Проблем охлаждането. Май е термостат или датчик...
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Ето и още едно нещо което не го знаех. Юли, благодарско брат. Станчев, мерси за предложението. Ако и сега не стане номера, ще ми го пращаш тоя термостат или ще го засиля това БМВ от моста на "Хемус".
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Колега отвии леко скобата на по-студения маркуч излизащ от радиатора(предполагам е горния)при запалена и загрята кола,подмъкни малко маркуча(колкото да излезе въздуха от радиатора)и завии пак всичко по обратния ред,долии си малко антифриз(не трябва да изтече много) и трябва да станеrado_rf написа:Владо написа:добре де... един месец не намираш време да отвориш да го видиш тоя термостат... радиатора да почистиш ти каза колега, ама си го чистил
... а вода не циркулира
... какво да направим, да дойдем да я свършим тая работа... ти си претакаш водата с гуми на тротоара
... и на черешата да ги качиш, пак ще е така, докато не отвориш
а човека ти е написал как се обезвъдушава, ама според мен няма да се оправиш само с това
Пич, сменен е въпросния термостат. Махнах BEHR на 80 градуса и сложих WAHLER на 88 градуса, смених здрава водна помпа с нова за всеки случай, виското си работи перфектно. Въпроса е, че през тапата си тече антифриз без никакви мехурчета. Чиста струя.
Но!!!
От едната страна радиатора е горещ, а от другата студен. Маркучите са си нормално твърди, парното е на 6. Преди стрелката седеше на 12:01 сега е седи между средната и следващата черта без да мърда. Вчера пак си беше на нормалното положение - 12:01, а днес пак отиде между чертичките.
Иво, мерси за съветите. Не знаех, че се почва със студен двигател цялата процедура.
Термостата,преди да го сменяш пак,пробвай без него само за да се убедиш че е проблемен или не е

by ''kompleksa''
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани