксенон.Сега вече е с фарове с лупи от две седмици насам.
Като фаровете са с перфектни рефлектори и в двата случая.
Но човек докато не види с очите си неможе да разбере каква е разликата.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
А относно регулирането и настройките на лупите как седят нещата може ли сам да ги регулирам да светят кадето и както аз желая или трябва нещо специфично а може би майстор ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- 9900
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: кара на татко си колата
- Мечтае да кара: е30....
6000к това е твоя ксенон на границата преди да почне да синее.ина4е и 10000к да сложиш ще останеш много доволен поздрави

vld написа:...При мен е изпробвано на една и съща кола ,която съм карал няколко мосеца с рефлекторни фарове + ксенон.Сега вече е с фарове с лупи от две седмици насам.
Като фаровете са с перфектни рефлектори и в двата случая.
Но човек докато не види с очите си неможе да разбере каква е разликата.
След като ги паркирахме 2те една до друга пред една стена и палнахме фаровете (с еднакви ксенон китове), ми идва да си прережа вените и да ибей-на едни английски лупички... Добре че нямам излишни пари сега, иначе щях да хващам картечницата

- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
Nukem написа:Не не попрочетох още малко и видях мн разлики от моя ксенон и тези за който се пише по принцип така че вече мисля че няма да съм разочарован а и прочетох доста положителни мнения и за 10000 и 12000к.
Като го сложиш ще видиш че не си се прецакал и аз така отначало поръчах после четох и се бях притеснил ,но като го сложих чесно да ти кажа никога няма да слезна под 12000к/пак и на лилава кола трябва лилав ксенон,на бяла бял,на синята син и т.н!
e ко мойта като е черна да карам без фарове пък преди всяко излизане с колата вечер да казвам по молитва да се прибера жив ли

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
:)
А е Пичове вече не знам в коя тема да пиша в миналата не ми отговориха и си ходих на сервис да обаче сега излезе друг проблем ходих в bosch сервиз за реглаж на фаровете и всичко точно само дето на едната лупа тоя ми каза че или крушка е горяла вътре или нещо друго е станало и самата лупа седи матово сръвнение с другата и ми каза да я сваля и да я изчистя с спирт. И въпроса ми е как се сваля тая лупа на е36 ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
vld написа:Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж
Няма опция без да се сваля смисал да се извади лупата като фара си е на мястото ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
AlCapone написа:vld написа:Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж
Няма опция без да се сваля смисал да се извади лупата като фара си е на мястото ?
Почти като да смениш буталата през ауспуха.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
AlCapone написа:vld написа:Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж
Няма опция без да се сваля смисал да се извади лупата като фара си е на мястото ?
Все едно да смениш сегментите без да махаш главата

Иначе е нормално да има зацапване,от халогенните крушки при светенето се отделя много фин прах който полепва по рефлектора.
Трябва да се мие внимателно,защото има много голяма вероятност да го надереш и да повредиш покритието


44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани