100 октана
Модератор: Общи модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
От както аз я карам мойта кучка не е помирисвала друго освен 95
леко съм скептичен относно разликата във вървежа между двата типа бенз: стара кола, българският фактор все пак и т.н.
Ама с това падане на цените ще взема да сипя някъв по-скъп парфюм ей така за цвят и мирис та да видим


Ама с това падане на цените ще взема да сипя някъв по-скъп парфюм ей така за цвят и мирис та да видим

Последна промяна Zapa на 31 Окт 2008, 23:01, променена общо 1 път

Burningparis написа:Аз карам само на 100 октана защото колата върви по-леко. Особено когато имах 318 ИС там се усещаше значително. След като я прорададх и момчето сложило 95 и ми вика, тая кола нещо не върви като преди ... сипа си 100 октана и нещата си дойдоха на място.
...
Мда...родих се и аз със 100-те октана


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Само знам ,че дори и най-добрия бензин на Шел рейсинг-а не може да се сравни с топ бензините в Европейските държави ,както и в Турция.
Тия пък Турците имат най-скъпите горива в европа ,но силата им е пословична ,карал съм комбито там няколко дни с 95-Н и имах чувството ,че ще ми се отскубне задния мост от купето
Голяма сила ,голямо нещо мама му стара
1,4/100 ми е падал разхода на гориво на извънградско в Германия при постоянно шофиране в режим на максимална скорост с 4 души + нема толкова много багаж ,пък вие си направете сметка какво е това дето го купуваме тука ....
Георги Пенчев
Тия пък Турците имат най-скъпите горива в европа ,но силата им е пословична ,карал съм комбито там няколко дни с 95-Н и имах чувството ,че ще ми се отскубне задния мост от купето


Георги Пенчев
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
В гърция дали е същото положението да отскачам да заредя до там да се покефя на хубаво гориво Поне ми е близо 

Да кажем и аз некоя блага дума!
От скоро работя и като подръжка на бензиностанциите на еко.
За тяхния 100 октанов бенз мога със сигурност да кажа,че си е имено такъв и не е с добавки.Такъв си идва.Тия там в гръцко кво бъркат е друга тема,но като цяло бензина им е добър и за разлика от карера 100 с който карах бмв-то преди имаше доста разлика.
При карерата почти никаква разлика м/у 95 и 100 октана.
Докато при 100 октановия на еко имаше разлика от към харчене и от към вървеж.Но всеки сам си пробва и си вижда как се държи колата му.
Голямо влияние изиграва и момента в който сипвате.
Примерно ако ударите момент в който точно преди вас е дошла цистерната да зарежда резервуарите тогава има голям шанс да си дръпнете и доволно количество водица от което после да ви тропка аванса,да харчи и да не върви.
Относно това което каза колегата,че бензиностанциите лъжат в литрите които ви сипват мога да ви кажа,че си има допустима граница в която самата колонка може да пуска повече или по-малко гориво и да се смята,че тази колонка работи в границите без да ощетява клиент или собственик.
Тази граница е точно 2%,ако е повече или по-малко за единия или другия колонката се калиброва и се вкарва в нормата,ако не се затваря от държавния орган който извършва надзора над бензиностанциите до премахване на аварията или нередноста.
И те така!
Та може да ви сипят и повече не само по-малко.
Лично знам за една колонка която до преди няколко дни сипваше с 400мл на 10литра повече от колкото трябва до преди няколко дни.
Но вече отиде за ремонт така,че не питайте каде е тази колонка!
Кой заредил заредил!

От скоро работя и като подръжка на бензиностанциите на еко.
За тяхния 100 октанов бенз мога със сигурност да кажа,че си е имено такъв и не е с добавки.Такъв си идва.Тия там в гръцко кво бъркат е друга тема,но като цяло бензина им е добър и за разлика от карера 100 с който карах бмв-то преди имаше доста разлика.
При карерата почти никаква разлика м/у 95 и 100 октана.
Докато при 100 октановия на еко имаше разлика от към харчене и от към вървеж.Но всеки сам си пробва и си вижда как се държи колата му.
Голямо влияние изиграва и момента в който сипвате.
Примерно ако ударите момент в който точно преди вас е дошла цистерната да зарежда резервуарите тогава има голям шанс да си дръпнете и доволно количество водица от което после да ви тропка аванса,да харчи и да не върви.
Относно това което каза колегата,че бензиностанциите лъжат в литрите които ви сипват мога да ви кажа,че си има допустима граница в която самата колонка може да пуска повече или по-малко гориво и да се смята,че тази колонка работи в границите без да ощетява клиент или собственик.
Тази граница е точно 2%,ако е повече или по-малко за единия или другия колонката се калиброва и се вкарва в нормата,ако не се затваря от държавния орган който извършва надзора над бензиностанциите до премахване на аварията или нередноста.
И те така!

Та може да ви сипят и повече не само по-малко.
Лично знам за една колонка която до преди няколко дни сипваше с 400мл на 10литра повече от колкото трябва до преди няколко дни.
Но вече отиде за ремонт така,че не питайте каде е тази колонка!
Кой заредил заредил!

Владо написа:Exy написа:http://fuelsaving.info/fuels.htm
не го знам този кой му плаща, но се е попрезастраховал... а иначе :
![]()
http://www.hondacarforum.com/honda-3/21256-gasoline-grade-best-honda-hybrid-2005-a.html
![]()
http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-cts-forum-2003-through-2007/21229-gas-grade-question.html
![]()
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=52449&start=30
и хиляди други, ама вие си знаете, нали не карате е30...
Нямам нищо против да карам Е30, просто те нямат нок сензори и не могат да си нагаждат аванса спрямо окатновото число. Предполагам, че при тях наистина няма да помогнат повечето октани. Но виж, че всички казват, че в нормалните държави са много по-високи октаните. Значи като сипеш на Е30-ката нашия 100 може би ще я догодиш горе-долу в режима, за който е направена, ако е предвидена за 95. Така че пак ще има полза. Плюс това ако не можеха по-новите да се нагаждат към по-високооктанов бензин, щеше ли на капачката ми да пише "min. 95" вместо "95 only" например? И ако вярваш на тия по форумите, дето си ги цитирал... прочети малко технически статии за нок сензорите и ще видиш, че помагат за усвояване на по-високи октани.
Даже някои си слагат допълнително на по-стари двигатели.
http://yarchive.net/car/knock_sensors.html
We love you Ronnie!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Zaho написа:В гърция дали е същото положението да отскачам да заредя до там да се покефя на хубаво гориво Поне ми е близо
Има има разлика на мен с 95 в гърция и 95 на лукойл,максималната скорост се разли4аваше с порядака около 20км.
За колегата който ремонтира Еко 100 октана си идва така,4е и малко пове4е от 100,тея добавки неги бъркат на самите бензиностанций,а при зареждането на бензиновоза се слагат в камиона за да несе губят октаните,друг е въпроса колко ги слагат.Затова е най-добре да се зарежда по възможност само от една бензиностация,на която си видял как стоят нещата всмисъл колата върви без проблеми,но винаги има и варианта от самата рафинерия да е скапан бензина.Ето това са добавките за който говоря тази е за 95 и за всеки един бензин и дизел се разли4ава,представетеси колко са силни 1,25лт. към 3000лт.

С една капа4ка от това на 50лт. ми одължава прехода с 30-40км.
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Zaho написа:В гърция дали е същото положението да отскачам да заредя до там да се покефя на хубаво гориво Поне ми е близо
Последният път като ходих преди има-няма 20 дни заредих около Драма на една малка бензиностанцийка пълен резервоар (95 с какъвто карам и тук), разликата се усети веднага, като вървеж най-вече...
Така че пробвай, няма да съжаляваш мисля аз
F**k them all!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
екси, не ми се спори по тва време, ама верно не си схванал за кво иде реч... и споко , и 30-ки има с кнок сензори, чували сме и сме виждали от тях
никъде не съм казвал, че аз или ти не можем да си караме таралясниците със 100 октана... по-високия октан е шибнат с добавки за забавяне на запалването и горенето, за да няма кнок кнок на по-високо от нормалното компресирания мотор, а новичките са такива вече в сравнение със старичките
... кнок сензора не коригира работата на мотора с високия, а напротив - с ниския октан
... тоест да предпази двигателя
анадънмо
айде събота и неделя не губи време, а залягай да четеш
че нищо не си разбрал
а КАЧЕСТВОТО на горивата е съвсем, съвсем отделна тема....

никъде не съм казвал, че аз или ти не можем да си караме таралясниците със 100 октана... по-високия октан е шибнат с добавки за забавяне на запалването и горенето, за да няма кнок кнок на по-високо от нормалното компресирания мотор, а новичките са такива вече в сравнение със старичките



анадънмо



а КАЧЕСТВОТО на горивата е съвсем, съвсем отделна тема....
Вече карам само и единствено със 100 октана от Екото, разхода падна с поне 2л, от 18 на 16, а и малко бардалче като се сипе става чудесна колата, ама не оня бардал дето е едно шишенце за един резервар, а оня де пише Компетишън, много добре работи колата с него, няма детонации, няма припукване в гърнетата, супер е, а с 95 колата пука като заря на 6ти Септември 

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
sonny написа:Вече карам само и единствено със 100 октана от Екото, разхода падна с поне 2л, от 18 на 16, а и малко бардалче като се сипе става чудесна колата, ама не оня бардал дето е едно шишенце за един резервар, а оня де пише Компетишън, много добре работи колата с него, няма детонации, няма припукване в гърнетата, супер е, а с 95 колата пука като заря на 6ти Септември
Какво ще рече това "Бардалче" Наккава добавка ?

Аз снощи заредих на Еко 100 и му налях една добавка за почистване на дюзи Доста разлика с ОМВ 100
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Явно си зависи много от бензиностанцията, щото ЕКО-то на Шипченски Проход имат л@йна в 100-октановия... мойта като почнах да сипвам там и отново почнаха проблемите с първо палене при студена кола... спрях да сипвам ЕКО-то и почнах с Shell VPR на Дианабад и проблемите изчезнаха...
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Mollov написа:Явно си зависи много от бензиностанцията, щото ЕКО-то на Шипченски Проход имат л@йна в 100-октановия... мойта като почнах да сипвам там и отново почнаха проблемите с първо палене при студена кола... спрях да сипвам ЕКО-то и почнах с Shell VPR на Дианабад и проблемите изчезнаха...
Тоя проблем с първото палене с бензин от Еко и аз съм го ял. И на мотора най-много се усеща, не знам може би заради карбураторите ! Аз от ОМВ 100 съм доволен.


R.I.P Landikar
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани