съвет за 330xd
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
съвет за 330xd
Замислям се дали да не взема 330xd e46 facelift с 184 кончета (5 скорости) на старо. Само че това ще ми е първото БМВ и реших първо да се допитам до знаещите (доста съм куц в тази област
).
Въпросите ми са няколко и не са степенувани по-важност. Ако някой може да искаже мнение, ще съм му много благодарен!
1. За какви проблеми трябва да проверя при огледа (имайте предвид, че не съм на ти с тая материя и евентуално ще го заведа да го качат на стенд и да го вържат към компютър)?
2. Създава ли проблеми x-drive, тъй като съм чувал, че е задължително
да се кара с 4 еднакви гуми иначе въпросния съединител се разваля, а пък 4 нови 17ки не са вариант за мен при всеки балон и до колко оскъпява поддръжката? и съответно дали е проблем да си ги купевам както до сега по 2 като се прецака някоя
3. Колко се покачва разходът при умерено каране, защото ще се кара доста градско и може да не ми е по силите да му утолявам жаждата?
Благодаря ви предварително!
П.С.: както сигурно вече сте забелязали, съм нов във форума и се извинявам, ако подобна тема е дискутирана преди.

Въпросите ми са няколко и не са степенувани по-важност. Ако някой може да искаже мнение, ще съм му много благодарен!

1. За какви проблеми трябва да проверя при огледа (имайте предвид, че не съм на ти с тая материя и евентуално ще го заведа да го качат на стенд и да го вържат към компютър)?
2. Създава ли проблеми x-drive, тъй като съм чувал, че е задължително


3. Колко се покачва разходът при умерено каране, защото ще се кара доста градско и може да не ми е по силите да му утолявам жаждата?
Благодаря ви предварително!
П.С.: както сигурно вече сте забелязали, съм нов във форума и се извинявам, ако подобна тема е дискутирана преди.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Бате взимай я тая кола и тва е! Първо си една идея по хаплив и второ разхода и е супер приемлив. Да не кажа че е с има няма 1л. повече от на 320, а вървежа е горе долу добре.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Stim написа:затова питам - за да преценя дали ще мога да го играя
Щом, ще го караш основно градско - вземи си едно запазено 320d автоматик с повечко екстри и ще останеш много по доволен и не разорен. Просто наистина не си струва за в града толкова силна кола, освен ако не патуваш много често извън градско - инвестицията е рискована и неоправдана

- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
И аз съм хвърлил око на 330xd, но за сега смятам, че не ми е по възможностите!Както всички знаем не е проблема да купиш колата , а да я поддържаш после!Незнам на теб какви са ти възможностите!
Сега по въпроса:Ако караш 4х4 трябва да си с еднакви гуми и горе-долу равномерно износени иначе се разваля раздатъчната котия(до колкото знам)!ЗА горивото с нормално каране няма да мина 10-11л/100 с умерено каране ппоради големия мотор и въртящ момент.за Но за градско по-добре вземи 320д с пове4ко екстри и по запазена(както каза колегата)върши перфектна работа и разходът и е м/у 7 и 9(зависи от палеца де
)!
Надявам се да съм бил полезен!
Сега по въпроса:Ако караш 4х4 трябва да си с еднакви гуми и горе-долу равномерно износени иначе се разваля раздатъчната котия(до колкото знам)!ЗА горивото с нормално каране няма да мина 10-11л/100 с умерено каране ппоради големия мотор и въртящ момент.за Но за градско по-добре вземи 320д с пове4ко екстри и по запазена(както каза колегата)върши перфектна работа и разходът и е м/у 7 и 9(зависи от палеца де

Надявам се да съм бил полезен!

Определено както е казал Мечо Пух, колкото повече - толкова повече
Но наистина ако си повече на градско няма къде да развиеш големия потенциал на мотора. Всеки иска 330 хд, но наистина само ако можеш да си го позвлиш. Аз също много се двоумях, но накрая реших вместо акциза, да си напълня колата с екстри.

по принцип редовно ще се навъртат по 500-600км минимум извънградско седмично. но това с гумите не звучи никак добре. Тогава вариант остава "чиста" 330д или сътветно както всички казват 320д, но ми се си искат повечко кончета.
а и съм забелязал, че 320д с повечко екстри е според мен с изкуствено завишена цена спрямо 330д - все пак и то в 90% от случаите си е наблъскано с достатъчно екстри (по дефолт някак
)
Благодяра на всички за включването
а и съм забелязал, че 320д с повечко екстри е според мен с изкуствено завишена цена спрямо 330д - все пак и то в 90% от случаите си е наблъскано с достатъчно екстри (по дефолт някак

Благодяра на всички за включването

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
330ките бензин или дизел си искат своето постоянно
Винаги най-доброто масло , скъпи гуми и накладки постоянно , са само част от нещата 


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
кое върви по-малко не е ясно , на Ха му е по-лесно да се крепи на хлъзгавия сух БГ асфалт и само на максимална отстъпва с малко , по завоите просто отнася задното
въпроса за гумите е неуместен, 330ка с гуми 2ра употреба не звучи добре за живота
И задното иска нови ако не ти се умира , все пак говориме за сериозни скорости по абсурдна настилка , кърпежи и множество дупки...


V-max написа:кое върви по-малко не е ясно , на Ха му е по-лесно да се крепи на хлъзгавия сух БГ асфалт и само на максимална отстъпва с малко , по завоите просто отнася заднотовъпроса за гумите е неуместен, 330ка с гуми 2ра употреба не звучи добре за живота
И задното иска нови ако не ти се умира , все пак говориме за сериозни скорости по абсурдна настилка , кърпежи и множество дупки...
Аз имах впредвид за гумите че като си купи нови и утре направи балон на едната и всичките отиват в трапа пак трябва да взима 4 пък за вървенето си има разлика може да е малка но има пък ако не е със задно нещо не ми се връзва все пак е БМВ

- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
330хд
Между 320 и 330 хд общото е емблемата
Разликата е огромна и на ускорение и на макс а в завой и при потегляне е страхотна. Другото е че мотора тегли в обороти почти като бензинов и тук сравнението е като между 318 и 325 не че 320 не върви ама не е 330 определено.
Моята е автомат и под 12 градско не пада освен ако не карам между 3-5 сутринта извънградско мин 7 макс 11 но разхода не е определящ при избора на този автомобил.
Колега при нормално каране едни гуми карат 3 сезона и струват около 1300-1500 лъвчета при положение че колата ти е 25 нагоре нещо не вдявам точно това да е проблем, освен това стандартния размер се предлага и с усилени бордове така че само огромна дупка би смотала и гума и джанта

Разликата е огромна и на ускорение и на макс а в завой и при потегляне е страхотна. Другото е че мотора тегли в обороти почти като бензинов и тук сравнението е като между 318 и 325 не че 320 не върви ама не е 330 определено.
Моята е автомат и под 12 градско не пада освен ако не карам между 3-5 сутринта извънградско мин 7 макс 11 но разхода не е определящ при избора на този автомобил.
Колега при нормално каране едни гуми карат 3 сезона и струват около 1300-1500 лъвчета при положение че колата ти е 25 нагоре нещо не вдявам точно това да е проблем, освен това стандартния размер се предлага и с усилени бордове така че само огромна дупка би смотала и гума и джанта

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
благодаря на всички за мненията. мисля, че се насочвам вече към 330д
а относно гумите - моите не успяват да изкарат един сезон (също 225 на 45 р17) - все се намира я дупка, я забито арматурно желязо
по асфалта, а с балони не смея вече да карам, защото ми се наложи по тази причина да купувам нови гуми, докато бях на почивка в гърция... и то добре, че се усетих навреме преди да е гръмнала 
а относно гумите - моите не успяват да изкарат един сезон (също 225 на 45 р17) - все се намира я дупка, я забито арматурно желязо


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани