ксенон на фар с лупи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Окт 2008, 19:17

Nukem написа:
Не не попрочетох още малко и видях мн разлики от моя ксенон и тези за който се пише по принцип така че вече мисля че няма да съм разочарован а и прочетох доста положителни мнения и за 10000 и 12000к.

Като го сложиш ще видиш че не си се прецакал и аз така отначало поръчах после четох и се бях притеснил ,но като го сложих чесно да ти кажа никога няма да слезна под 12000к/пак и на лилава кола трябва лилав ксенон,на бяла бял,на синята син и т.н :mhihi: !
А за фаровете с лупата е по-красиво виждат се отчетливо ринговете на анджъл аиса ,но свети много по-слабо,докато при мен с рефлекторите свети много по-силно но все едно съм само с един ринг!

Не е баш така.
Първо фаровете ми бяха рефлекторни,сложих ксенон и беше страхотно.
Но светлината е много разпръсната и силно заслепява отсрещно движещите се коли!
Поради тази причина ги навеждаш надолу и ефекта е ,че виждаш но не много надалеч.
С фаровете с лупа снопа светлина е много концентриран и първо не пречиш на никой,второ като са нормално настроени снопа пада сигурно двапъти по напред! Което е огромен +.
При мен е изпробвано на една и съща кола ,която съм карал няколко мосеца с рефлекторни фарове + ксенон.Сега вече е с фарове с лупи от две седмици насам.
Като фаровете са с перфектни рефлектори и в двата случая.
Но човек докато не види с очите си неможе да разбере каква е разликата. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 21 Окт 2008, 20:24

Оригинален ксенон се слага само на фарове с лупа за да не заслепяват ... Евто затова е най-добрия варянт ксенон с лупа 6к ;)
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Окт 2008, 20:46

vld написа:
Nukem написа:
Не не попрочетох още малко и видях мн разлики от моя ксенон и тези за който се пише по принцип така че вече мисля че няма да съм разочарован а и прочетох доста положителни мнения и за 10000 и 12000к.

Като го сложиш ще видиш че не си се прецакал и аз така отначало поръчах после четох и се бях притеснил ,но като го сложих чесно да ти кажа никога няма да слезна под 12000к/пак и на лилава кола трябва лилав ксенон,на бяла бял,на синята син и т.н :mhihi: !
А за фаровете с лупата е по-красиво виждат се отчетливо ринговете на анджъл аиса ,но свети много по-слабо,докато при мен с рефлекторите свети много по-силно но все едно съм само с един ринг!

Не е баш така.
Първо фаровете ми бяха рефлекторни,сложих ксенон и беше страхотно.
Но светлината е много разпръсната и силно заслепява отсрещно движещите се коли!
Поради тази причина ги навеждаш надолу и ефекта е ,че виждаш но не много надалеч.
С фаровете с лупа снопа светлина е много концентриран и първо не пречиш на никой,второ като са нормално настроени снопа пада сигурно двапъти по напред! Което е огромен +.
При мен е изпробвано на една и съща кола ,която съм карал няколко мосеца с рефлекторни фарове + ксенон.Сега вече е с фарове с лупи от две седмици насам.
Като фаровете са с перфектни рефлектори и в двата случая.
Но човек докато не види с очите си неможе да разбере каква е разликата. :mhihi:


:yes: 1:1 с моето мнение.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 22 Окт 2008, 10:20

А относно регулирането и настройките на лупите как седят нещата може ли сам да ги регулирам да светят кадето и както аз желая или трябва нещо специфично а може би майстор ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: кара на татко си колата
Мечтае да кара: е30....

Мнение от 9900 » 23 Окт 2008, 2:51

6000к това е твоя ксенон на границата преди да почне да синее.ина4е и 10000к да сложиш ще останеш много доволен поздрави
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 23 Окт 2008, 9:45

vld написа:...При мен е изпробвано на една и съща кола ,която съм карал няколко мосеца с рефлекторни фарове + ксенон.Сега вече е с фарове с лупи от две седмици насам.
Като фаровете са с перфектни рефлектори и в двата случая.
Но човек докато не види с очите си неможе да разбере каква е разликата. :mhihi:

След като ги паркирахме 2те една до друга пред една стена и палнахме фаровете (с еднакви ксенон китове), ми идва да си прережа вените и да ибей-на едни английски лупички... Добре че нямам излишни пари сега, иначе щях да хващам картечницата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 23 Окт 2008, 10:41

Nukem написа:
Не не попрочетох още малко и видях мн разлики от моя ксенон и тези за който се пише по принцип така че вече мисля че няма да съм разочарован а и прочетох доста положителни мнения и за 10000 и 12000к.

Като го сложиш ще видиш че не си се прецакал и аз така отначало поръчах после четох и се бях притеснил ,но като го сложих чесно да ти кажа никога няма да слезна под 12000к/пак и на лилава кола трябва лилав ксенон,на бяла бял,на синята син и т.н :mhihi: !


e ко мойта като е черна да карам без фарове пък преди всяко излизане с колата вечер да казвам по молитва да се прибера жив ли :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

:)

Мнение от AlCapone » 04 Ное 2008, 17:21

А е Пичове вече не знам в коя тема да пиша в миналата не ми отговориха и си ходих на сервис да обаче сега излезе друг проблем ходих в bosch сервиз за реглаж на фаровете и всичко точно само дето на едната лупа тоя ми каза че или крушка е горяла вътре или нещо друго е станало и самата лупа седи матово сръвнение с другата и ми каза да я сваля и да я изчистя с спирт. И въпроса ми е как се сваля тая лупа на е36 ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Ное 2008, 17:39

Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 04 Ное 2008, 17:41

vld написа:Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж ;)


Няма опция без да се сваля смисал да се извади лупата като фара си е на мястото ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 04 Ное 2008, 17:52

Не.
Слушай vld, знаеш ли колко фарове е разглобил (и сглобил после, което е по-важно) :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Ное 2008, 19:51

AlCapone написа:
vld написа:Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж ;)


Няма опция без да се сваля смисал да се извади лупата като фара си е на мястото ?


Почти като да смениш буталата през ауспуха. :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: кърджали

Мнение от andro78 » 04 Ное 2008, 21:27

истината е една или 6000 к или 8000к аз съм с 8 и съм супер доволен

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Ное 2008, 21:55

AlCapone написа:
vld написа:Ми сваляш фара ,разглобяваш го внимателно,почистваш рефлектора ,сглобяваш и бягаш на регулаж ;)


Няма опция без да се сваля смисал да се извади лупата като фара си е на мястото ?

Все едно да смениш сегментите без да махаш главата :mhihi:

Иначе е нормално да има зацапване,от халогенните крушки при светенето се отделя много фин прах който полепва по рефлектора.
Трябва да се мие внимателно,защото има много голяма вероятност да го надереш и да повредиш покритието ;)
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook